Audi е-Tron Sportback

    Концепт Audi e-tron Sportback

    Audi представила універсальний концепт-кар на автосалоні Шанхаї навесні цього року. Чотирьохдверний концепт Gran Turismo Audi e-tron Sportback оснащений електродвигуном, потужністю 320 кВт. Автомобіль поєднує в собі класичні елементи Audi з новітніми технологіями.

    від 0 до 100 км/ч4,5Секунди
    На одному заряді до500Кілометрів
    Потужність320kW

    Audi е-tron Sportback являє собою важливий крок Audi на шляху до електрифікації. Руперт Штадлер, голова ради директорів AUDI AG, підтвердив: “Наш Audi e-tron з’явиться у 2018 році – перший електромобіль у своєму класі, який ідеально підходить для повсякденного використання. Разом із запасом ходу понад 500 кілометрів і спеціальними програмами керування електромобілем, ми зробимо цей SUV обов’язковим продуктом наступного десятиліття. Одразу після нього, в 2019 році, йде в серію Audi e-tron Sportback – емоційне купе, яке вже з першого погляду ідентифікується як справжній електромобіль.”

    У світлому інтер’єрі концепт Audi e-tron Sportback поєднує функціональну ясність та легкість у керуванні. Великі сенсорні екрани знизу від центрального дисплея, на центральній консолі і в обшивці дверей показують усю необхідну інформацію і взаємодіють з бортовими системами. Горизонтальні лінії на панелях та стильна центральна консоль, дарують додаткове відчуття простору для всіх пасажирів.

    Яскраве освітлення добре видно як вдень, так і вночі, завдяки інноваційній технології. Блоки Matrix LED з цифровим керуванням, розташовані спереду і ззаду дають відмінне світло. Цифрові матричні проектори буквально малюють свій слід на дорозі, перетворюючи світло в універсальний, динамічний канал зв’язку з навколишнім середовищем. Бренд з чотирма кільцями був першим в світі, хто встановив світлодіодні фари, та дав значний поштовх у розвитку техологій Matrix LED, лазерного світла та OLED технологій.

    Вузькі світлі смуги на обох сторонах нижче капоту – денні ходові вогні – стали очима на обличчі концепту. Завдяки комбінації світлодіодів і мікродзеркальної поверхні, стала можлива велика кількість анімованих рухів і підписів. При старті e-tron Sportback , а також, коли двері відкриті, система використовує спеціальні сегменти для створення динамічних візуальних сигналів вітання.

    Як і раніше на концепті e-tron quattro, літій-іонний акумулятор з рідинним охолодженням розташований між осями, нижче пасажирського салону. Завдяки такому розташуванню забезпечується низький центр ваги і збалансований розподіл навантаження на вісь в 52:48 (перед/зад). Це дає видатну динаміку при керуванні і безпеку руху в порівнянні з іншими транспортними засобами в сегменті. Акумулятор можна заряджати за допомогою системи зарядки для змінного струму (AC) і постійного струму (DC).

    Краї центральної частини витянуті назад, дозволяючи повітрю проходити через верхню частину. Отвір для впуску повітря виділений восьмикутником чорного кольору, який чітко виділяє передню частину. Дизайнери Audi також попрацювали на повітряними потоками. Нові рішення не тільки забезпечують кращу аеродинаміку, а роблять вид нового концепту більш динамічним.

    З боків концепт-кару, великі колісні арки чітко підкреслюють архітектуру quattro. Крім надання візуального стилю і динамічного потенціалу, вони також пов’язують e-tron Sportback з днк бренду. Довжина 4,90 м, ширина 1,98 м і висота 1,53 м з колісною базою 2,93 метра розташували е-tron Sportback в сегменті, близько до Audi A7.

    Малі камери замінили зовнішні дзеркала заднього виду. Ця технологія пропонує додаткові переваги, крім поліпшення повітряного потоку і зменшення шуму вітру. Сліпі зони дзеркал практично виключається та полегшують оглядовість. Зображення камер показані на окремих дисплеях в дверях. Audi демонструє цю технологію в якості предсерійноі версії.

    Выберите себе язык

    Русский Украинский