Технологія Audi Quattro

Чудове зчеплення з дорогою.

Приємні враження від водіння перевершують всі сподівання. Технологія повного приводу quattro від Audi

Технологія quattro для повного приводу дозволяє одночасно розподіляти крутний момент з врахуванням необхідності між чотирма колесами авто. Завдячуючи цій системі забезпечується стійке зчеплення з шляховим покриттям і абсолютна стійкість при здійсненні маневрів, підвищуються показники активної безпеки і рівня керованості, з’являється можливість здійснювати миттєвий розгін та швидкісне проходження крутих поворотів. Майже 40 років поціновувачі автомобілів Audi в різних куточках світу переконуються що еволюція quattro — це стійкий курс на «Vorsprung durch Technic». Вперед — до Переваг Високих Технологій. Починаючи з перших сходинок вертикального шляху до шаленого успіху, а саме з розробки та введення в експлуатацію легендарних гоночних модифікацій quattro та Ur-quatro, інженери компанії Ауді AG неустанно працюють над вдосконаленням повнопривідних технологій. Результати їх натхненної праці варто оцінювати по інноваційних системах quattro з міжосьовим диференціалом, функціональність котрих поширюється на чітке розподілення крутного моменту.

Концерну Ауді належить світова пальма першості в сегменті виробництва повнопривідних автомобілів класу люкс. Саме слово quattro сповнене динаміки, впевненості та жаги швидкості. Досвідчені водії з захопленням обирають моделі з приводом quattro. Починаючи з 1980 року, коли вперше була впроваджена технологія повного приводу в Audi 80, і до 2010 року компанія випустила в світ близько 3.3 млн. автомобілів оснащених системою quattro. На сьогодні в модельну сітку входить більше 150 різних повнопривідних модифікацій авто.

Важливо! В 2010 році було проведено анкетування читачів відомого журналу авто тематики «Auto Bild Allrad». Результати вражають! В номінації «Повнопривідний автомобіль року» означилися два лідери:
  • Audi A8 quattro;
  • Audi A4 quattro.
  • І вже п’ятий рік автомобілі «з чотирма переплетеними горизонтально кільцями» відзначаються цим престижним званням. Чи потрібні ще докази досконалості і неперевершеності? * Журнал Auto Bild Allrad, червень 2010, с. 42.


    Принцип quattro
    Досконалість в простоті — тезис, що не потребує доказів! Це стосується і популярної в світі автолюбителів технології quattro. Принцип дії системи простий — перерозподіл по потребі крутного моменту між усіма колесами. А от результат вражаючий — краще зчеплення дорогою, миттєвий набір швидкості, неперевершена курсова стійкість і маневреність, прекрасні характеристики керованості.

    Вже більше 37 років бренд Audi впевнено входить в когорту лідерів сегменту виробництва автомобілів з повним приводом і по праву вважається новатором даної ніші авторинку. Система quattro вважається оптимальним вибором для будь-якого шляхового покриття, в тому числі популярна і в реаліях практично відсутніх доріг в Україні. Безперебійна еволюція та удосконалення quattro не припиняються протягом десятиліть, адже попит формує пропозицію, а попит на автомобілі різних серій Audi quattro лиш зростає з кожним роком.

    Технологія базується на трьох варіацій приводу quattro:

  • Постійний повний привід на базі багатодискової гідравлічної муфти;
  • Постійний повний привід з міжосьовим диференціалом;
  • Quattro з технологією ультра.


  • До кожної моделі марки Audi можуть бути запропоновані різні модифікації системи quattro.

    Сучасний повний привід quattro від Audi оснащений електронним розподілом крутного моменту та міжосьовим диференціалом. Такі інноваційні вдосконалення направлені на безперебійну роботу системи, що забезпечує більш впевнене та динамічне проходження поворотів.

    В деяких моделях автомобілів (Audi А5 з механічною коробкою передач, Audi А4 allroad quattro) передбачена можливість реалізації повного приводу за допомогою векторного розподілу крутного моменту та електронно-керованої муфти.


    Принцип роботи
    В стандартних умовах розподіл крутного моменту здійснюється так: 60% на задню вісь і 40% на передню вісь. Саме таке співвідношення забезпечує відмінне зчеплення з дорогою та курсову стійкість.

    В випадках, коли задні чи передні колеса прослизають, показники крутного моменту змінюються. На передню вісь можливе перенаправлення до 70%, на задню — до 85%.

    Крутний момент та потужність перерозподіляються миттєво ще до того, як колесо втратило зчеплення. Реалізація процесу перерозподілу залежить від декількох факторів, перш за все стилю водіння і зовнішніх умов пересування автомобіля. В системі передбачена функція за допомогою якої стає доступним диференційований розподіл крутного моменту на кожне колесо.


    Якими ж саме перевагами користуються водії автомобілів Audi з повним приводом quattro? Конкретизуємо:
    • Колеса авто мають посилене зчеплення з дорогою
    • Інструмент запобігання пробуксовці коліс
    • Менший тиск на рульове колесо при «вписуванні» в повороти на швидкості
    • Маневреність транспортного засобу, що забезпечується завдяки невеликій вазі та функціональним особливостям міжосьового диференціала
    • Невисокий показник обертальності при розгоні і поворотах. Практично непомітне задіювання системи ESC

    Приємні враження від водіння
    В чому приховані ті характерні особливості автомобілів з інтегрованою технологією quattro, що приносять моральне задоволення автовласникам та забезпечують комфорт навіть при особливо динамічному та екстремальному водінні?

    • Чітка курсова стійкість;
    • Відмінне зчеплення коліс з дорогою;
    • Прекрасна маневреність автомобіля;
    • Миттєвий розгін;
    • Високий рівень керованості.


    Quattro зі спортивним диференціалом
    Цінителям активного способу життя та екстремального водіння варто звернути увагу на прогресивний привід quattro для автомобілів Audi з використанням заднього спортивного диференціалу. Оцінювати його переваги та динаміку найкраще при швидкісному проходженні поворотів, так як технологія забезпечує блискавичний перерозподіл крутного моменту між двома задніми колесами. Цікаво, що поліпшену маневреність, курсову стійкість та керованість водії відзначають не лише в умовах швидкісної та екстремальної їзди, а й під час повсякденної експлуатації.

    Принцип дії
    • Додаткове перенаправлення крутного моменту до двох задніх коліс;
    • Можливість спрямування тягової потужності до одного із задніх коліс;
    • Під час здійснення повороту на великій швидкості потужніший крутний момент перенаправляється до заднього зовнішнього колеса, при цьому внутрішнє колесо не пригальмовує.

    Результат використання спортивного диференціала
    • Крутний момент буквально «вписує» авто в поворот;
    • Зменшується дуга повороту;
    • Безперервний і блискавично-швидкий крутний момент забезпечує точний рух автомобіля по заданій траєкторії;
    • Ефективність роботи системи забезпечується не тільки на швидкості, але й при русі накатом.

    Приємні враження від водіння
    • Максимальне задоволення від водіння для любителів екстриму;
    • Відмінне збереження курсової стійкості;
    • Динамічне і точне проходження поворотів;
    • Високі показники маневреності.



    Выберите себе язык

    Русский Украинский