Audi A3 2020 року вулканічний тест драйв на Азорських островах

Audi A3 2020 року вулканічний тест драйв на Азорських островах

Чудова тяга, захоплююча динаміка і величезне задоволення від водіння - новий Audi A3 2020. Читайте докладніше про ексклюзивний тест-драйв на Азорських островах.

Новий Audi A3 випробування на острові Сан-Мігел

На острові Сан-Мігел архіпелагу Азорські острови журналісти протестували компактний спортивний автомобіль, підтвердивши найвищий рівень динаміки водіння на складних острівних трасах. У місці, де вулкани колись утворили цілий ланцюг островів і де рівень вулканічної активності постійно високий, Audi демонструє ДНК нового A3. Четверте покоління A3 показав свій характер на незайманому ландшафті Сан-Мігеля. Світова прем'єра нового A3 Sportback відбудеться на автосалоні в Женеві.

Новий Audi A3 вид спереду Новий Audi A3

Чиста енергія Audi A3 повний привід quattro

Audi розробила електронне управління розподілом крутного моменту спеціально для нового A3 та інтегрувала його в динамічну систему управління Audi drive select. Блок управління використовує ці дані в якості основи для розрахунку розподілу крутного моменту, що забезпечує оптимальну ефективність і передає значення на зчеплення, що робить автомобіль набагато продуктивнішим.

Повний привід розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями. Під час нормальної роботи двигуна більша частина потужності передається на передні колеса. При малій тязі передньої осі зчеплення відводить крутний момент з блискавичною швидкістю: в цьому випадку включається електричний аксіально-поршневий насос, який подає до 44 бар гідравлічного тиску на пластини зчеплення. Чим більше пластини зчеплення стискаються цим насосом, тим більше крутного моменту передається на задню вісь - максимум складає 100 відсотків. Під час зміни навантаження розподіл крутного моменту дозволяє точно повернути в поворот, що значно збільшує динаміку руху.

Новий Audi A3 вид збоку Новий Audi A3

Прогресивне рульове управління нового Audi A3 2020

В силу своєї конструкції звичайні системи управління завжди вимагають компромісу між спортивностью і комфортом. Електромеханічне прогресивне рульове управління в новому Audi A3 більше не вимагає вибирати щось одне. Спеціальна зубчаста рейка і шестерня мають особливу форму і зубці, що створює різні передавальні числа в залежності від кута повороту керма. В результаті, це зменшує зусилля рульового управління в міських умовах і при маневруванні, а також значно підвищує рівень комфорту.

На звивистих дорогах прогресивне рульове управління збільшує динаміку водіння, пропонуючи ще більш спортивний стиль водіння. Коефіцієнт рульового управління в середньому положенні становить 14,3: 1. Підсилювач потужності ідеально адаптується до швидкості руху. На низьких швидкостях зусилля вище, щоб полегшити маневреність. У міру збільшення швидкості допомога постійно зменшується. Таким чином, це дозволяє водієві відчувати кермо повністю навіть при русі по шосе на великій швидкості.

рульове управління нового Audi A3 Новий Audi A3

Audi A3 переваги адаптивної підвіски

Три демпфуючих характеристики гарантують, що водій може насолоджуватися особливо маневреним управлінням. Датчики вимірюють вертикальне прискорення конструкції кузова і відносний рух окремих коліс по відношенню до нього. Блок управління обробляє сигнал протягом мілісекунд і адаптує кожен демпфер до стану дороги, ситуації водіння і запити водія.

Демпфери включають клапани з електромагнітним приводом, які можна регулювати дуже швидко і з високою енергоефективністю. Залежно від їх положення вони дозволяють гідравлічній рідині текти швидше або повільніше, що змінює характеристики амортизаторів між м'якими і жорсткими. Водій може перемикати основні настройки демпфера між трьома режимами - комфорт, автоматичний і динамічний в системі Audi drive select.

Новий Audi A3 адаптивна підвіска Новий Audi A3

Функціонал Audi drive select

Система Audi drive select - це інтерфейс взаємодії між регульованою системою підвіски, приводом і водієм. Він надає можливість перемикання між п'ятьма режимами - комфортний, автоматичний, динамічний, ефективний і індивідуальний - за допомогою кнопки, розташованої поруч з важелем перемикання передач або селектором. Якщо водій вибирає «індивідуальну» настройку, він може вказати свої особисті побажання щодо настройки.

задні фари Audi A3 Новий Audi A3

Новий Новий Audi A3 вид ззаду
Новий Audi A3
Новий Новий Audi A3 диски
Новий Audi A3
Новий Новий Audi A3 решітка радіатора
Новий Audi A3