Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro - Gran Turismo серед плагін-гібридів

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro - Gran Turismo серед плагін-гібридів

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro поєднує в собі потужне минуле і технологічне майбутнє з мінімальним впливом на екологію.

Інтелектуальне управління приводом з прогнозованою стратегією експлуатації забезпечує великий діапазон електроживлення, низьку витрату палива і динамічні характеристики. Подробиці про Audi A7 Sportback e quattro дізнавайтеся з нашого нового матеріалу.

Спортивний екстер'єр Audi A7 Sportback e quattro

Audi систематично удосконалює свою стратегію електрифікації і останньою новинкою стало велике чотирьохдверне купе в якості потужного і ефективного PHEV гібрида.

Audi A7 Sportback e quattro виграє в порівнянні зі своїми прямими конкурентами не тільки по спортивним характеристиками, але і перевершує їх своїм динамічним дизайном кузова і значним списком стандартного устаткування. Стандартна лінія екстер'єру S line в поєднанні з чорною лінією для стайлінгу і скління підкреслює загальне динамічне враження від чотирьохдверного Gran Turismo, навіть коли він стоїть на місці.

Стандартні світлодіодні фари HD Matrix, спортивні сидіння, чотирьохзонний автоматичний кондиціонер, Audi virtual cockpit, дисплеї PHEV, 19-дюймові колеса та червоні гальмівні супорти спереду і ззаду. Яскравий, стильний і незабутній вигляд.

Зараз можна замовити Audi A7 Sportback e quattro за базовою ціною в Німеччині 77,850 євро. Продажі стартують в третьому кварталі 2019 року.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro вид спереду Audi A7 Sportback вид спереду

Audi A7 Sportback e quattro - стратегія прогнозованого управління

Для максимальної ефективності A7 використовує інтелектуальне управління приводом - стратегію прогнозованого управління. Для управління електродвигуном, літій-іонним акумулятором і двигуном внутрішнього згоряння він використовує інформацію з системи прогнозування ефективності, яку можна знайти і в інших середніх або повнорозмірних моделях Audi.

У той час як навігаційна система MMI активно управляє маршрутом, стратегія прогнозування управляє трансмісією, тому остання міська ділянка маршруту управляється виключно електрично, а плагін-гібрид Audi A7 прибуває в пункт призначення з низьким зарядом акумулятора. У разі якщо A7 Sportback e quattro наближається до міста, система керування електроприводом заряджає батарею, знову таки для того, щоб в межах міста автомобіль управлявся електрично.

Отже, водій може використовувати всю електроенергію для руху з нульовими локальними викидами при в'їзді в місто, де і так рівень забруднення досягає максимального рівня.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro у русі Audi A7 Sportback у русі

Управління накопичувачем контролюється на основі великої кількості даних. Точне планування засноване на інформації про дорожній рух в режимі онлайн, відстані до пункту призначення, профілі обраного маршруту, точної інформації про найближче оточення з навігаційних даних, таких як обмеження швидкості, типи доріг, підйоми і спуски і останні дані від бортових датчиків.

Таким чином, суворе планування контролера приводу грунтується, головним чином, на інформації про маршрут, наприклад, про рух транспорту, топографію і типи дороги. Точне планування, за допомогою якого A7 управляє контролером приводу в поточній ситуації водіння, виконується помічником по прогнозуванню ефективності (PEA), який можна знайти в інших середньо- і повнорозмірних моделях Audi.

Помічник по прогнозуючій ефективності використовує передбачувані дані маршруту з навігаційної бази даних і відстежує відстань до транспортного засобу, який розташований попереду використовуючи сигнали від камери і радара.

Залежно від ситуації система прогнозує вибір між вільним ходом з вимкненим двигуном і рекуперацією, тобто культивацією кінетичної енергії і її перетворенням в електричну енергію. Коли активований адаптивний круїз-контроль (ACC), PEA підтримує водія шляхом автоматичного гальмування та прискорення з метою підвищення ефективності та комфорту.

Тактильний імпульс від активної педалі акселератора і оптичний сигнал на дисплеї інформаційної системи, а також опціональний головний дисплей забезпечують додаткову підтримку для максимально можливої ​​ефективності. Активна педаль акселератора має як тактильну точку тиску, яка сигналізує про закінчення руху тільки за допомогою електрики, так і тактильний зворотній зв'язок, який сигналізує водієві про необхідність відпустити педаль акселератора.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro вид ззаду Audi A7 Sportback вид ззаду

Режими водіння Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Концепція приводу A7 Sportback 55 TFSI e quattro розроблена таким чином, щоб власники могли повною мірою використовувати електрику під час повсякденної їзди. Що гарантує нульові локальні викиди в місті або великий запас ходу в далеких поїздках. Комбінація електродвигуна і двигуна внутрішнього згоряння з трьома різними режимами водіння проста в експлуатації в повсякденному використанні.

PHEV A7 запускається за замовчуванням в режимі EV. Це означає, що автомобіль приводиться в рух виключно електричним способом, поки водій не натискає на педаль акселератора за межами відчутної точки тиску. Режим EV є базовою налаштуванням при кожному запуску автомобіля. У другому режимі руху, система управління утримує ємність акумулятора на поточному рівні, тому певну відстань може бути повністю покрито електрично.

Гібридний режим активується або автоматично разом із зазначенням маршруту в навігаційній системі, або водієм за допомогою відповідної кнопки. В цьому режимі плагін-гібрид використовує взаємодію між електродвигуном і двигуном внутрішнього згоряння, щоб електрично покрити якомога більше ділянок руху, і загальна витрата палива в кінці поїздки була якомога нижче.

За допомогою рекуперації останнього можна відновити до 35 кВт потужності. Електродвигун відповідає за всі легкі гальмування до 0,1 г, тобто більшість гальмувань при повсякденній їзді. Максимально 80 кВт електричної енергії виробляється за рахунок рекуперації гальм з уповільненням до 0,2 м

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro передні фари Audi A7 Sportback передні фари

Audi A7 Sportback e quattro - додаток myAudi

Додаток myAudi дозволяє власникам користуватися послугами спектра Audi connect на своїх смартфонах, що особливо зручно на електрифікованих моделях Audi A7 Sportback e quattro. Додаток може бути корисним для перевірки стану батареї, запуску процесу зарядки, програмування таймера зарядки і перегляду статистики заряду і споживання. Крім того, планувальники маршрутів в додатку і навігація MMI в автомобілі показують зарядні станції на вашому шляху.

Ще одна функція програми myAudi - попередня настройка клімат-контролю перед запуском. Компресор кондиціонера і автономний обігрівач в автомобілі мають електричне живлення. Водій може точно визначити, як слід нагрівати або охолоджувати внутрішній простір під час зарядки акумулятора. Залежно від обраного додаткового обладнання, те ж саме відноситься до обігріву сидіння і керма, обігріву лобового скла, заднього скла , дзеркал і охолодженню сидіння.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro задні фари Audi A7 Sportback задні фари

Продуктивність плагін-гібрида Audi A7 Sportback e quattro

Трансмісія нового Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro включає в себе 2-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 185 кВт, крутним моментом 370 Нм. І електродвигун з загальною витратою палива 2,1 - 1,9 л на 100 км, витратою електроенергії 18,1 - 17,5 кВт / год на 100 км і викидами CO2 48 44 г / км.

Синхронний двигун має пікову потужність 105 кВт і піковий крутний момент 350 Нм. Разом з роздільною муфтою він вбудований в семиступінчату S tronic, в якій використовується ультра сучасна технологія для передачі крутного моменту на трансмісію quattro ultra.

Загальна потужність системи складає 270 кВт; максимальний крутний момент в 500 Нм вже доступний при 1250 об / хв. Плагін-гібрид A7 Sportback e quattro прискорюється від 0 до 100 км / год за 5,7 секунди і досягає максимальної швидкості 250 км / год. Автомобіль може розвивати швидкість до 135 км / год в режимі тільки з електроприводом, що гарантує водіння по шосе без шкідливих викидів.

Літієво-іонна батарея накопичує 14,1 кВт-год енергії при номінальній напрузі 381 Вольт. Батарея вбудована в задню частину автомобіля під підлогою багажного відділення. Таким чином, максимальна корисна місткість при складеному задньому сидінні становить 1235 літрів.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro вид збоку Audi A7 Sportback вид збоку

Audi A7 Sportback e quattro повний привід

Audi A7 Sportback 55 TFSI e також оснащена повним приводом quattro з ультра-технологією. Задній міст активується блискавично і передбачувано в міру необхідності. Рекуперація електричної енергії завжди здійснюється через передню вісь. Концепція повного приводу quattro і загальна концепція A7 PHEV, таким чином, в рівній мірі забезпечують продуктивність і ефективність. Завдяки чотирьохдверному Gran Turismo, Audi є єдиним виробником преміум-класу, який пропонує плагін-гібриди з повним приводом.

Швидка зарядка Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Компактна система зарядки є стандартним оснащенням для Audi A7 Sportback e quattro. Кабель зі штекером другого типу для використання на громадських зарядних терміналах доступний в якості опції. Компактна система зарядки включає в себе кабелі для побутових і промислових розеток, а також блок управління. Система оснащена світлодіодним індикатором стану і функцій безпеки, такими як контроль температури і залишкового струму.

Повна зарядка в трифазній промисловій розетці на 400 вольт займає всього близько 2,5 годин. Автомобіль заряджається з максимальною потужністю 7,4 кВт. Навіть електрична розетка на 230 вольт може повністю і зручно заряджати батарею протягом семи годин. Зручна підзарядка також можлива в дорозі. Запатентована служба зарядки Audi e-tron забезпечує доступ до більш ніж 100 000 точок зарядки в Європі.

Новий Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro диски Audi A7 Sportback диски

Audi A7 Sportback e quattro - ефективна терморегуляція

Кондиціонер працює разом з високоефективним тепловим насосом, дозволяючи Audi A7 Sportback e quattro ефективно використовувати тепло, що виходить від електроприводу. Це особливо економічно і дозволяє не тільки швидко нагрівати або охолоджувати внутрішню частину, але також мати великий електричний діапазон навіть при особливо високих чи низьких температурах зовні.