Audi e-tron Sportback: початок нової рекламної кампанії 2020

Audi e-tron Sportback: початок нової рекламної кампанії 2020

Зірка серіалу "Гра престолів" Мейсі Вільямс в новому рекламному ролику Audi e-tron Sportback. Культовий автомобільний бренд представив початок всесвітньої рекламної кампанії під час прямої трансляції Super Bowl.

Електричний позашляховик e-tron Sportback в головній ролі

Audi починає нову рекламну кампанію на одному з найбільш значущих подій у світі американського футболу - Super Bowl. У 60-секундному музичному ролику одна з головних актрис "Гри престолів" Мейсі Вільямс управляє абсолютно новим Audi e-tron Sportback наспівуючи власну інтерпретацію хіта «Let It Go». Рекламне відео, стало відправною точкою в глобальній кампанії для просування філософії бренду і концепції довгострокових амбіцій Audi по формуванню нової ери стійкої мобільності.

Створений партнерським креативним агентством 72andSunny Amsterdam і режисером Франсуа Русселем ролик став одинадцятою появою Audi на фіналі Національної футбольної ліги США. У ролику Мейсі Вільямс, яка крім акторської кар'єри також відома своїми активними діями в боротьбі зі змінами клімату, сідає за кермо свого Audi e-tron Sportback і застрягає на перехресті, яке являє собою перехрестя сьогоднішніх упереджених думок і старих уявлень про споживання, успіх і статус .

Вільямс вибирає зворотний курс і залишає все позаду, наспівуючи оскароносний хіт «Let It Go» у власній інтерпретації, вона рухається до більш стійкого і усвідомленого майбутнього. По дорозі до неї приєднуються інші водії і пішоходи. Саме в такому ключі подорож стала метафорою того, як рішення слідувати більш екологічним вибором вимагає участі кожного з нас.

«Велика ніч американського футболу і одна з найбільш значущих глобальних телевізійних подій в прямому ефірі служать ідеальним моментом для того, щоб поділитися нашою стратегією в напрямку преміальної електромобільності зі світовою аудиторією», - сказав Свен Шувірт, голова бренду Audi і Digital Business.

Програма електрифікації Audi основа глобальної рекламної кампанії

Рекламне відео є першим кроком всесвітньої рекламної кампанії від Audi, метою якої є переосмислення слогана Lead by Technology. У всьому світі Audi планує представити близько 30 електрифікованих моделей до 2025 року, і це тільки стартова точка нової стратегії, яка торкнеться багатьох актуальних для бренду тем, що виходять за рамки автомобілебудування.

Протягом 2020 року декілька додаткових глав глобальної рекламної кампанії бренду будуть присвячені таким стратегічним питанням, як електрифікація, зв'язок, досвід роботи з клієнтами і дизайн. Головна мета полягає в тому, щоб систематично оновити бренд і, зокрема, підвищити обізнаність та залучити нову аудиторію, підкреслюючи переваги стійкої мобільності як нової форми розкоші.

Крім того, Audi має великі амбіції в напрямку повної відмови від викидів CO2. До 2050 року бренд планує стати абсолютно нейтральною по відношенню до CO2 компанією.

Audi e-tron Sportback Audi e-tron Sportback