Audi e-tron Sportback пропонує ще більше потужності та ефективності

Audi e-tron Sportback пропонує ще більше потужності та ефективності

Вражаючий коефіцієнт аеродинамічного опору, потужність 300 кВт, збільшена дальність ходу і електрифіковані двигуни e-tron Sportback. Новий вимір ефективності електричного купе-кросовера від Audi.

Максимальна аеродинаміка для високої продуктивності e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback має вражаюче значення коефіцієнта опору 0,25 - що більше ніж у Audi e-tron. В першу чергу це гарантовано формою кузова купе і пов'язаним з цим низьким аеродинамічним опором автомобіля. Архітектура кузова Sportback зводить до мінімуму завихрення в потоці повітря, що в кінцевому підсумку також сприяє зниженню споживання. У циклі WLTP кросоверу доступний запас ходу до 446 кілометрів на одній зарядці батареї.

Приблизно 10 кілометрів додаткової дальності в порівнянні з Audi e-tron завдяки поліпшеним показниками аеродинамічним. Опціональні віртуальні зовнішні дзеркала, з вбудованими міні камерами, являють собою ще один елемент ефективності. Зображення передаються на високоякісні OLED-дисплеї, які знаходяться між панеллю приладів і дверима.

Якщо водій робить жест біля поверхні сенсорного дисплея, активуються символи, за допомогою яких водій може змінити положення зображення. Крім того, дзеркала автоматично підлаштовуються під три ситуації водіння: на шосе, а також при поворотах і паркувальних маневрах вони забезпечують оптимальну видимість для кожної ситуації.

Автомобіль Audi e-tron Sportback Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback електродвигуни, повний привід, підвіска

Audi e-tron Sportback 55 quattro дозволяє водієві насолоджуватися ефективністю, продуктивністю і високим комфортом. Кожна вісь оснащена асинхронним електродвигуном, який живиться від трифазного струму силової електроніки.

З вихідною потужністю 265 кВт і крутним моментом 561 Нм два стандартних електродвигуна забезпечують блискавичну потужність при запуску купе-кроссовера - без шкідливих викидів і в повній тиші. Audi e-tron Sportback 55 quattro потрібно всього 6,6 секунди для розгону до 100 км / год, а його максимальна швидкість обмежена електронікою до 200 км / год.

При перемиканні з діапазону руху D на S і повному натисканні педалі акселератора водій може активувати режим прискорення. В цьому випадку двигун генерує потужність 300 кВт і крутний момент 664 Нм, що дозволяє позашляховику розганятися від 0 до 100 км / год за 5,7 секунди. Двоступеневі редуктори з одним діапазоном передач передають крутний момент від електродвигунів на осі

Електричний повний привід забезпечує відмінну тягу і динамізм на будь-якій місцевості. Повний привід безперервно регулює оптимальний розподіл крутного моменту між двома осями - протягом частки секунди. У більшості ситуацій Audi e-tron Sportback активує виключно задній електродвигун для максимальної ефективності.

Ключовим фактором спортивного характеру та видатної поперечної динаміки є низьке положення установки компонентів приводу, в результаті чого центр ваги набагато нижче, ніж в звичайному позашляховику. Усі найважчі компоненти зосереджені в центрі автомобіля.

Розподіл навантаження на вісь із співвідношенням майже 50:50 ідеально збалансоване. З таким оснащенням, як п’ятиланкова підвіска, прогресивне рульове управління і електрогідравлічна гальмівна система, автомобіль поєднує в собі новітні технології, які забезпечують маневреність в управлінні і ще більше комфорту.

Динамічна система управління Audi drive select, що входить в стандартну комплектацію Audi e-tron Sportback, дозволяє водієві перемикати роботу декількох компонентів приводу між сімома профілями.

Адаптивна пневматична підвіска з керованими амортизаторами робить автомобіль надзвичайно універсальним. На більш високих швидкостях кузов опускається, помітно покращуючи повітряний потік навколо нього. В цілому система здатна змінювати висоту автомобіля до 76 міліметрів.

Автомобіль Audi e-tron Sportback вид збоку Audi e-tron Sportback

Акумуляторна система і функція рекуперації нового e-tron Sportback

Акумуляторна система Audi e-tron Sportback 55 quattro накопичує 95 кВт-год енергії і працює при номінальній напрузі 396 вольт. Система встановлюється у вигляді широкого плоского блоку під пасажирським відсіком, до якого він кріпиться болтами в 35 точках. Акумуляторна система відрізняється винятковою жорсткістю і стійкістю до ударів завдяки міцній захисній рамі і алюмінієвому покриттю, який утримує 36-елементні модулі. Система охолодження розташована під електрифікованим блоком.

Високовольтна батарея заряджається від електродвигунів, в основному від заднього електродвигуна, який в цих ситуаціях діє як генератор. Система рекуперації забезпечує змінне регулювання відновлення енергії між двома електричними модулями - як в режимі вибігу, коли водій відпускає праву педаль, так і під час гальмування. Ступінь рекуперації можна встановити на три ступені за допомогою лопастей на кермі.

При гальмуванні зі швидкістю 100 км / год Audi e-tron Sportback може рекуперувати максимум 300 Нм і 220 кВт, що становить понад 70 відсотків продукції, що випускається енергії. В цілому, позашляховик досягає 30 відсотків свого діапазону за рахунок відновлення сил.

Колісні гальма з концепцією електрогідравлічної активації дозволяє їм реагувати з винятковою швидкістю, включаючись тільки при зусиллях гальмування, що перевищують 0,3 м. Залежно від ситуації водіння, система управління індивідуально для кожної осі вирішує доцільність відновлення енергії, використовуючи тільки електродвигуни, тільки колісні гальма або їх комбінацію. Перехід між електричним і гідравлічним гальмуванням плавний і поступовий, тому водій навіть не помічає цього.

На колісних гальмах Audi e-tron Sportback розробники істотно зменшили залишковий гальмові момент - втрати, які виникають при короткочасному натисканні гальмівних колодок на диск. Це вигідно як для ефективності, так і для дальності ходу.

Те ж саме відноситься і до трьох додаткових функцій: при нормальній роботі автомобіля передній електродвигун практично повністю від'єднаний від приводу. Збільшення корисного діапазону високовольтної батареї в поєднанні зі зменшенням декількох об'ємних потоків охолоджуючої рідини означає, що насос повинен забезпечувати меншу потужність.

Адаптивне теплове управління, що складається з чотирьох окремих ланцюгів, регулює температуру високовольтних компонентів з максимальною ефективністю, що забезпечує швидку зарядку постійного струму, тривалий термін служби акумулятора і високі характеристики навіть при великих навантаженнях.

Стандартний тепловий насос, який використовує відпрацьоване тепло від високовольтної батареї, може використовувати до 3 кВт фактичних втрат потужності для опалення та кондиціювання повітря в салоні, що є винятково ефективним. Залежно від температури зовнішнього повітря це може збільшити діапазон ходу Audi e-tron Sportback до 10 відсотків.

Автомобіль Audi e-tron Sportback вид спереду Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback 50 quattro

Також буде доступний повністю електричний привід позашляховика з варіантом двигуна е-tron Sportback 50 quattro, який виробляє 230 кВт потужності і 540 Нм крутного моменту. Система, яка важить приблизно на 120 кг менше, ніж батарея Sportback 55 quattro, виробляє 71 кВт-год валової енергії.

Це дозволяє позашляховику долати до 347 кілометрів при повній зарядці в циклі WLTP. Audi e-tron Sportback 50 quattro розганяється з 0 до 100 км / год за 6,8 секунди і розвиває максимальну швидкість 190 км / год.

Новий автомобіль Audi e-tron Sportback Audi e-tron Sportback

Швидка зарядка кросовера e-tron Sportback

В далеких поїздках Audi e-tron Sportback 55 quattro може заряджатися постійним струмом (DC) до 150 кВт на станціях швидкої зарядки. Менш ніж за півгодини нового акумулятора досягаються 80 відсотків своєї ємності, що досить для наступного етапу подорожі. У той час як е-tron Sportback 50 quattro може заряджати до 120 кВт і в той же час досягати ідентичного стану зарядки.

Зарядка на громадських зарядних станціях змінного струму може виконуватися за допомогою стандартного кабелю. Тут доступна потужність до 11 кВт, яку можна збільшити до 22 кВт за допомогою додаткового вбудованого зарядного пристрою. Власна зарядна служба Audi, e-tron Charging Service, забезпечує легкий доступ до більш ніж 140 000 пунктах зарядки в 24 європейських країнах.

Ауді також пропонує додаткові можливості для домашньої зарядки, в залежності від потужності побутового джерела живлення. Стандартна компактна система зарядки підходить для підключення на 230 В і для трифазної розетки на 400 В з вихідною потужністю до 11 кВт.

Автомобіль Audi e-tron Sportback швидка зарядка Audi e-tron Sportback

Вихід на ринок Audi e-tron Sportback і Edition One

Audi незмінно залишається вірною своїй стратегії електрифікації, представляючи другу модель в своїй лінійці моделей e-tron. Audi e-tron Sportback - динамічний купе-кросовер з потужністю до 300 кВт і дальністю ходу до 446 кілометрів від однієї зарядки акумулятора. Вихід на ринок Audi e-tron Sportback в Європі запланований на весну 2020 року.

Також, Audi пропонує обмежену серію «Edition One» в блакитному кольорі. Екстер'єр лінії S, також включає в себе віртуальні зовнішні дзеркала, алюмінієву обробку, ексклюзивні 21-дюймові колеса, помаранчеві гальмівні супорти і панорамний скляний люк на даху.

Накладки на пороги з підсвічуванням проеціюють назву моделі «Edition One» у вигляді логотипу біля передніх дверей. На вибір доступний стандартний дизайн інтер'єру, доповнений індивідуальними контурними сидіннями з ексклюзивними сірими чохлами Monaco зі шкіри Valcona, і салоном S line зі спортивними сидіннями також зі шкіри Valcona.

Обладнання включає в себе звукову систему Bang & Olufsen Premium з фронтальним 3D-звуком, допоміжний пакет Tour і світлодіодні фари з динамічними поворотниками спереду і ззаду.

Автомобіль Audi e-tron Sportback презентація Audi e-tron Sportback