Audi на Всесвітньому економічному форумі

Audi на Всесвітньому економічному форумі

Audi виступила спонсором електромобільності на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Преміальні моделі Audi e-tron і A8 показали свої переваги на дорогах Швейцарії.

Гібрид Audi A8 і повністю електричний Audi e-tron в Давосі

Всесвітній економічний форум в Давосі є одним з численних заходів, для яких Audi постійно розробляє нові рішення в області ефективності. Культовий бренд вже 33-й раз виступає в якості ексклюзивного партнера по мобільності і забезпечує 90% електрифікацію автомобільного парку. Більш того, всі моделі Audi заряджаються виключно екологічною електрикою, використовуючи мобільні зарядні контейнери, виготовлені з перероблених акумуляторів Audi e-tron.

Більше 100 електрифікованих моделей Audi в поєднанні з транспортувальними контейнерами для зарядки дозволяє компанії використовувати для заходу великий парк автомобілів практично без шкоди для навколишнього середовища. На додаток до повністю електричного Audi e-tron, також був представлений флагманський Audi A8 як плагін-гібридна модель. Кожен з трьох зарядних контейнерів оснащений чотирма переробленими акумуляторними системами Audi e-tron, які забезпечують загальну ємність заряду близько 700 кВт на трьох зарядних терміналах, кожен потужністю 150 кВт, і мають ємність зберігання близько 1,0 МВт. З цією метою Audi співпрацював зі швейцарською енергетичною компанією ABB.

Кожен зарядний контейнер складається з 400 повторно використаних акумуляторних модулів e-tron; це відповідає приблизно одинадцяти комплектам батарей. З загальною зарядною потужністю 1,2 МВт і ємністю зберігання 1,0 МВт можна заряджати до восьми Audi e-tron одночасно за допомогою потужних зарядних пристроїв, без підключення до мережі. У 30-футовому контейнері передбачено 20 точок зарядки: вісім потужних зарядних пристроїв потужністю 150 кВт кожна і дванадцять зарядних з'єднань 11 кВт. При необхідності вісім потужних зарядних пристроїв можна об'єднати в чотири точки зарядки по 300 кВт, щоб повністю зарядити Audi e-tron за 20 хвилин. Останнє покоління цих зарядних контейнерів було розроблено і побудовано у співпраці з австрійською компанією Moon.

Автомобіль Audi  вид спереду Вид збоку Audi зарядка

Audi e-tron успішно пройшов випробування низькими температурами

Позашляховику Audi e-tron 55 quattro в повній мірі вдалося продемонструвати свої ходові переваги на засніжених швейцарських дорогах. При необхідності кросовер видавав максимальну потужність 300 кВт і крутний момент 664 Нм на різких підйомах вгору.

Обидва електродвигуна, якими оснащений e-tron живиться виключно від акумуляторної батареї. Таким чином, електрокросовер показує кращу продуктивність в своєму класі, без шкоди для навколишнього середовища. Крім того, Audi e-tron демонструє вражаючий спортивний потенціал. Система повного приводу, яка здатна адаптуватися до будь-якої ситуації водіння ефективно розподіляє тягове зусилля і гарантує стабільну динаміку. В результаті, переваги кросовера очевидні не лише в місті, а й на бездоріжжі.