Audi представляє стратегію електромобільності до 2050 року

Audi представляє стратегію електромобільності до 2050 року

Стале ведення бізнесу є одним з найважливіших завдань нашого часу. Саме тому Audi пропонує своїм клієнтам найсучаснішу форму електромобільності і, послідовно скорочує шкідливі викиди, створюючи все більше електричних моделей.

Систематичне скорочення викидів і електрифікація Audi

Audi прагне повністю позбутись шкідливих викидів в найближчому майбутньому. Компанія хоче досягти вуглецево-нейтрального балансу до 2050 року - від ланцюжка поставок і виробництва до повного життєвого циклу своїх моделей. Відповідальне використання ресурсів, систематичне скорочення викидів CO₂, розвиток стійкої електромобільності і багато інших заходів вносять вирішальний внесок у послідовний і більш сталий розвиток Audi.

Новий автомобіль Audi e-tron вид спереду Audi e-tron

Стратегія Audi по переробці

Стале споживання включає в себе дуже багато елементів, один з них розумне споживання води. На своєму мексиканському заводі в Сан-Хосе-Чьяпа Audi є першим в світі виробником преміум-класу, що виробляють автомобілі з мінімальними витратами води. Тут всі стічні води обробляються для повторного використання на заводі і у виробництві.

Друга стратегія в циклічній економіці бренду спрямована на переробку: наприклад, промислова переробка використаних деталей назад до якості оригінальних деталей - так зване відновлення.

До 2025 року Audi планує запропонувати 30 електрифікованих моделей, з яких 20 будуть виключно електричними. Також, бренд прагне вдосконалити життєвий цикл акумуляторів для електромобілів, наскільки це можливо, і є активним членом Глобального акумуляторного альянсу з 2017 року.

Альянс зосереджений як на захисті прав людини, так і на дотриманні соціальних стандартів при розробці родовищ сировини, а також розробка рішень для повторного використання літій-іонних акумуляторів.

Що стосується обробки алюмінію, Audi також має на меті створення інтелектуальних циклів матеріалів навколо поставок і, отже, мінімізацію ризику для навколишнього середовища і запобігання втрати ресурсів. Для цього ми запустили проект «Алюмінієвий замкнутий контур».

Таким чином, відходи від алюмінієвих листів, отриманих на пресувальному заводі, повертаються нашим постачальникам, які потім можуть знову їх обробляти. Потім Audi повторно використовує алюмінієві листи, виготовлені таким чином під час виробництва.

Тільки в 2018 році в результаті проекту було знижено рівень викидів на 90 000 метричних тонн в еквіваленті СО2. За стале виробництво корпусу акумуляторної батареї Алюмінієва ініціатива (ASI) присудила Audi свій сертифікат екологічності, таким чином, бренд став першим виробником автомобілів, який отримав її.

Новий автомобіль Audi e-tron вид ззаду Audi e-tron

Завод Audi в Брюсселі — нейтральний рівень викидів

В рамках екологічної програми Audi «Mission: Zero» всі об'єкти Audi повинні працювати з нейтральним рівнем викидів вуглецю до 2025 року. Це вже має місце на заводі в Брюсселі. Завдяки використанню поновлюваних джерел енергії в рік викиди скорочуються до 40 000 метричних тонн.

З 2012 року Audi Brussels працює на екологічно чистій електроенергії. У 2017 році завод був розширений. Наприклад, його площа становить 89 000 квадратних метрів, що становить 12,5 футбольних полів і дає досить зеленої енергії, щоб забезпечити близько 1500 домогосподарств з чотирьох осіб на рік.

Більш того, опалення станції є вуглецево-нейтральним завдяки покупці біогазових сертифікатів. Ми компенсуємо всі інші викиди, пов'язані з паливом, пічним паливом або спалюванням розчинників, в рамках так званих проектів вуглецевих кредитів.

Завод Audi в Брюсселі Audi e-tron

Електромобілі від Audi

У найближчі кілька років Audi розширить програму електричних моделей в сегменті автомобілів преміум-класу. Поряд з повністю електричними автомобілями також розроблені гібридні транспортні засоби. Audi успішно заклала основи для повністю електричних моделей ще в 2018 році за допомогою e-tron.

Ми представили другу модель в серії e-tron, Audi e-tron Sportback, в листопаді 2019 року під час автосалону в Лос-Анджелесі. Майбутня серійна модель спортивного купе, Audi e-tron GT, зійде з конвеєра на заводі в Неккарзульмі в 2020 році.

Новий автомобіль Audi e-tron Audi e-tron

Розвиток інфраструктури зарядки Audi

У співпраці з мережею зарядок IONITY, що швидко розвивається Audi робить електромобілі ще більш практичними для повсякденного використання. До кінця 2020 року IONITY повинен забезпечити швидку зарядку вздовж автомагістралей в 25 країнах на 400 станціях з високою потужністю зарядки (HPC). Завдяки послузі зарядки Audi e-tron клієнти можуть заряджати свій автомобіль за вигідними цінами за допомогою мережі IONITY.

Сталий розвиток є пріоритетом не лише для Audi, але і для сучасних клієнтів. Ось чому в довгостроковій перспективі ми будемо пропонувати мобільність преміум-класу в усіх модельних областях, що допоможе підтримувати гармонійний баланс між екологією і економікою. З інтеграцією етичних, екологічних і соціальних аспектів ми робимо наступний крок в майбутнє електрифікації.

Інфраструктура зарядки Audi Audi e-tron

Audi e—tron — максимальна електрична ефективність

Завдяки інноваційній системі зарядки Audi e-tron пропонує повну зарядку автомобіля всього за 45 хвилин, що робить сучасну електричну мобільність максимально ефективною в дорозі.

Позашляховик Audi e-tron є абсолютним лідером свого сегменту зі своєю високою зарядною продуктивністю і модернізованою зарядкою. Сучасна функція швидкої зарядки HPC (High Power Charging) гарантує максимально можливу потужність електричної моделі Audi e-tron.

Коли справа стосується продуктивності зарядки, Audi e-tron показує всі свої переваги. Модель заряджається від 5% до 70% зарядки за рекордний час - приблизно 30 хвилин. Зарядка решти 30 відсотків літій-іонного акумулятора займає ще 15 хвилин.

Новий автомобіль Audi e-tron вид збоку Audi e-tron