Audi продовжить підтримувати Кубок світу з гірськолижного спорту

31.10.2017
Audi оголосили про продовження партнерства з FIS Ski World Cup, Міжнародним кубком з гірськолижного спорту, що проводиться з 1966 року в різних країнах світу.

Заява про продовження партнерства була зроблена керівництвом Audi в рамках відкриття сезону 2017/2018 в австрійському Зелдене 28-29 жовтня. Угода діє аж до 2022 року. Таким чином, преміальний бренд Audi підкреслює свою позицію як важливого партнера в сфері міжнародних зимових видів спорту.



Audi дали неофіційний старт новому сезону чемпіонату світу за день до першої гонки в Зельдені в рамках великої церемонії, в якій взяли участь спортсмени та тренери з 15 країн-учасниць. Тема про продовження партнерства з FIS Ski World Cup до сезону 2021/2022 стала головною в ці дні.



При цьому головний німецький автомобільний бренд не обмежується лише Кубком світу з гірськолижного спорту в своєї увазі до спорту.

Уже понад 30 років Audi AG – генеральний спонсор Федерації лижного спорту Німеччини (DSV). Також компанія надає підтримку всім німецьким командам, які представляють різні дисципліни. Крім того, Audi – спонсор і автомобільний партнер ряду європейських національних команд з лижного спорту – зокрема, Канади, Америки та Китаю.

А якщо вийти за межі гірськолижного спорту, то варто нагадати, що що Audi тісно співпрацює з низкою професійних футбольних клубів Німеччини (мюнхенською «Баварією», зокрема), і Європи (іспанськими «Реалом» і «Барселоною», бельгійським «Андерлехтом» і австрійським «Зальцбургом»). Не можна не сказати і про досить популярний Audi Cup – власний футбольний турнір бренду, який проводиться вже понад 5 років. У серпні цього року фіналістами турніру стали «Баварія», «Атлетіко», «Ліверпуль» і «Наполі».

Відзначимо, що Audi – не єдиний автомобільний бренд, який помічений в спонсоруванні спортивних змагань. Наприклад, чеська Skoda підтримує хокей, а Volvo не один рік є спонсором змагання з яхтингу. Підтримуючи спорт, автомобільні компанії не тільки нагадують про себе багатомільйонній аудиторії, але і покращують сприйняття бренду, підкреслюють увагу до спортивних цінностей.
Поширити






Выберите себе язык

Русский Украинский