Audi R8 Spyder V10 plus: новий рівень динамічності та свободи

22.06.2017
Наприкінці літа 2017 Audi готує до випуску оновлену версію кабріолета Spyder, базова версія якої порадувала Європу минулої весни. Головним достоїнством plus-версії стане супер форсований мотор: нас чекає найшвидший кабріолет від Audi за всю історію.



Audi R8 Spyder V10 plus – безсумнівний лідер і фаворит в своїй лінійці. Більш потужної серійної моделі з відкритим верхом не було і немає. Навіть культовий Huracan помітно поступається майбутній новинці в динамічності. Розробка і складання Spyder V10 plus велася на базі підрозділу Audi Sport GmbH. За словами творців, в цю модель було вкладено весь великий досвід Audi в автоспорті, і він дозволив забезпечити ідеальне поєднання динаміки, від якої перехоплює подих, і яскравих емоцій, які викликає відкритий спорткар у спостерігача.

Форсований двигун на 610 к.с., розміщений по центру автомобіля, володіє високими динамічними характеристиками і радує яскравим фірмовим звучанням. Постійний повний привід quattro і атмосферник V10 5.2 FSI дозволяють розганятися до 100 км/г всього за 3,3 секунди (у базовій моделі час розгону становив 3,6 с). Максимальна швидкість зросла на 10 км/г – до 328 км/г.
R8 Spyder V10 plus абсолютно не поступається в продуктивності схожим моделям авто, а за допомогою ковшоподібні сидінь R8 і яскравих елементів з вуглепластика він вигідно виділив себе на їх фоні. Приголомшлива забарвлення Micrommata остаточно відокремлює нову R8 Spyder від більш бляклих конкурентів.

Ніколи раніше Audi не використовували двигуни такої потужності в серійних авто

Свою головну гордість в R8 Spyder V10 plus – найпотужніший серійний двигун за всю історію – Audi розмістив посередині. V10 – двигун рекордної потужності, здатний на 610 к.с. «Движок» крутить 8700 оборотів в хвилину, показує просто блискавичну динамку і вражаючий «фірмовий» звук. Мотор в Spyder V10 plus – гідний об’єкт захоплення, про таке авто і мріяти не соромно.

Для порівняння двигун стандартної версії Audi R8 Spyder мав менший коефіцієнт стиснення і значно менше «коней». Звичайно, це відбилося на швидкості розгону і максимально можливої швидкості машини – показники стали набагато вище. Цікаво відзначити, що Audi R8 Spyder plus впевнено обходить по швидкості в цілому та швидкості розгону навіть вельми іменитий Lamborghini Huracan Spyder: у останнього теж 610-сильний мотор, але на набір «сотні» йде на 0,1 секунди більше, а максимальний розгін становить на 4 км / год менше.

Згідно з європейським їздовому циклу NEDC, авто споживає 12,5 л на 100 км, що можна перевести на 292г на кілометр викидів СО2. Технологія Cylinder On Demand (COD), покликана деактивувати один циліндр при низьких і середніх навантаженнях, система з одночасною і роздільною подачею рідини в колектор, а також камери згоряння – корисні бонуси силової установки V10. Варто опустити педаль газу на середній швидкості – і двигун «замре», а авто почне рух по інерції на холостому ходу, і для цього йому знадобиться мінімум палива. При зупинці автомобіля, система Start-Stop відразу переводить двигун в неактивний стан.

У свою чергу, система подачі мастила в новій R8 створена за аналогією з гоночними автомобілями – використовувалася технологія мастила з сухим картером. Це рішення дозволило встановити мотор максимально низько і забезпечити низький центр тяжіння – це оцінять водії, які віддають перевагу швидкий і впевнений стиль водіння.

Повний привід Quattro – для достатньої стійкості і динамічності

Двигун V10 працює в зв’язці з 7-швидкісною автоматизованою механічною коробкою передач, у якій є два зчеплення і бездоганна реакція. Головним компонентом цієї спортивної коробки стала електро-гідравлічна багатодискова система зчеплення. Для охолодження в потрібний момент використовується вода, що гарантує високу продуктивність 24/7. Розподіляти крутний момент на валу приводу «спайдер» R8 буде, орієнтуючись на конкретну дорожню ситуацію. В екстремальних умовах всі 100% навантаження можуть припасти на одну вісь. Впевнене зчеплення і висока динамічність в русі – це користь від механічного блокування заднього диференціала.



Орієнтація на водія: кабіна і панель контролю

Усередині салону Audi R8 Spyder V10 plus створені комфортні умови, що дозволяють рухатися з комфортом на будь-якій швидкості. Ковшоподібні сидіння R8 вийшли дуже легкими, здатними пристосовуватися до тіла водія і пасажирів. Шкіра Nappa, з якої вони створені, має в складі спеціальні пігменти – це означає, що сидіння не будуть нагріватися підлогу променями сонця. Для педалі і підніжки використовували глянсову нержавіючу сталь. Основний елемент – одномісний гоночний кузов, масивна арка навколо водійської кабіни. Панель приладів виконана дуже легкою і сучасної – майже невагомою. Внизу знаходяться кнопки і регулятори кондиціонер, формою змахують на турбіни. Як у справжньому гоночному автомобілі, в Audi R8 Spyder V10 plus можна перемикати будь-які функції, приділяючи належну увагу управлінню автомобілем. У шкіряному кріслі водія передбачені необхідні перемикачі та функціональні кнопки – для миттєвого запуску і зупинки двигуна, управління системою Audi Drive Select, контролю режимів роботи авто і вихлопних закрилків. На великий 12,3-дюймової цифровий панелі – вся інформація, яка потрібна водієві, включаючи всілякі індикатори, температури, наявність палива і багато іншого.

Ще одна цікава особливість Audi R8 Spyder plus – майже ідеальне якість звуку під час телефонних переговорів, яке забезпечують спеціальні мікрофони, вбудовані прямо в ремені безпеки.

Система Audi Drive Select – готовність до будь-яких ситуацій на дорозі

Для управління зчепленням водій може використовувати продуману систему Audi Drive Select. Вона надає різні режими управління і ступінь комфорту їзди. Є чотири категорії: Comfort, Auto, Dynamic і Individual.

В авто-режимі відбувається активізація програм Dry (суха погода), Wet (дощ) і Snow (Сніг). Відбувається налаштування приводу і підвіски з оглядкою на коефіцієнт зчеплення коліс з асфальтом. Audi буде поєднувати такі системи з системою quattro – це обіцяє нам бездоганний комфорт і керованість в дорозі.

Режим Dynamic орієнтований на підвищення чутливості керма і гнучкості управління. На поворотах відбувається рівномірне посилення жорсткості коліс, а крен кузова м’яко стримуються. При гальмуванні кузов не буде пригинатися – про це подбала технологія Audi Magnetic Ride. Крім того, в Audi Drive Select також є комплекс систем (ESC) – електронного контролю стійкості, яка покращує швидкість авто.



Підвіска Audi R8 Spyder V10 Plus – точність і впевненість гоночного авто

Колеса Audi R8 Spyder V10 Plus направляє алюмінієва незалежна підвіска з 2-ма важелями. Підвіска цього авто ще більше наводить на асоціації з справжніми гоночними машинами. Підвіска має міцну і стійку конструкцію. За рахунок електромеханічного підсилювача керма водій отримує точність, високу керованість і впевненість навіть на найвищій швидкості. В якості опції можна скористатися динамічним рульовим колесом, де присутня змінна передавальне число – вона робить чутливість авто на різних швидкостях ще більш високим. Audi R8 Spyder V10 Plus – не тільки дуже потужний автомобіль, але і має швидку реакцію на обставини.

Компоненти з вуглепластика і лазерне освітлення

Дизайн R8 Spyder V10 Plus виглядає вельми атлетичним і впевненим на дорозі. Його висота – всього 1,24 м, і це при стандартній довжині (4,43 м) і ширині (1,94). Передня частина авто прикрашена широкою і плоскою блискучою гратами радіатора, на яку вміщено емблему Audi Sport. Для спойлера використовували вуглепластік, як і для дверних порогів, бокових накладок кузова, кришки відкидного верху і заднього спойлера. Всі кути R8 Spyder V10 Plus охоплює безперервна лінія, що робить контур кузова ще більш чітким і виразним – гарне рішення для кабріолета. У задній частині авто коштує дифузор з вуглепластика, прикрашеним з боків великими, глянцевими, чорними вихлопними трубами у вигляді трапецій.

Технологія Audi Space Frame – легший кузов для більш високих швидкостей

Рекордна швидкість Audi R8 Spyder V10 забезпечується не тільки двигуном. Технологія Plus Audi Space Frame забезпечує міцний і в той же час легкий корпус. Основні елементи сидінь і всілякі декоративні елементи виконані в вуглепластика – це дозволило знизити споряджену масу спайдера на 25 кг (до 1587 кг). Дах нового спайдера – витончена і легка, відкривати її можна прямо на ходу, на швидкості до 50 км / ч.



Німеччині замовлення на Audi R8 Spyder plus вже приймаються. Флагманська модель на батьківщині коштує майже 208 тисяч євро.



Выберите себе язык

Русский Украинский