Минуле і майбутнє Audi RS 4: спільна поїздка 1-го і 4-го поколінь

Минуле і майбутнє Audi RS 4: спільна поїздка 1-го і 4-го поколінь

07.05.2018

Хто хоче формувати майбутнє, повинен знати своє минуле. З цією метою Audi організували спільну поїздку двох переможців свого часу – першого і четвертого покоління Audi RS4.



Перше проти четвертого покоління: Audi RS 4 Avant


RS 4. Дві літери, одна цифра – бездоганне втілення спортивності в «універсальних» формах. 18 років між першим і нинішнім поколінням. Звичайно, новий RS 4 – більше попередника, ширше, швидше, універсальніше. Але це логічно, адже саме в поліпшенні полягає сенс розвитку – як в межах модельної лінійки, так і в межах усього бренду. Проте, у них є спільне ДНК – це очевидно.



Перше проти четвертого покоління автомобілів: Audi RS 4 Avant

Новий Audi RS 4 2018


Новий Audi RS 4 поєднує в собі високу продуктивність і повсякденну практичність. Двигун 2,9 TFSI потужністю 331 кВт (450 к.с.) робить його спортивним лідером сімейства A4. Від стандартної пятідверки топовий варіант вагона можна відрізнити по іншим бамперам, чорної решітці радіатора з великими сотами і глянсовою окантовкою, трохи розширеними колісними арками (+ 30 мм), а також овальним патрубками випускної системи. Автомобіль виділяється складним переднім бампером з великими повітрозабірниками, невеликими воздуховодами біля фар і ліхтарів, заднім дифузором, зниженням дорожнім просвітом, колісними дисками ексклюзивного дизайну (на 19 або 20 “), а також особливими накладками на корпуси дзеркал заднього виду і пороги. У салоні нової моделі Ауді RS 4 Авант (Б9) встановлені спортивні передні крісла і кермо з усіченим ободом, в наявності металеві накладки на педалях, повноцінний другий ряд і багажник об’ємом 505 літрів. Відзначити можна і додаткові електронні показники – на екран можна вивести графіки прискорення і крутний момент.



Новий автомобіль Audi RS 4 Avant

У рух машину приводить 2,9-літровий двигун V6 з двома турбінами, який запозичили від Панамери. Тут він розвиває ті ж 450 л.с., що і колишня “вісімка” TFSI об’ємом 4,2 л, зате піковий крутний момент разом виріс з 430 до 600 Нм. При цьому левова його частка доступна вже при 1 900 об / хв. Замість семідіапазонний робота S tronic на універсал Audi RS4 Avant в новому кузові встановили класичний 8-діапазонний автомат, а привід, зрозуміло повний – quattro. За рахунок переходу на модульну платформу масу авто вдалося скоротити на 80 кг – до 1 790, середня витрата впав до 8,8 л / 100 км (- 17%).



Що в підсумку? У порівнянні з попередником, час розгону від 0 до 100 км / ч разом вдалося поліпшити на 0,6 секунди – до 4,1 сек., При цьому максималка обмежена на 250 кілометрах в годину. Доплативши за опціональний пакет “RS dynamic” можна отримати 280. На жаль, але по частині прискорення більшість конкурентів нехай трішки, але все ж швидше. У базі РС4 має міжосьовий диференціал Torsen, спортивно налаштовані рульове і підвіску з іншими амортизаторами і укороченими пружинами (дорожній просвіт знижений на 30 мм), а за доплату доступні адаптивні стійки Dynamic Ride Control, активний задній диференціал з електронним управлінням і карбоно-керамічні гальма.



Audi RS4 першого покоління: тісний зв’язок між людиною і машиною


Перше покоління Audi RS4 має свою особливу привабливість: його чарівність в тому, що відчувається якась особлива зв’язок між людиною і автомобілем більш інтимний зв’язок. Відповідно, поїздка ще більше вражає, коли відчуваєш зв’язок з машиною. Тому якщо міркувати докладно про те, що більш переважно – «душа» або «технології», то приходить чітке усвідомлення, що ідеальний варіант – обидва покоління Audi RS4 потрібно мати у гаражі!



Новий автомобіль Audi RS 4
Поширити






Выберите себе язык

Русский Украинский