Audi RS 5 Sportback і RS 5 Coupe феноменальна продуктивність

Audi RS 5 Sportback і RS 5 Coupe феноменальна продуктивність

Оновлені моделі RS 5 Sportback і Coupe з високопродуктивним двигуном V6 twin-turbo з потужністю 331 кВт, постійним повним приводом quattro та інтелектуальною технологією підвіски Dynamic Ride Control забезпечують вражаючу маневреність і високу динаміку.

Audi RS 5 Coupe і RS 5 Sportback потужний двигун

Чистокровна ефективність моделей RS 5 забезпечена новим 2.9 TFSI. Продуктивність V6 Twin-Turbo залишається незмінною; він видає 331 кВт в широкому діапазоні від 1900 до 5000 об / хв і забезпечує 600 Нм крутного моменту на колінчастий вал.

Таким чином, він розганяє обидві моделі з місця до 100 км / год за 3,9 секунди. Максимальна швидкість 250 км / год або опціонально 280 км / год. Тим не менш, в циклі WLTP, 2,9 TFSI споживає всього 9,1 л палива в купе і 9,2 л в Sportback. Кожен з двох турбонагнітачів на TFSI 2,9 призначений на ряд циліндрів і може створювати максимальний тиск наддуву 1,5 бар. Вихлопна сторона двигуна знаходиться всередині, а впускна сторона - зовні.

Така компоновка забезпечує компактну конструкцію і короткі шляхи проходження газу з мінімальними втратами потоку - двигун дуже спонтанно реагує на рух педалі акселератора і гарантує абсолютну потужність.

Audi RS 5 Sportback двигун
Audi RS 5 Sportback
Audi RS 5 Coupe двигун
Audi RS 5 Coupe

Технологія максимальної ефективності моделей Audi RS 5

Важливим фактором ефективності потужного шестицилиндрового двигуна є процес згоряння TFSI, який розроблений спеціально для діапазону часткового навантаження. По суті, процедура схожа з так званим циклом Міллера.

Однак в класичному циклі Міллера зменшений заряд циліндра несприятливий для крутного моменту і вихідної потужності. Audi нейтралізувала ці ефекти, запровадивши турбонаддув і двоступеневу систему AVS. Основною характеристикою процесу згоряння є незвично короткий час відкриття під час впуску при частковому навантаженні.

Впускні клапани V6 TFSI вже закриваються під кутом повороту 130 градусів - задовго до того, як поршні досягнуть нижньої точки (BDC). Це, а також підвищення тиску в впускному колекторі зменшують викиди. Кількість свіжого повітря, що вводиться залишається відносно невеликою; відповідно, фаза стиснення починається пізніше, коли поршень рухається вгору після точки BDC.

Таким чином, це забезпечує високу ступінь геометричного стиснення; згорання відбувається у відносно невеликому обсязі. У порівнянні з короткою фазою стиснення, фаза розширення значно подовжується. В результаті збільшується продуктивність двигуна при тій же витраті палива, що значно підвищує ефективність.

При більш високому навантаженні і частоті обертання двигуна AVS TFSI V6 пізніше закриває впускні клапани - час відкриття збільшується до 200 градусів кута повороту колінчастого вала в 2,9 TFSI. Одночасно підйом клапана збільшується з 6,0 до 10 міліметрів. Заряд циліндра також значно збільшується - двигун сильно розганяється і забезпечує вражаючу потужність.

Audi RS 5 двигун Audi RS 5

RS 5 Coupe і Sportback інноваційна система терморегуляції двигуна

Ще одним компонентом ефективності 2.9 TFSI є система терморегуляції. Картер і головка циліндра мають окремі контури охолоджуючої рідини з незалежними один від одного елементами управління. Обидва ланцюги замикаються після холодного запуску. Це призводить до швидкого прогріву головки циліндрів і картера двигуна.

Випускні колектори, які вбудовані в головку циліндрів, промиваються охолоджувальною рідиною. Коли двигун прогрівся, ця технологія знижує температуру вихлопних газів - витрата знижується, особливо при спортивному водінні. Висока ефективність V6 twin-turbo також частково пов'язана з низьким тертям.

Автомобіль Audi RS 5 Sportback

Ланцюговий привід використовує нову концепцію для зменшення необхідної потужності приводу: колінчастий вал приводить в рух вал балансира з допомогою зубчастих коліс, причому вал лежить далеко внизу в рядах циліндрів. Вал балансира обертається на роликових підшипниках з особливо низьким рівнем тертя.

Коробка передач Audi RS 5 Coupe і RS 5 Sportback

Надпотужний двигун V6 twin-turbo передає крутний момент на восьмиступінчастий тіптроник, що перемикається надзвичайно швидко. Водії можуть вибирати між режимами D і S або перемикати передачі вручну, використовуючи збільшені алюмінієві перемикачі на кермі. Функція динамічного пуску управляється за допомогою оптимальної тяги і максимального прискорення.

Стабільна тяга, непохитна стійкість і висока динамічна керованість в будь-яких умовах - 40 років тому Audi випустила легендарний оригінальний повний привід quattro і, таким чином, поклала початок великого успіху. Як і у всіх моделях Audi RS, в модифікованому RS 5 Coupé і Sportback стандартно встановлена ​​трансмісія quattro.

Автомобіль Audi RS 5 Coupe Коробка передач Audi RS 5 Sportback

У звичайному режимі водіння міжосьовий диференціал розподіляє сили наступним чином - 40% на передній осі і 60% на задній осі. Якщо прослизання відбувається на одній осі, велика частина крутного моменту швидко перенаправляється на іншу вісь - до 70% на передню або до 85% на задню вісь.

Ще більший динамізм і нейтральність забезпечується спортивним диференціалом, який налаштований спеціально для RS. При спортивному стилі водіння він активно розподіляє крутний момент між задніми колесами; для цього використовуються дві шестерні, які активуються через багатодискові муфти. При управлінні або прискоренні він штовхає його в першу чергу на колесо на зовнішній стороні кривої; в результаті це оптимізує маневреність і штовхає машину в поворот.

Підвіска RS 5 Sportback і RS 5 Coupe

Нові моделі RS 5 забезпечують оптимальне поглинання поздовжніх і поперечних сил. Конструкція з п'яти ланок, що складається в основному з алюмінію, використовується для передньої і задньої осі. Це особливо вигідно для спортивних характеристик водіння і маневреності, але не викликає будь-яких незручностей для комфорту. Колія для обох моделей складає 1598 мм спереду і 1588 мм ззаду.

Стандартна спортивна підвіска RS гарантує високий рівень динамічності. За запитом Audi встановлює спортивну підвіску RS plus з вбудованою інноваційною системою Dynamic Ride Control (DRC), яка забезпечує постійну маневреність, особливо під час динамічного повороту.

Dynamic Ride Control складається зі сталевих пружин і тристоронніх регульованих амортизаторів, які без затримки нейтралізують руху кузова без використання електроніки. Водій може встановити настройки амортизаторів через стандартну систему динамічного управління Audi drive select в три етапи.

У той час як управління здійснюється через електронну платформу шасі (ECP) в якості центрального механізму управління. ECP регулює амортизатори відповідно до дорожніх умов, індивідуального стилю водіння і режимом, обраним при виборі руху.

Автомобіль Audi RS 5 Підвіска Audi RS 5

За допомогою динамічної системи управління Audi drive select водій може налаштувати характеристики обох варіантів рульового управління, а також інші параметри RS 5. Система впливає на управління двигуном і коробкою передач, гідропідсилювач керма, підвіску, спортивний диференціал quattro, звук двигуна і спосіб роботи автоматичного кондиціонера. Доступно п'ять профілів: комфортний, автоматичний, динамічний, а також два нових індивідуально настроюються RS-специфічних режиму «RS1» і «RS2».

В якості альтернативи електромеханічного підсилювача рульового управління пропонується динамічне рульове управління зі специфічним налаштуванням RS. Коефіцієнт рульового управління змінюється практично на 100%, в залежності від швидкості руху та налаштування вибору приводу Audi, в яку він вбудований. Переходи відбуваються безперервно і практично непомітно.

На низьких швидкостях руху в міських умовах і при маневруванні динамічне рульове управління працює дуже безпосередньо; все, що потрібно, - це два повних повороти рульового колеса для переміщення від кінцевої зупинки до кінцевої зупинки.

На сільських дорогах пряма реакція рульового управління і підсилювач рульового управління поступово знижуються. На високих швидкостях автомагістралі використовуються непрямі передавальні числа і система малої потужності, щоб згладити нестійкі руху рульового управління.

При гальмуванні на дорожніх поверхнях з різними коефіцієнтами тертя система допомагає стабілізувати корекцію рульового управління. У динамічному режимі руху рульове управління свідомо налаштовується лінійно для забезпечення найкращої зворотного зв'язку дорожнього покриття. Таким чином, RS 5 гарантує стабільність, динамічність і безпеку водіння.

Автомобіль Audi RS 5 Coupe вид збоку Audi RS 5 Coupe

Гальмівна система моделей Audi RS 5

Нові моделі RS 5 стандартно оснащені 19-дюймовими легкими кованими дисками з шинами серії 265/35. 20-дюймові колеса з різним дизайном, включаючи, вперше, колеса бронзового або повністю чорного кольору доступні за запитом.

За колесами встановлені міцні гальма з перфорованими композитними дисками, кришки зроблені з алюмінію, а фрикційні кільця - зі сталі. Шестипоршневі супорти з логотипом RS в стандартній комплектації пофарбовані в чорний колір; також, вони можуть бути пофарбовані в червоний колір.

За запитом Audi може встановити перфоровані диски на передню вісь діаметром 400 мм, виготовлені з особливо легких і зносостійких вуглецево-волокнистих керамічних дисків. Вони зменшують загальну вагу RS 5 приблизно на 6,5 кг і утримуються сірим, червоним або синім шестипоршневих супортом. Повітроводи, встановлені на днище, забезпечують оптимальне охолодження обох передніх гальм.

Автомобіль Audi RS 5 Гальмівна система Audi RS 5 Coupe