Audi RS Q3 і RS Q3 Sportback: двигун, підвіска та продуктивність

Audi RS Q3 і RS Q3 Sportback: двигун, підвіска та продуктивність

Легендарний п'ятициліндровий двигун з потужністю 400 к.с., крутний момент 480 Нм и повний привід quattro. Параметри RS Q3 і RS Q3 Sportback говорять самі за себе - нові позашляховики стали найбільш потужними спортивними моделями сімейства Audi Q3.

Ефективність двигуна RS Q3 і RS Q3 Sportback

П'ятициліндровий двигун - сучасна класика. 2,5 TFSI з потужністю 400 к.с. і робочим об'ємом 2480 куб. см. Максимальний крутний момент двигуна 480 Нм доступний в дуже широкому діапазоні від 1950 до 5850 оборотів в хвилину. RS Q3 і RS Q3 Sportback розганяються від нуля до 100 км / год всього за 4,5 секунди. Максимальна швидкість досягає 250 км / год або 280 км / год за запитом.

З довжиною 50 сантиметрів двигун 2,5 TFSI надзвичайно компактний і на 26 кг легше попередньої моделі. Картер виготовлений з алюмінію, що зменшує конструкцію на 18 кг. Модернізована система знижує внутрішнє тертя і в той же час збільшує вихідну потужність. Циліндри мають плазмове покриття, а основні підшипники колінчастого валу мають діаметр на шість міліметрів менше. Колінчастий вал має порожнистий отвір і тому на 1 кг легше, в той час як алюмінієві поршні мають вбудовані канали для охолодження масла.

У короткій фазі прогріву після холодного запуску водяний насос не циркулює охолоджуючу рідину в голівці циліндрів - двигун 2.5 TFSI, таким чином, швидше досягає своєї робочої температури. Це знижує коефіцієнт тертя і знижує витрату палива. Система старт / стоп і система рекуперації також сприяють підвищенню ефективності.

Автомобіль Audi rs q3 RS Q3 вид спереду Audi RS Q3

Система подвійного вприскування в RS Q3 і RS Q3 Sportback

Газообмін пятицилиндрового двигуна розрахований на високу пропускну здатність. Великий турбонагнітатель нагнітає впускне повітря в камери згоряння до 1,35 бар. Интеркулер з його 80-відсотковою ефективністю знижує температуру для досягнення максимально можливої ​​концентрації кисню. Впускний і випускний розподілвали можуть бути відрегульовані в міру необхідності.

На стороні випуску, система AVS змінює тривалість відкриття клапана в залежності від дросельної заслінки і частоти обертання двигуна на двох рівнях - для помірного використання на низьких і часткових дроселях, а також для спонтанної реакції дросельної заслінки і збільшеної тяги при максимальному розгоні.

Вихлопна система RS з двома відгалуженнями підкреслює характерний звук запалювання з п'ятьма потужними циліндрами. Опціональна спортивна вихлопна система RS з чорною обробкою вихлопної труби додатково підкреслює неповторний спортивний звук.

Автомобіль Audi rs q3 RS Q3 вид задній бампер Audi RS Q3

Коробка передач і повний привід нових RS Q3

В RS Q3 і RS Q3 Sportback потужність пятицилиндрового двигуна передається стандартно через семиступінчастий S tronic на постійний повний привід quattro. Нижні передачі компактної коробки передач з подвійним зчепленням динамічно короткі, в той час як сьома передача має подовжене передавальне число для зменшення витрати палива.

Водій може дозволити семиступінчастому S tronic працювати автоматично або перемикати передачі самостійно за допомогою важеля селектора або перемикачів керма. Існує також вибір з двох програм водіння в автоматичному режимі. У режимі D двигун оптимізований для повсякденного руху. У той час, як в режимі S двигун розрахований на більшу маневреність і високі обороти. У всіх випадках перемикання передач виконуються протягом сотих часток секунди і практично непомітно.

Постійний повний привід quattro поєднує в собі динамізм і стабільність. Його центральним компонентом є багатодискове зчеплення з електронним управлінням і гідравлічним приводом, яке встановлено на задній осі для оптимального розподілу ваги. Багатодискова муфта розподіляє рушійну силу на передню і задню осі надзвичайно швидко, використовуючи програмне забезпечення, спеціально розроблене для моделей RS.

Електронний контроль стабілізації (ESC) і контроль проти ковзання були спеціально створені для RS. В результаті, це забезпечує додаткове задоволення від водіння, а також підвищену керованість на дорогах з низьким коефіцієнтом тертя.

Автомобіль Audi rs q3 RS Q3 вид ззаду Audi RS Q3

Система підвіски Audi RS Q3 і RS Q3 Sportback

Стандартна спортивна підвіска RS знижує корпус високопродуктивних моделей на 10 міліметрів в порівнянні з Audi Q3 і Audi Q3 Sportback. На передній осі з нижніми поперечними важелями ширина колії становить 1590 міліметрів. На задній осі чотириланкова конструкція забезпечує ширину колії 1583 міліметри.

Динамічна система управління Audi drive select впливає не тільки на підвіску, але і на систему повного приводу quattro, рульове управління, S tronic, характеристики двигуна і звук. Залежно від встановленого варіанту обладнання можна вибрати п'ять або шість режимів: комфортний, автоматичний, динамічний, ефективний та індивідуальний або, як альтернатива індивідуальному режиму, два нових режими RS, RS1 і RS2. Просте натиснення на кнопку «RS MODE» на кермі забезпечує швидкий доступ до двох нових режимів і дозволяє водієві перемикатися між ними.

Автомобіль Audi rs q3 вид збоку Audi RS Q3

Спортивна підвіска RS plus з керованими амортизаторами

Нові RS Q3 і RS Q3 Sportback опціонально доступні зі спортивною підвіскою RS і адаптивним керуванням амортизатором з динамічним управлінням шасі (DCC). Тут пропорційний клапан з електричним приводом регулює потік масла в поршні демпфера. Датчики вимірюють руху кузова, а потім спеціально налаштовані демпфери RS налаштовуються відповідно до умов дорожнього покриття і ситуації водіння.

Входное освещение с проекцией Audi Sport в дверях приветствует водителя и переднего пассажира. Спортивное кожаное рулевое колесо RS, сплющенное в нижней части, оснащено многофункциональными кнопками, которые позволяют водителю управлять двумя дополнительными режимами RS в системе динамического управления Audi drive select.

Підвіска забезпечує оптимальне демпфуюче зусилля для кожного демпфера протягом мілісекунд - низьке для жорстких ударів; високе, щоб закріпити кузов при швидкому повороті або при гальмуванні. Результатом є покращена динаміка, стабільність і маневреність у поєднанні з ще більшим комфортом. Використовуючи стандартну динамічну систему управління Audi drive select, водій може визначити основний метод роботи амортизаторів.

Крім того, на вибір доступна нова керамічна гальмівна система RS та супорти в сірому, червоному, сірому або синьому кольорі. В цілому, керамічна гальмівна система важить на 10 кг менше, ніж сталева, і, таким чином, зменшує безпружинні маси. Спереду потужність гальмування генерується недавно розробленими моноблоковими алюмінієвими супортами і керамічними гальмівними дисками діаметром 380 міліметрів. У задній частині супорти і сталеві диски діаметром 310 мм забезпечують необхідне уповільнення.

Автомобіль Audi rs q3 підвіска Audi RS Q3