Audi RS - як Audi Sport GmbH створює і тестує моделі RS

Audi RS - як Audi Sport GmbH створює і тестує моделі RS

Моделі RS від Audi Sport GmbH по праву вважаються найбільш потужними і динамічними автомобілями відомого бренду. У нашому новому матеріалі ми детально розповімо про те, як тестуються і виробляються моделі Audi RS.

Детально про виробництво і систему випробувань моделей Audi RS

Усі автомобілі модельного ряду RS володіють сильним характером, унікальним дизайном, комфортом використання в повсякденному житті, а також бездоганною продуктивністю і спортивною потужністю.

Всі ці характеристики так гармонійно поєднуються в кожному автомобілі завдяки увазі до дрібних деталей в питаннях стилістики та продуктивності, а також постійними удосконаленням та численним тест-драйвам по всьому світу.

Північна петля на культовій гоночній трасі Нюрбургринг є легендою серед любителів автоспорту: траса довжиною 20,832 км визнана однією з найскладніших у світі. Кожен метр - це унікальне випробування для гонщика та його автомобіля. Понад 80 відсотків маршруту гоночні автомобілі проходять на повній потужності.

З максимальним навантаженням, рекордною потужністю, кожен кілометр на цьому відрізку траси дорівнює кільком кілометрам звичайної дороги. Таким чином, 8000 кілометрів випробувань на Північній петлі дорівнюють всьому терміну служби автомобіля. Північна петля в усьому світі вважається еталоном для кожного спортивного автомобіля. Якщо ви показуєте результат тут, ви можете досягати продуктивності в будь-яких умовах.

Північна петля також, може детально розповісти досвідченому водієві про його автомобіль: сильні та слабкі сторони, точне управління для досягнення максимального скорочення часу кола, витривалість на межі можливостей, і найголовніше, упевненість навіть в найскладніших умовах.

Ось чому Північна петля є одним з найбільш авторитетних випробувань в сфері розробки і тестування автомобілів в Audi Sport GmbH.

Новий автомобіль Audi RS 5 Coupe вид спереду Audi RS 5 Coupe

Audi Sport тестує автомобілі RS на 'Північній петлі'

Френк Стіпплер - один з тих, хто краще за всіх знає трасу Нюрбургрінг, яка заслужено носить назву «Зелене пекло». Френк пов'язаний з історією Audi Sport, як жоден інший гонщик. Його найбільші досягнення включають перемогу в 24-годинних перегонах Спа в 2012 році і на Нюрбургринзі (2012 і 2019).

Стіпплер був частиною команди з самого початку, коли в 2009 році на треку дебютував гоночний автомобіль GT3 Audi R8 LMS. Крім навичок водія, він також поділився своїм колосальним технічним досвідом.

Важко уявити розвиток спортивних гоночних автомобілів і навіть спортивних моделей без нього. Як моделі RS, так і високопродуктивні спортивні автомобілі R8, які на початку 2019 року одержали оновлення Coupé, Spyder і R8 V10 RWD.

Останнє досягнення Стіпплера - це рекорд кола на Північній петлі, який він встановив за кермом RS Q8 восени 2019 року. Гонщику знадобилося 7 хвилин і 42,253 секунди, щоб перевершити попередній рекорд на дванадцять секунд.

Хоча новий рекорд не був метою тест-драйву, він, тим не менш, є яскравим доказом вражаючої продуктивності, яку може запропонувати сама спортивна модель Q від Audi.

Новий автомобіль Audi R8 Spyder Audi R8 Spyder

Моделі RS проходять понад 8 тисяч км випробувань

«Північна петля являє собою остаточне випробування на міцність в нашій роботі по розробці і координації», - пояснює Олівер Хоффманн, керуючий директор Audi Sport GmbH.

Кожна модель RS проходить тут як мінімум 8000 кілометрів тестування. Траса надає нам докладну інформацію про довговічність наших деталей в екстремальних умовах і особливості підвіски. В RS Q8 основна увага була приділена налаштуванню пружин, амортизаторів і ESP, а також характеристикам стабілізації крену і спортивному диференціалу.

«RS Q8 поєднує в собі видатну продуктивність і ексклюзивний дизайн, а також потужність і універсальність позашляховика разом з високими стандартами якості», - пояснює Хоффманн.

«Автомобілі RS володіють сильним і наполегливим характером: максимальна продуктивність всюди і завжди, максимальна витривалість в далеких поїздках». Це важливо, тому що багато водіїв RS використовують свій автомобіль кожен день для ділових поїздок.

Новий автомобіль RS Q8 Audi RS Q8

Audi RS – розширення модельного ряду

Спортивна дочірня компанія AUDI AG вже має в своєму асортименті дванадцять моделей RS: RS 3 і RS 3 Sportback, RS 4 Avant, RS 5 Coupé і Sportback, RS 6 Avant, RS 7 Sportback, TT RS купе і родстер, RS Q3 і RS Q3 Sportback, а також RS Q8. Вісім з цих моделей були представлені в 2019 році.

Майбутні моделі RS зовсім скоро розширять асортимент легендарного бренду. Відповідно, їх характеристики будуть визначені на ранній стадії виробництва і розробка триватиме паралельно з роботою над лінійкою автомобілів, на якій засновані нові RS. На додаток до розробки дизайну, робота буде зосереджена на двигуні та підвісці.

Сучасна ефективність є однією з основних цілей в стратегії розвитку модельного ряду RS. Завдяки RS 6 Avant, RS 7 Sportback і RS Q8 удосконалення вже включають в себе сучасну гібридну систему, засновану на 48-вольтовій електричній системі, а також деактивації циліндрів (COD) в двигуні V8 TFSI під частковим навантаженням. Величезний досвід і чітке бачення є ключами до створення спортивної потужності і стилістики автомобілів RS », - з упевненістю говорить Олівер Хоффманн.

Нові автомобілі Audi RS 5 Audi RS

RS Q8 – рекордна програма тестування

Інженери-випробувачі з Audi Sport GmbH витратили близько двох років на випробування RS Q8, подолавши понад 1,2 мільйони кілометрів в процесі розробки автомобілів і прототипів. Тест-драйви проходили в Фінляндії, Швеції, Франції, Італії, Південній Африці, Китаї і США. Випробування проводилися на всіх типах гоночних трас і доріг.

Тестові ділянки, такі як високошвидкісна кругова траса в південному італійському місті Нардо, використовувалися для перевірки стійкості всіх систем на рекордно високій швидкості.

Лід і сніг в Скандинавії забезпечували ідеальні умови для точного коригування характеристик відгуку систем підвіски і управління. Під час руху по слизькій поверхні навіть незначні зміни в налаштуваннях мають дуже помітний вплив.

Пікова температура і висота над рівнем моря в Південній Африці поставили перед кондиціонерами, охолодженням двигуна і робочими характеристиками особливі завдання на витривалість.

Новий автомобіль Audi RS Q8 вид збоку Audi RS Q8

Дизайн моделей RS втілення гоночної стилістики

Моделі RS є найбільш спортивними автомобілями в модельному ряду Audi, про що свідчить їх особливо яскравий дизайн. Стилістика натхненна автоспортом, поєднує в собі розкішну стриманість з перевагами аеродинаміки. Відповідно до принципу «форма слідує за функцією», використання високопродуктивних спортивних технологій також відбивається на зовнішньому дизайні моделей RS.

У багатьох моделях RS пропорції і положення решітки радіатора Singleframe засновані на спортивному автомобілі R8: вона ширше і нижче, ніж у основних моделей, і в її дизайні переважають спортивний чорний колір замість хромованих елементів.

Деякі моделі RS мають горизонтальні прорізи між решіткою і капотом, які нагадують культовий Audi Sport quattro 1984 року. Потужні повітрозабірники і великі еліптичні вихлопні труби символізують потужність двигунів з турбонаддувом.

Кузов також має ексклюзивний зовнішній вигляд, що особливо помітно в Audi RS 6 Avant. Модель на 80 міліметрів ширша за базову модель. Тільки передні двері, дах і двері багажного відділення залишилися без змін, в той час як інші елементи екстер'єру набули більш спортивного характеру. Колісні арки високопродуктивного Avant вміщають колеса діаметром до 22 дюймів.

Новий автомобіль Audi RS 6 вид збоку Audi RS 6

Контроль якості в Audi Sport GmbH

«Наші клієнти вимагають кращої якості на ринку», - говорить керуючий директор Audi Sport Олівер Хоффманн. «Саме для того, щоб виправдати їх високі очікування у нас є команда професіоналів». Майстерні RS, де перші автомобілі збираються вручну, грають важливу роль на етапі розробки.

Відділ контролю якості Audi має великий вплив на виробництво автомобілів. Співробітники збирають весь корпус RS на високоточних вимірювальних приладах. Вони використовують найсучасніші методи вимірювання, такі як лазерні сканери, які реєструють кілька мільйонів точок вимірювання на поверхні деталі, щоб відрегулювати всі поверхні, з'єднання і радіуси до десятої частки міліметра. Це приносить користь як аеродинаміці, так і зовнішньому вигляду кожного автомобіля RS.

Новий автомобіль Audi RS Q7 вид збоку Audi RS Q7

Де саме виробляють автомобілі Audi RS

Моделі RS виробляються в чотирьох місцях. RS 3 Sportback, RS 3 Sedan, RS 4 Avant, RS 5 Coupe і RS 5 Sportback сходять з конвеєра на німецькому заводі в Інгольштадті. RS 6 Avant і RS 7 Sportback виробляються в місті Неккарзульм.

На угорському заводі в Дьере створюють моделі TT RS купе і родстер, RS Q3 і RS Q3 Sportback. RS Q8 виробляють на словацькому заводі в Братиславі.

Завод «Böllinger Höfe» розташований неподалік від заводу в Неккарзульмі, штаб-квартири Audi Sport GmbH. Саме тут створюються спортивні і гоночні автомобілі сімейства R8. Також, на цьому заводі незабаром буде побудований повністю електричний Audi RS GT.

Новий автомобіль Audi RS 4 Avant вид ззаду Audi RS 4 Avant