Audi S5 Coupe і S5 Sportback перейшли на TDI двигун

Audi S5 Coupe і S5 Sportback перейшли на TDI двигун

Потужний 3-літровий дизельний двигун потужністю 347 к.с. і 700 Нм крутного моменту.
48-вольтова технологія mild hybrid і електричний компресор.
Повний привід quattro® і спортивний диференціал.

Високопродуктивний V6 3.0 TDI EA897: нове досягнення сімейства Audi S5

Вперше в історії сімейство Audi S5 купе і ліфтбек виходять на ринок Європи з двигуном TDI. Трилітровий дизельний мотор EA897 потужністю 347 к.с. і крутним моментом 700 Нм наділяє автомобілі ідеальним поєднанням продуктивності і динаміки. Раніше 3.0 TDI під кодом EA897 отримали моделі Audi S6, S7 і позашляховик SQ5.
Новий Audi S5 став не першим сімейством німецького бренду, який отримав потужний шестициліндровий V6 3.0 TDI, проте для самої моделі це нововведення, безумовно, є новою перевагою. Двигун EA897 виготовляється концерном Volkswagen AG з 2010 року в місті Дьйор, Угорщина і встановлюється переважно на автомобілі Audi.

Автомобіль Audi S5 Coupe вид спереду

Дизельний V6 3.0 - найпотужніший варіант EA897 з усіх існуючих. Він оснащений оригінальними поршнями, шатунами, коленвалом і системою змащення, а у блоку циліндрів і головки є власні контури охолодження. Потужність складає 347 к.с. або 255 кВт, крутний момент приголомшує - 700 Нм. Електричний компресор забезпечує бездоганну продуктивність в автоматичному режимі, а технологія mild hybrid піклується про ефективну витрату палива. Робота електричного компресора заснована на живленні 7-кіловатного міні-мотора, який розкручує крильчатку нагнітача до 65 тисяч обертів на хвилину всього за 300 мілісекунд. Звичайна 12-вольта електромережа з таким навантаженням не справляється, тому купе і ліфтбек Audi S5 мають власну бортову мережу з напругою 48 вольт, а також окремий літій-іонний акумулятор на 10 АЧ - він захований під дном багажного відсіку. Таке поєднання потужності, крутного моменту та ефективності робить автомобілі S5 унікальними в своєму сегменті.

Незважаючи на зростання потужності, купе і спортбек Audi S5, згідно циклу NEDC, споживають всього 6,2 літра дизельного палива на 100 км шляху. Таким чином, автомобілі споживають в середньому на 19% меньше дизеля, ніж їх попередники з двигунами TFSI - і це при тому, що вони виробляють значно більший крутний момент (700нм). Викиди СО2 становлять 161 грам на 1 кілометр.

Прискорення з 0 до 100 км / год займає у купе Audi S5 всього 4,8 секунди, у ліфтбека S5 - 4,9 секунди. Максимальна швидкість стримується електронікою на позначці 250 км / ч. Перед нами ідеальний варіант силової установки для високої маневреності, низької витрати палива, спонтанних поїздок і високої мобільності кожен день. V6 TDI володіє фірмовим спортивним і при цьому досить плавним звуком.

Як влаштована система "м'якого гібрида" (mild hybrid)

Автомобіль Audi S5 Coupe диски

М'який гібрид працює автоматично: коли водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, він глушить мотор і машина рухається накатом - в цей час не витрачається паливо, не відбувається викид СО2. У потрібний момент, коли водій знову готовий прискоритися, м'який гібрид включає мотор. Таким чином, знижується витрата палива, підвищується комфорт і зручність руху. Система самостійно оцінює, наскільки ефективним буде відключення мотора в той чи інший момент, відштовхуючись від показань системи навігації і бортових датчиків - водієві про це дбати не потрібно. А система start-stop активна на швидкості від 22 км / год.

Коробка передач Tiptronic 8G: блискавична і плавна одночасно

Для передачі потужності 3.0 TDI двигуна в Audi S5 Sportback і Coupe використовується восьмиступінчаста коробка передач Tiptronic. Її характеризує вражаюча легкість перемикання швидкостей і миттєве прискорення при розгоні з місця. Tiptronic дає мотору можливість працювати на знижених оборотах при їзді по швидкісних магістралях. Все це призводить до зниженої витраті палива і мінімального викиду СО2 в атмосферу. Механічна коробка передач - звичний орган управління для спортивних автомобілів - оснащена динамічною програми зміни передач, яка вміє автоматично визначати оптимальну точку перемикання швидкостей і адаптуватися під індивідуальну манеру водіння. Перемикання передач вручну - найбільш комфортний формат при спортивному стилі водіння, наприклад, він дозволяє переходити на знижену передачу і спритно гальмувати на звивистих гірських трасах. Завдяки новим технічним нововведенням, значно покращено якість взаємодії між Tiptronic і системою "м'якого гібрида".

Автомобіль Audi S5 вид спереду

Повний привід quattro® і спортивний диференціал

Для купе і ліфтбек опціонально доступний повний привід quattro зі спортивним диференціалом для задньої осі. Завдяки такій взаємодії, маневреність і стійкість на поворотах буде високою. Будь-який поворот автомобіль буде проходити як по рейках. Завданням спортивного диференціала є перерозподіл крутного моменту між задніми колесами, завдяки чому він буквально штовхає автомобіль в повороти. Муфти активуються електрогідравлічним актуатором, і в залежності від умов - кута повороту коліс, бічного прискорення, швидкості руху - розраховується ідеальний розподіл крутного моменту для задніх коліс. Наприклад, якщо кермо повернуте або автомобіль йде на прискорення під час повороту, то потужність буде спрямована на заднє зовнішнє колесо: в результаті автомобіль прекрасно впишеться в поворот, так як задні колеса будуть неухильно слідувати за передніми. За допомогою системи Audi drive select водій може вибирати різні спортивні налаштування заднього диференціала.

Постійний повний привід quattro і міжосьовий диференціал

Потужність двигуна V6 ефективно і точно передається за допомогою Tiptronic, а завдяки постійному повному приводу quattro вона щедро передається на всі чотири колеса автомобіля Audi S5. Серцем трансмісії є міжосьовий диференціал. Особливістю роботи вільного диференціала є здатність передавати потрібний обсяг крутного моменту на потрібне колесо в разі пробуксовки одного з коліс провідної осі. Диференціал передає крутний момент саме туди, де він найбільш необхідний, і робить це в найпотрібніший момент. Зазвичай він розподіляє крутний момент у співвідношенні 40:60 між передньою і задньою віссю, але в вищезгаданому випадку (якщо одне колесо втрачає зчеплення з дорогою), диференціал віддає крутний момент осі, у якій зі зчепленням все в порядку, при цьому до 70% направляється вперед і до 85% назад.

Автомобіль Audi S5 Sportback диски

При спортивному режимі їзди система ESC (електронний контроль стійкості) також покращує управління шляхом легкого пригальмовування обох коліс: в результаті машина сама злегка повертається в потрібний поворот, роблячи їзду ще більш точною, маневреною і передбачуваною.

Спортивна підвіска

Ще одне важливе досягнення інженерів в Audi S5 - оновлена ​​п'ятиважельна спортивна підвіска, встановлена ​​з передньої і задньої сторони. Підвіска має «природню жорсткість», що дозволяє їй легко справлятися і з поперечними навантаженнями, а наявність оригінальної системи кріплень гарантує подовжню м'якість. Опціонально також доступний вдосконалений варіант з регульованими амортизаторами.

Спортивний дизайн Audi S5 Coupe і Sportback

Великі щедрі поверхні з кутоватими формами характеризують екстер'єр оновленого сімейства Audi S5. За його зовнішності можна судити про всю "нову мову дизайну" преміум-бренду. Безперервна плечова лінія, що "по-спортивному" згинається над колісними арками, візуально нагадує нам - перед нами носій quattro. Передню частину вінчає широка низькопосажена решітка радіатора Singleframe c з алюмінієвими елементами. З боків її оточують сучасні LED-фари. У задній частині на себе звертає увагу плоска радіаторна решітка зі стільниковою структурою, майстерно вбудована в задній бампер. Вставка дифузора з матово-чорного матового скла обрамляє дві хромовані вихлопні труби. На вибір пропонується дев'ять варіантів забарвлення кузова, включаючи Quantum Grey, Daytona Grey і Turbo Blue.

18-дюймові колеса з шинами серії 245/40 доступні в стандартній комплектації, а 19-дюймові колеса з шинами серії 255/35 є опціональними. Audi sport в якості опції пропонує найбільші колеса для двох моделей S5 TDI: 20-дюймові шини з шинами серії 265/30. Гальма у автомобілів відповідно великі і потужні. Вентильовані диски на передній осі мають діаметр 375 мм, комплектуються чорними або червоними (опція) гальмівними супортами. Електронний контроль стабілізації (ESC) дуже точний і пропонує кілька режимів активності.

Автомобіль Audi S5 Coupe вид збоку
Автомобіль Audi S5 Coupe вид збоку
Автомобіль Audi S5 Coupe вид ззаду
Автомобіль Audi S5 Coupe вид ззаду
Автомобіль Audi S5 вид збоку
Автомобіль Audi S5 Sportback вид збоку
Автомобіль Audi S5 Sportback вид ззаду
Автомобіль Audi S5 Sportback вид ззаду

Інтер'єр і оснащення салону Audi S5 Coupe і Sportback

Розкішна спортивність поширюється і на інтер'єр автомобілів. Попереду розміщується елегантна панель управління, витончено інтегрована в розкішний інтер'єр, створений з елементів та оздоблення найвищої якості. В обробці активно використані алькантара і наппа, з кольорів же доступні чорний, сірий і червоний магма. Спортивні сидіння з тисненим логотипом S доступні вже в серійній комплектації, як опція - контурні сидіння з вбудованими підголівниками та масажною функцією. Накладки на пороги з підсвічуванням, спортивне шкіряне рульове колесо з багатофункціональним плюсом разом зі сталевими поверхнями педалей створюють стійкий спортивний настрій. При складених спинках задніх сидінь багажне відділення Audi S5 TDI може вмістити до 1300 літрів. За бажанням можна доповнити цю перевагу опціональним електроприводом задніх дверей багажника, щоб з легкістю завантажувати і вивантажувати вантажі з машини.

Автомобіль Audi S5 Sportback салон

Інформаційно-розважальна система MMI і системи допомоги водієві

Для дизельних версій Audi S5 Coupe і Sportback виділена цифрова інфотейнмент-система MMI з сучасною логікою управління і широким функціоналом. система оснащена функцією голосового управління, прекрасно взаємодіє зі смартфонами, комплектується опціональною цифровою панеллю приладів Audi virtual cockpit c 12,3-дюймовим дисплеєм. Система включає в себе модуль Audi connect, який підключає автомобіль до Інтернету через LTE, а також включає точку доступу Wi-Fi. В якості опції доступні також система Audi phone box і аудіосистема Bang & Olufsen з 3D-звучанням.
Всілякі асистент водієві і системи допомоги представлені в серійній комплектації, інші доступні в якості опції, також доступні пакети асистентів "Місто", "Парковка" або "Тур". Основні системи допомоги - адаптивний круїз-контроль, асистент паркування, асистент запобігання зіткнень, асистент перехресного руху.

Audi S5 Coupe і Sportback: терміни і ціни

Моделі Audi S5 купе і ліфтбек з двигунами TDI будуть доступні на європейському ринку з травня 2019 року. Початкова ціна в Німеччині становить 65 300 євро. У цю вартість входять такі цікаві опції як LED-фари з динамічними покажчиками поворотів, спортивна S-підвіска, 18-дюймові колеса, підігрів сидінь і інші переваги.