Матування символів на лако-фарбовій поверхні – спосіб індивідуалізації від Audi

24.01.2017

Ноу-Хау від компанії Audi AG – вибіркове матування попередньо пофарбованих поверхонь, що дозволяє втілювати в життя індивідуальні рішення дизайнерського оформлення бічних накладок. Метод базується на впливові спеціально розробленого порошку, який методом струменевої обробки потрапляє на лаковану поверхню і придає їй ефект матової шорсткості. Крихітні частинки проникають в фарбу не пошкоджуючи її і роблять написи та зображення видимими для людського ока.

Представлена інженерами Audi AG методика дозволяє придавати штрихи унікальності кожному автомобілю. Завдяки тому, що процес нанесення зображення реалізується після фарбування, технологія витравлення може широко застосовуватися у серійному виробництві. Представник Правління компанії Хуберт Вальт з гордістю повідомив, що процес вибіркового матування – це акцент на гнучкість виробництва автомобільної продукції бренду та початок втілення перспективної мети, зміст якої полягає в можливості індивідуалізації на фоні серійності.

Принцип застосування методики витравлення символів на фарбі: Підготовлений шаблон малюнка чи літер розміщується на вибраному компоненті авто. Потім шляхом струменевої обробки порошок наноситься на оброблену та пофарбовану глянцеву поверхню і проникає в неї на мікроскопічну глибину (близько 1/10 товщини волосини). Дія порошку створює певну шершавість на прозорому лакові, внаслідок чого чітко і однорідно проявляється малюнок.

Керівником амбіціозного проекту являється Ерхард Брандл. Він стверджує, що цей процес дозволяє модифікувати лакофарбовий шар покриття, силу та інтенсивність його блиску зі створенням ефекту матування. А от Мірко Ендрес – Глава сектору виробництва – наголошує, що такий спосіб індивідуалізації виглядає більш ефектно ніж стандартні написи та наклейки, до того ж створена за допомогою витравлення графіка стійка до метеорологічних умов.

Клієнти Audi AG мають змогу самостійно обирати малюнки та надписи. Єдине обмеження: компонент на якому буде здійснюватися часткове матування не може перевищувати розмір в 1 квадратний метр. Вперше технологія була випробувана на спортивному авто Audi R8. Керівництво проекту планує в подальшому суттєво розширити перелік моделей для яких буде запропонована реалізаціє даної форми індивідуалізації.



Выберите себе язык

Русский Украинский