Перевага високих технологій

Історія Audi. «Переваги високих технологій» — дієвий слоган крізь роки

Захоплююча історія тріумфальної подорожі до Олімпу Слави в індустрії автобудування почала писатися ще в серпні 1969 році. Саме тоді злилися в єдине підприємство «Audi NSU Auto Union AG» дві компанії: NSU Motorenwerke AG (Некарзульм) і Auto Union GmbH (Інгольштадт). Результат злиття порадував значним розширенням асортименту та стрімким розвитком технологічної бази з активним впровадженням інновацій. В той же час родився і рекламний слоган компанії, що й донині звучить гордо і переконливо: «Переваги високий технологій!»

«Батьком» цього характерного вислову був Ганс Бауер — талановитий маркетолог, який чудово бачив правильний шлях розвитку новоствореної компанії. Громадськість же змогла оцінити глобальність та відповідність концепції компанії слоган у вересні 1972 року, коли керівництво вирішило реалізувати масштабний рекламний проект. В місті Інгольштадт на площі біля театру була зведена конструкція з обрисами намету, на якій красувалися великі букви «AUDI NSU» (абревіатура NSU розшифровується як «перевага високих технологій»). Згодом на цій площі була організована презентація для преси, посвячена лінійці автомобілів Audi 80.

Погляд в минуле в минуле високих технологій Audi

Отож бо, дві німецькі дочірні компанії Volkswagenwerk AG шляхом злиття утворили в серпні 1969 року підприємство Audi NSU Auto Union AG, головний офіс якої знаходився в містечку Неккарзульм (округ Штутгарт).

Керівництвом впевнено була зроблена ставка на різноманіття модельного асортименту та вдосконалення технологічного концепту. Вражаючі функціональні можливості двигунів, конструктивні особливості кузовів та втілені неординарні дизайнерські задумки відкривали широкий простір для активного розвитку та росту популярності молодої компанії Audi NSU серед поціновувачів автомобілів преміум-сегменту.

Створення Гансом Бауером дієвого і геніального в своїй простоті рекламного слогану також позитивно вплинуло на зростання признання у світі брендової автомобільної продукції.

Досить скоро фразу «Переваги високих технологій» можна було споглядати в рекламних буклетах та листівках що розповідали широкому загалу про автомобілі Audi-NSU:

  • Audi 100;
  • Audi 100 Coupé S;
  • Audi 50;
  • Audi 80;
  • NSU Ro 80.


  • Працівники відділу маркетингу не сиділи склавши руки і завзято намагалися вдосконалити досконалість — замінити легендарний іміджевий слоган ще місткішою і глибшою фразою, яка зацікавлюватиме и приковуватиме увагу цільової аудиторії, людей, що можуть собі дозволити покупку вишуканого і потужного автомобіля Audi. Так, вже в 1975 році все частіше можна було побачити слоган «Audi. Красиве уявлення про техніку». Досить швидко його витіснила інша, претендуюча на лозунг фраза: «Audi. Спокійний рух з досконалою технікою».

    Чи вдалося новим слоганам повністю витіснити з рекламного вжитку компанії початковий варіант? Ні. «Переваги високих технологій» — цей культовий вислів появлявся знову і знову, ефективно використовуючись в маркетингових цілях. Переломним моментом став 1980 рік, коли відбулася презентація популярної і сьогодні Audi quattro, з цього часу першопочатковий лозунг використовувався все частіше. А вже через чотири роки він здобув символічне значення і певну фізичну форму. Сталося це весною 1984 року. На автобані А9 Нюнберг-Мюнхен стіна багатоповерхового будинку засяяла, інноваційна світлова реклама вказувала на місце, де зароджуються прогресивні технології світового рівня. Таких грандіозних рекламних конструкцій Європа ще не бачила, для її освітлення використовувалось 7500 Ватт, а вага її складала 7 тон. Зовнішній дизайн символічний: в коричнево-чорному овалі Audi яскраво виблискують слова: «Перевага високих технологій».

    Презентація нового революційного автомобіля Audi 80 в жовтні 1986 року спричинила справжній фурор в світі автолюбителів. Після довготривалих випробувань в аеродинамічній трубі інженери створили авто вдосконаленого дизайну з оцинкованим кузовом. В рекламній кампанії голосно звучали слова лозунгу. Відтепер вони друкувалися в брошурах, сервісних виданнях та каталогах продукції і широко використовувалися для ідентифікації товарів компанії Audi

    Выберите себе язык

    Русский Украинский