• A1 Sportback
    A1 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,0-4,6 л/100км

  • A3 Sportback
    A3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,6-3,9 л/100км

  • A3 Sportback g-tron
    A3 Sportback g-tron

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 3,5 л/100км

  • A3 Limousine
    A3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3-3,8 л/100км

  • A3 Cabriolet
    A3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 6,8-5,1 л/100км

  • S3 Sportback
    S3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-6,8 л/100км

  • S3 Limousine
    S3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,9-6,8 л/100км

  • S3 Cabriolet
    S3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 7,3-7,1 л/100км

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback

    Ціна: від 1 865 543 грн.

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine

    Ціна: від 1 918 351 грн.

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • A4 Limousine
    A4 Limousine

    Ціна: від 1 037 502  грн.

    Середня витрата пального: 6,7-4,2 л/100км

  • A4 Avant
    A4 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,8-4,2 л/100км

  • A4 Avant g-tron
    A4 Avant g-tron

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 4,1-3,9 л/100км

  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro

    Ціна: від 1 540 225 грн.

    Середня витрата пального: 6,8-6,6 л/100км

  • S4 Limousine
    S4 Limousine

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 7,7-7,5 л/100км

  • S4 Avant
    S4 Avant

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 7,9-7,7 л/100км

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 9,2 л/100км

  • A5 Coupe
    A5 Coupe

    Ціна: від 1 357 314 грн.

    Середня витрата пального: 6,7-4,2 л/100км

  • A5 Sportback
    A5 Sportback

    Ціна: від 1 133 107 грн.

    Середня витрата пального: 6,7-4,2 л/100км

  • A5 Sportback g-tron
    A5 Sportback g-tron

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 4,1-3,8 л/100км

  • A5 Cabriolet
    A5 Cabriolet

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0-4,6 л/100км

  • S5 Coupe
    S5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,7-7,5 л/100км

  • S5 Sportback
    S5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,7-7,5 л/100км

  • S5 Cabriolet
    S5 Cabriolet

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • RS 5 Coupe
    RS 5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1-9,0 л/100км

  • RS 5 Sportback
    RS 5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1 л/100км

  • A6 Limousine
    A6 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,2-4,0 л/100км

  • A6 Avant
    A6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,4-4,1 л/100км

  • A6 Allroad quattro
    A6 Allroad quattro

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5-5,6 л/100км

  • S6 Limousine
    S6 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3-6,2 л/100км

  • S6 Avant
    S6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,6-9,4 л/100км

  • A7 Sportback
    A7 Sportback

    Ціна: від 2 068 572 грн.

    Середня витрата пального: 7,3-4,4 л/100км

  • S7 Sportback
    S7 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5 л/100км

  • A8
    A8

    Ціна: від 2 367 837 грн.

    Середня витрата пального: 7,9-5,6 л/100км

  • A8 L
    A8 L

    Ціна: від 2 513 430 грн.

    Середня витрата пального: 7,9-5,6 л/100км

  • Q2
    Q2

    Ціна: від 853 337 грн.

    Середня витрата пального: 6,7-4,4 л/100км

  • SQ2
    SQ2

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,2-7,0 л/100км

  • Q3
    Q3

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6-4,7 л/100км

  • Q5
    Q5

    Ціна: від 1 397 802 грн.

    Середня витрата пального: 7,5-5,4 л/100км

  • SQ5 TDI
    SQ5 TDI

    Ціна: від 2 231 553 грн.

    Середня витрата пального: 6,8-6,6 л/100км

  • Q7
    Q7

    Ціна: від 1 846 533 грн.

    Середня витрата пального: 7,0-6,5 л/100км

  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI

    Ціна: від 2 676 338 грн.

    Середня витрата пального: 7,6-7,2 л/100км

  • Q8
    Q8

    Ціна: від 1 717 064 грн.

    Середня витрата пального: 9,1-6,4 л/100км

  • TT Coupe
    TT Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0-6,0 л/100км

  • TT Roadster
    TT Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-6,3 л/100км

  • TTS Coupe
    TTS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,1 л/100км

  • TTS Roadster
    TTS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-7,2 л/100км

  • TT RS Coupe
    TT RS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,1-8,0 л/100км

  • TT 20 years
    TT 20 years

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback

    Ціна: від 1 865 543 грн.

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine

    Ціна: від 1 918 351 грн.

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 9,2 л/100км

  • RS 5 Coupe
    RS 5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1-9,0 л/100км

  • RS 5 Sportback
    RS 5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1 л/100км

  • TT RS Coupe
    TT RS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,1-8,0 л/100км

Історія марки Audi

Історія марки Audi

Хронологія подій – зміни, що вимірюються десятиліттями

1909-1920рр. Audi випускає свій перший автомобіль 16 липня 1909 року. Цвіккау. Завод Хьорха після судових спорів отримує назву Audi Automobil-Werke. І саме торгову марку Audi (що в перекладі з латині означає «слухай») сьогодні знають і цінують у всьому світі. Уже в 1910 році був випущений перший автомобіль Audi-A потужністю в 22 кінські сили та 4-циліндровим двигуном об’ємом 2,6 л.

Автомобіль Audi А

1920-1930 рр. Вибір товарного знаку Audi та його еволюція

Золотаві букви «Audi» на синьому фоні в еліпсі прикрашали радіатори перших автомобілів. Цей же логотип у повоєнні роки був перенесений на праве переднє крило і задню частину кузова. В 1977 році після запуску нової лінійки NSU був розроблений новий додатковий логотип – в червоно-коричневому овалі шрифтовий надпис «Audi». Починаючи з 1982 року узнаваний брендовий знак добавили і на бічні поверхні крил. А от у 1994 році на заміну традиційному овалу прийшла симетрична комбінація із чотирьох переплетених кілець і червоного шрифтового надпису. Даний логотип несе глибокий символічний зміст і вказує на історичний факт злиття чотирьох незалежних підприємств (1932рік – Horch, Wanderer, DKW і AUDI), на теренах яких виростала компанія Audi і формувався її імідж.

Жовтень 1927-го року перший автомобіль заводу Хорьха – Horch 303

Заводи Хорьха на Берлінській автомобільній виставці показали свій перший автомобіль з восьмициліндровим двигуном. Пауль Даймлер (на той момент генеральний конструктор Horch Werke) сконструював мотор, в якому розташував зверху два распредвала, які приводяться в дію головним вертикальним валом. З появою Typ 303 Заводи Хорьха почали спеціалізуватися у виробництві високоякісних автомобілів з восьми-, а пізніше і з дванадцятициліндровими двигунами.

Автомобіль Horch 303

Листопад 1930 перший флагман народження автомобілю DKW F 1

Після восьми тижнів складальних робіт, що почалися в кінці листопада 1930-го року DKW Frontwagen нарешті був готовий до своєї першої пробної поїздки. У лютому 1931-го ця модель була представлена публіці на Берлінській міжнародній автовиставці. Маленький DKW з переднім приводом став справжнім хітом продажів. До самої війни, коли виробничі потужності були переведені в зовсім інше русло, DKW був проведений в кількості приблизно 270 000 примірників.

Автомобіль DKW F 1

1932 рік народження легендарних чотирьох кілець Auto Union AG

Чотири марки – чотири кільця: чотири утворюють ланцюг кільця символізують союз чотирьох саксонських автовиробників: Audi, DKW, Horch і Wanderer, які в підсумку утворили Auto Union AG. З цього моменту компанія Auto Union AG став другим за величиною машинобудівним концерном Німеччини.

Автомобіль Auto Union AG

1933 рік Front UW

Передньопривідний автомобіль середнього класу потужністю в 40 кінських сил (а пізніше з двигуном від Wanderer уже і в 55 к.с.), який разом з DKW Frontwagen завоювали популярність як автомобілі більш високого класу. До самого зняття моделі з виробництва було зібрано 4403 автомобіля – найуспішніша модель Audi з вироблених (1933-1938) в області Цвікау (Саксонія).

Автомобіль Front UW

1935 рік Wanderer W 25 K

Навесні на Берлінському міжнародному автосалоні Auto Union Wanderer W представив 25 K Roadster, оснащений двигуном з компресором. Паралельно з моделлю Roadster випускалася і модель кабріолета. Деталі кузова для обох моделей проводилися на кузовному заводі Карла Баур в Штуттгарті.

Автомобіль Wanderer W 25 K

1936 рік Auto Union Typ C

Typ C – це третє покоління гоночних машин 750-кілограмової Формули (за класифікацією 1934-1937 років, маса спорядженого автомобіля без коліс, палива і масла), він був створений за участю ательє Фердинанда Порше. Відмінною особливістю цього боліда було розміщення між задньою віссю і водієм 16-тіціліндрового V-образного двигуна. У Typ C цей двигун видавав 520 коней при 5000 оборотах і 85 кГм крутного моменту на задній осі. У 1936-му Auto Union Typ C був найуспішнішою німецької гоночної машиною. Він виграв три з п’яти Гран-Прі, половину кільцевих автогонок і всі гонки по гірських дорогах, в яких Auto Union брав участь.

Автомобіль Auto Union Typ C

1949 рік перший в історії концерну мотоцикл DKW RT 125 W

У 1949-му році в післявоєнному Інгольштадті на заводі новоствореного Auto Union GmbH був створений перший в історії концерну мотоцикл – DKW RT 125 W. Літера W позначала те, що мотоцикл був проведений в Західній Німеччині (щоб відрізняти від тих, що проводилися на заводі IFA в НДР). Вкрай популярна модель RT 125 була багаторазово модифікована і до серпня 1957 го року в тому чи іншому Віде сходила з мотоциклетних конвеєрів цехів Auto Union GmbH в Інгольштадті.

Мотоцикл DKW RT 125 W

1950-1960 рр. Складний післявоєнний період – випуск першого легкового авто DKW

В скрутний для Німеччини післявоєнний період компанія Auto Union GmbH починає виробляти та поставляти на автомобільний ринок мотоцикли та автомобілі призначені для транспортування необ’ємних вантажів. Перший повоєнний легковий автомобіль компанії – DKW – «побачив» світ влітку 1950 року. Такі автомобілі вироблялись аж до 1962 року в Дюсельдорфі.

Автомобіль Audi DKW

1953 рік DKW F 91

На Міжнародному автосалоні в Франкфурті-на-Майні Auto Union GmbH представив свою нову модель – DKW 3 = 6 Sonderklasse Typ F 91. «3 = 6» в даному випадку означало видатну характеристику трьохциліндрового двотактного двигуна цієї моделі за один повний оборот коленвала циліндри мотора здійснювали в два рази – більше роботи, ніж аналогічний шестициліндровий чотиритактний двигун. Коріння цієї моделі йдуть до 1939-го ому році, до DKW F 9, випуск якої був відкладений через початок Другої світової війни і яка отримала новий обтічний корпус.

Автомобіль DKW F 91

1957 рік NSU Prinz I

На піку кризи мотоциклетної промисловості 1957-1958 років компанія NSU, яка пізніше увійшла в Auto Union, налагодила виробництво малолітражних автомобілів. Представленому восени 1957-го року НГУ Prinz’у передував період інтенсивної розробки. НГУ Інженери зрозуміли, що подібні автомобілі – це єдиний шлях, до якого могли б прийти триколісні машини. Компактний чотиримісний Prinz I зі своїм двоциліндровим чотиритактним двигуном, розташованим ззаду, став початком вельми популярного модельного ряду, що зійшов з конвеєрів тільки в 1973-му році.

Автомобіль NSU Prinz I

1967 рік NSU RO 80

У 1967-му на Міжнародному автосалоні НГУ Motorenwerke AG чимало здивувала публіку своїм NSU RO 80, автомобілем для далеких поїздок з двосекційним роторно-поршневим двигуном Ванкеля і елегантним дизайном за авторством самого Клауса Люті. Рівно через десять років після цього, в березні 1977-го з конвеєра зійшов останній Ro. За це час 37 374 таких ексклюзивних автомобіля з роторно-поршневим двигуном знайшли своїх покупців.

Автомобіль NSU RO 80

1968 рік Audi 100 C1

Людвіг Краус створює першу повністю «самостійну» модель Audi, без будь-яких слідів «DKW спадщини». З першою моделлю в серії Audi 100 марка міцно розмістилася в верхньому сегменті середнього класу автомобілів. За сім років виробництва було випущено близько 800 000 примірників.

Автомобіль Audi 100 C1

1970-1980 рр. Початок експортної історії

1970 рік для компанії Audi ознаменувався стрімким виходом на міжнародну арену – автомобілі марки Audi Super 90 і Audi 100 почали активно експортуватися до США. Уже через три роки перелік експортних моделей доповнився на одну одиницю – американці оцінили всі переваги авто Audi 80. Цікаво що на ринку США транспортні засоби компанії отримали свої назви. Так Audi 80 реалізовувався в Америці як Audi 4000, а Audi 100 як Audi 5000.

Автомобіль Audi 100 C

1972 рік старт продажу ідеального сімейного авто Audi 80 B1

Сучасний, стильний, недорогий – Audi 80 B1 став практично ідеальним сімейним авто свого часу. Перше ж покоління Audi 80 стало стовідсотковим попаданням в ціль. Цей легкий автомобіль відрізнявся вельми спортивної динамікою і дуже скромним споживанням бензину.

Автомобіль Audi 80 B1

1980-1990 рр. І знову народження нової легенди – Audi quattro

Здійснювані в складних погодних умовах зимові випробування армійського позашляховика (1977 р), несподівано стали відправною точкою реалізації революційної на той час ідеї. Інженери компанії Audi вирішили доказати, що повнопривідними можуть бути не лише позашляховики і вантажівки. Було прийнято рішення про проведення конструкторських робіт з подальшим обладнанням серійної моделі Audi 80 повним приводом від того ж таки армійського VW Iltis.

Автомобіль Audi quattro

Березень 1980 року. Женевський автосалон. Стенд компанії Audi AG спричинив справжній фурор серед автолюбителів, адже на ньому було представлено повнопривідне спортивне купе Audi quattro

Справжній квантовий стрибок для Audi! Перша серійна спортивна модель з повним приводом quattro і пятицилиндровим бензиновим двигуном змусила конкурентів почати спішно розробляти свої аналоги. Буквально через пару років після появи народження легенди Audi quattro кожен автовиробник мав в своєму модельному ряду повнопривідний автомобіль. Слоган «Vorsprung durch technik» (Перевага високих технологій) був придуманий саме для лінійки Audi quattro.

Автомобіль Audi quattro купе

Січень 1981 року. Австрія. Сенсаційний дебют Audi quattro на спортивному зимовому ралі

Успіх і шалене визнання підштовхнуло керівництво до рішучих дій, до кінця наступного року було чітко налаштоване виробництво повнопривідних автомобілів Audi 80 quattro. З часом технологія quattro, що забезпечує відмінне зчеплення зі шляховим покриттям, стала застосовуватися і для інших моделей авто.

Автомобіль Audi quattro на спортивному зимовому ралі

Восени 1982 в світ виходить трете покоління Audi 100

Восени 1982 року на ринку з’явилася Audi 100 третього покоління. Вона стала засновницею всіх наступних поколінь Audi. Застосування легких конструкцій і сенсаційно низький коефіцієнт лобового опору повітря в 0.30 Audi 100 зробили синонімом прогресу в автомобілебудуванні.

Автомобіль Audi 100

1988 рік перемога легендарного Audi quattro в автомобільних перегонах TransAm

Херлі Хейвуд перемагає в перегонах TransAm. Команда Audi доводить, що Quattro хороший не тільки для пересіченій місцевості і неідеального дорожнього покриття.

Автомобіль Audi quattro в автомобільних перегонах TransAm

1990-2000 рр. Нові звершення і перемоги для марки Audi

Багатим на події виявися 1990 рік. В Женевському автосалоні було презентовано оригінальну експериментальну модель Audi duo, розроблену на базі Audi 100 Avant quattro. Це був амбіційний проект, адже публіка ще була не готова зустрічати автомобілі-гібриди, облаштовані двома типами двигунів – електричним та бензиновим.

До новорічних свят компанія Audi зробила подарунок для своїх поціновувачів – представила широкому загалу Audi 100, оснащений 6-циліндровим V-подібним двигуном. На фоні інших модель виділялась неймовірним тандемом потужності і компактності. Силовий агрегат в 174 к.с. і з робочим об’ємом 2,8 л самий легший у своєму класі.

Ознаменувався цей рік і перемогами. Ханс-Йоахім Штук, керманич Audi V8, здобув впевнену першість на чемпіонаті серійних автомобілів (DTM), що проводиться в Німеччині. Френкому Бієлі вдалося захистити чемпіонський титул в 1991 році, а участував в змаганнях він на тому ж таки Audi V8.

Автомобіль Audi DTM

Рік 1994 випуск моделі Audi A8 D2 з технологією «Space Frame» – інноваційний прогрес в преміум-сегменті автомобільної промисловості

Надлегкий алюмінієвий кузов цієї моделі отримав назву «Space Frame». Перший в історії марки автомобіль вищого класу надійно закріпив емблему з чотирьох кілець в преміум-сегменті.

Автомобіль Audi A8 D2

1998 рік на світ з’являється ікона дизайну Audi TT

Audi TT 8N – ікона дизайну як серед купе, так і серед родстерів. Представлений студією Audi в 1995-му на IAA (Internationale Automobil-Ausstellung – Міжнародний автосалон у Франкфурті-на-Майні) як купе і восени того ж року в Токіо як TTS Roadster.

Автомобіль Audi TT

1999 рік Audi A2 – перша серійна модель автомобіля з цілком алюмінієвого кузова

Традиційно ця модель була представлена на автосалоні у Франкфурті. Audi A2 теж мала легко сплавний алюмінієвий кузов Space Frame і стала першою серійною моделлю автомобіля з кузовом цілком з алюмінію. Завдяки цьому концептуального вирішення вага автомобіля становить всього 850 кілограм.

Автомобіль Audi A2

2005 рік народження легендарного позашляховика Audi Q7 та інноваційного і економічний Audi Q7 hybrid

Audi Q7 встановила нову планку в сегменті SUV (англ. Sport Utility Vehicle – спортивно утилітарний автомобіль), автомобілів, що мають кузов «універсал», прохідний потенціал позашляховика, динаміку спортивного авто і повний привід. Audi Q7 поєднує в собі як спортивні якості, так і універсальні. У цій моделі інноваційні технічні рішення поєднуються з преміальними. У місті Q7 вражає своєю динамікою і маневреністю, а на пересіченій місцевості – своєю прохідністю і потужністю. Audi Q7 – це гідний продовжувач традицій Quattro в класі SUV.

12-го вересня цього року на Міжнародному автосалоні в м. Франкфурт (Німеччина) Audi AG представила свою інноваційну розробку – позашляховик Audi Q7 hybrid. Унікальність цього автомобіля полягає в тому, що він оснащений двома високо технологічними двигунами. Одночасно з 4.2-літровим бензиновим мотором FSI V8, автомобіль Audi Q7 hybrid обладнаний електродвигуном останньої модифікації, який збільшує технічні показники крутного моменту на 200 Нм і потужність на 32 kw (44 к.с.) , та значно зменшує витрати пального.

Автомобіль Audi Q7

2006 рік презентація супер кару Audi R8

Спорт-кар Audi R8 з двигуном, розташованим перед задньою віссю автомобіля, надійно зайняв своє місце в самому вимогливому сегменті автомобільного ринку, завдяки досвіду Audi в автоспорті і конструюванні гоночних автомобілів преміум-класу – Audi R8 поєднує в собі найкращу динаміку руху, технологічних переваг конструкції моделі та зачаровує дизайном. Потужний двигун, постійний повний привід Quattro і міцний кузов ASF, а також характерні для Audi найвищу якість і рівень опрацювання моделі роблять цю модель дуже серйозним конкурентом серед своїх аналогів.

Автомобіль Audi R8

2015 рік Audi запускає інноваційну програму «Місія на Місяць» – це важливий крок до освоєння космосу, розвитку технологій і в майбутнє всього людства

Ідеї, які вийшли за межі звичного, інновації, які подолають кордону Землі заради майбутнього людства – це Місія на Місяць, новий стрибок еволюції Audi.

Новий стрибок еволюції Audi

2017 Прем'єра нового покоління флагманського седана Audi A8

У липні 2017 року рамках великого саміту Audi в Барселоні пройшла прем'єра нового седана Audi A8. Новинка стала одним з головних досягнень бренду за останні 5 років і найбільшою подією в сфері hi-tech автомобільного виробництва. Крім звичного комфорту, першокласного дизайну і відмінних їздових показників, нове покоління Audi A8 пропонує високий рівень автономного водіння. Автомобіль став вітриною всіх найновіших технологічних досягненнь і дослідів німецького преміум-бренду. Ключове досягнення інженерів - система Artificial Intelligence - штучний інтелект, керуючий більш ніж 40 електронними асистентами і самою системою інтелектуального управління.

Автомобіль Audi Q8

2018 Прем'єра абсолютно нової моделі кросовера Audi Q8

Позашляховик Audi Q8 став новим офіційним флагманом німецького бренду. Раніше цим статусом володів Audi Q7, проте новітній Audi Q8 вмістив в себе максимум сильних якостей і вже зараз символізує початок нової епохи в історії марки.
Audi Q8 - абсолютно нова модель, якої раніше не було в модельному ряду. Купеообразний позашляховик швидко заробив бездоганний рейтинг завдяки зручній універсальності, внутрішньому простору і елегантності салону, а також розкішному технічному оснащенню. Audi Q8 2018 - кращий супутник і в світі бізнесу, і в розвагах. Міць кросовера Q8 йде від двигуна 3.0 TDI quattro з запасом 210 кВт (286 к.с.) і м'якою гібридною системою.

Автомобіль Audi Q8

2019 Перші поставки електричного позашляховика Audi e-tron

У першій половині 2019 року перші клієнти отримали новий електричний кросовер Audi e-tron, перший електричний автомобіль Audi в своєму сегменті. Офіційна прем'єра електрокроссовера пройшла раніше, у вересні 2018 року в Сан-Франциско, а запуск серійного виробництва стався 3 вересня в Брюсселі. Audi e-tron впевнено підтверджує на ділі свій феноменальний статус першого електромобіля нового покоління від Volkswagen Group. Автомобіль має достатній запас ходу і прекрасно підходить для щоденного використання. Завдяки можливості підключення до станцій швидкої зарядки потужністю до 150 кВт електромобіль вже через 30 хвилин готовий до подальших пригод.

Автомобіль Audi Q8

Audi Центр Київ Юг

Відділ продажу: +38 044 536 92 92 sales@audi-yug.com.ua
Відділ сервісу: +38 044 536 92 29 service@audi-yug.com.ua
Прокласти маршрут Контакти