Концепт-кар Audi Q4 e-tron: поповнення в рядах електромобілів

Концепт-кар Audi Q4 e-tron: поповнення в рядах електромобілів

На Женевському автосалоні була представлена ​​концепція компактного позашляховика з повністю електричним приводом. У серійне виробництво автомобіль планують запустити в 2020 році, і це буде вже п'ятий електромобіль під брендом Audi.

Електромотор видає 225 кВт потужності і, що характерно для Audi, автомобіль буде укомплектований повним приводом quattro. Завдяки гарному зчепленню, електрокар розганяється від 0 до 100 км/год всього за 6,3 секунди, максимальна швидкість, при цьому – 180 км/год. Транспортний засіб здатний подолати 450 км без підзарядки, таким чином, Audi Q4 e–tron відповідає стандарту WLTP і задає високу планку для автомобілів свого класу. Велика батарея ємністю 82 кіловат–годин займає майже весь простір в нижній частині кузова між осями.

Концепт Q4 e–tron управляється модульної платформою електрифікації (MEB), яка в майбутньому буде інтегрована в численні електромобілі, вироблені Volkswagen Group, від компактного до вищого середнього класу.

У Женеві Audi Q4 e–tron дала зрозуміти, яким же буде п'ятий серійний електрокар. Його продажі вже стартували і перші автомобілі будуть доставлені покупцям до кінця березня 2019 року. Пізніше, цього ж року, буде представлений Audi e–tron Sportback і Audi Q2L e–tron, який розроблений спеціально для китайського ринку. Презентація серійної версії чотирьохдверного високопродуктивного купе Audi e–tron GT від Audi Sport GmbH запланована на другу половину 2020 року. Таким чином, менш ніж через рік, після виходу першого електрокара Audi, компанія змогла охопити всі важливі сегменти ринку автомобілями з повністю електричним приводом.

Новий автомобіль Audi Q4 вид спереду

Компактний ззовні, просторий всередині: розміри й інтер'єр Audi Q4 e–tron

Завдяки своїм розмірам концепт займає своє місце в класі компактних автомобілів: 4,59 метра в довжину, 1,90 метра завширшки і 1,61 метра у висоту. Представлений електричний позашляховик характеризується, як універсал і також підходить для їзди по місту. Колісна база автомобіля в 2,77 метра ставить його, як мінімум на один клас вище. Оскільки немає трансмісійного тунелю, який обмежує простір, концепція Q4 e–tron пропонує додаткову місткість і комфорт, особливо це стосується місця для ніг як спереду, так і ззаду.

Відчуття простору в салоні автомобіля забезпечується правильно підібраною гамою кольорів. Світлі теплі відтінки домінують у верхній частині, а темне килимове покриття на підлозі додає контрастності.Чотири сидіння з вбудованими підголівниками оббиті алькантарою дуже високої якості та прикрашені подвійними швами з товстої пряжі.

У концепції Audi e–tron екологічність є головним пріоритетом не тільки з точки зору електричного приводу. Підлогове покриття виготовлене з перероблених матеріалів, а замість хромованих металевих декоративних рам поверхні покриті високоякісною багатошаровою фарбою.

Новий автомобіль Audi Q4 інтер'єр

Audi Virtual Cockpit – віртуальна панель приладів – розташована за кермом, на ній відображаються важливі дані про швидкість, рівень заряду, а також навігація. Абсолютно нова технологія – широкоформатний головний дисплей з функцією доповненої реальності. Він показує водієві важливу графічну інформацію, наприклад, стрілки напрямку для повороту, прямо по дорозі.

Сенсорні кнопки на спицях керма призначені для вибору часто використовуваних функцій. Посередині над центральною консоллю розташований 12,3–дюймовий сенсорний екран, за допомогою якого відображаються і управляються функції інформаційно–розважальної системи і автомобіля.

Для більшої зручності дисплей нахилений до водія. Під ним розташований пульт управління кондиціонером. Оскільки центральна консоль не переобтяжена функціональними елементами, вона виконана у вигляді просторого відсіку для зберігання, який включає в себе підставку для зарядки мобільного телефону. Кнопка режиму передач розташована в спеціальній горизонтальній зоні на передній частині панелі управління. На додаток до звичайного відсіку для зберігання, двері також обладнані спеціальними нішами для пляшок.

Новий автомобіль Audi Q4 салон

Характерний екстер'єр Audi Q4 e–tron

Перше, що кидається в очі – фірмова для Audi решітка Singleframe з логотипом бренду. Концепт Audi Q4 e–tron також має структуровану закриту поверхню в широкій, майже вертикальній, восьмикутній рамі, замість традиційних грат радіатора. Повітря подається через великі впускні отвори, які проходять знизу від двох матричних світлодіодних фар до самого переднього фартуха.

Новий автомобіль Audi Q4 решітка радіатора

Розширені смуги на бічних частинах автомобіля виглядають органічними і плавними, додаючи характерності зовнішнім виглядом електрокара. Виділення області між осями, де розташована батарея і, отже, електростанція цього позашляховика, є типовою рисою для серії e–tron.

Великі 22–дюймові колеса не залишають сумнівів в потенціалі представленого концепту. Лінія даху злегка нахилена назад, що додає силуету особливо динамічний вид. Яскрава широка світлова смуга на задній частині концепту Audi Q4 e–tron, що з'єднує два лампових блоки, вигідно підкреслює логотип Audi e–tron.

Корпус автомобіля виконаний в ексклюзивному кольорі Solar Sky, відтінку синього, який змінюється, в залежності від світла. Ця фарба виготовлена ​​в екологічно чистих умовах. Крім того, вона перешкоджає нагріванню корпусу і, як наслідок, салону автомобіля. Завдяки цьому, в машині підтримується комфортна температура і немає необхідності інтенсивно використовувати кондиціонер. Такі заходи знижують споживання електроенергії і покращують глобальний вуглецевий слід Audi Q4 e–tron.

Новий автомобіль Audi Q4 задні фари

Система приводу і підвіска Audi Q4 e–tron

Модульна платформа електрифікації (MEB) володіє широким спектром варіантів приводу і рівнів потужності. Передня і задня осі приводяться в рух електродвигуном Q4 quattro. Між осями немає механічного з'єднання. Замість цього електронне управління забезпечує оптимальну координацію розподілу крутного моменту за частки секунди. Така технологія дозволяє електричному позашляховику досягати оптимальної тяги в будь–яких погодних умовах і на будь–якому типі поверхні.

Найчастіше, для досягнення більшої ефективності, Audi Q4 e–tron задіює задній електродвигун. В такому випадку, крутний момент приводу зазвичай розподіляється з заднім зміщенням. Якщо водієві потрібна додаткова потужність, електричний повний привід використовує передній асинхронний двигун для перерозподілу крутного моменту, необхідного для передньої осі. Ця опція прогнозована, вона може активуватися ще до того, як автомобіль стане ковзати по льоду або при швидкому повороті.

Крім цього, Audi Q4 e–tron демонструє вражаючі характеристики електромоторів і акумуляторів:

  • – Електродвигун в задній частині має потужність 150 кВт і мобілізує крутний момент в 310 Нм;
  • – Передній двигун забезпечує передні колеса потужністю до 75 кВт і 150 Нм;
  • – Потужність системи становить 225 кВт;
  • – Обсяг акумуляторної батареї в салоні - 82 кіловат–години, що відповідає поїздці на 450 кілометрів і відповідає стандартам WLTP;
  • – Акумулятор заряджається максимум на 125 кіловат. Для зарядки на 80% загальної ємності потрібно трохи більше 30 хвилин.

Виходячи з таких параметрів, представлений концепт–кар можна сміливо назвати високоефективним. Компактний позашляховик використовує всі можливості для оптимізації своїх можливостей: від низького аеродинамічного опору тіла, значення Сх якого становить 0,28, до складної стратегії відновлення сил. Складне теплове управління приводом і акумулятором, яке включає в себе тепловий насос CO2, також сприяє цьому.

Новий автомобіль Audi Q4 електропривод

Audi Q4 e–tron забезпечує точне управління

Ключовим фактором спортивного характеру та видатної динаміки є центроване і низьке положення установки компонентів приводу. Система високовольтних акумуляторів оптимально відповідає розмірам Audi Q4 e–tron і розташована між осями у вигляді плоского широкого блоку під пасажирським салоном. Її вага – 510 кг. Таким чином, центр ваги концепту Audi Q4 e–tron знаходиться на тому ж рівні, що і у седана зі звичайним приводом. Навантаження на осі розподіляється збалансовано. Передні колеса автомобіля направляються на вісь MacPherson з адаптивними амортизаторами. У задній частині знаходиться многозвенная вісь з окремими пружинами і адаптивними амортизаторами.

Модульна платформа електрифікації (MEB): основа для Audi Q4 e–tron

MLB, MQB – модульні поперечні і бічні платформи, системи компонентів для розвитку транспортних засобів. Вони досить широко використовуються у всіх сегментах Audi і Volkswagen Group. Раніше платформи були призначені, в основному, для використання двигунів внутрішнього згоряння.

Нововведення для двигунів з електроприводом:

  • – Розроблено спеціально і виключно для електрокарів;
  • – Осі, приводи, колісні бази і взаємодію між усіма компонентами підбираються і адаптуються спеціально для електромобілів;
  • – Розташування великих блоків батарей і їх форма можуть бути оптимізовані без необхідності йти на поступки іншим концепціям приводу, які завжди повинні враховуватися в MLB і MQB.

У той же час, величезний потенціал синергії може бути розкритий за допомогою MEB. Ця платформа є основою в першу чергу для електромобілів в сегменті великого обсягу. Це дозволяє спільно розробляти кращі з доступних технологій для різних марок. Зокрема, MEB також допомагає електричної мобільності пробитися навіть у сегмент компактних автомобілів, які особливо чутливі в питаннях ціни.

Новий Audi Q4

Наступ електромобілів: ще 12 моделей до 2025 року від Audi

Компанія почала свій наступ на ринок електромобілів у вересні 2018 року зі світової прем'єри повністю електричного позашляховика Audi e–tron. До 2025 року Audi запропонує дванадцять автомобілів з повністю електричним приводом на найважливіших ринках світу. Позашляховики в цьому портфелі включають в себе e–tron і e–tron Sportback, які повинні дебютувати в 2019 році. Крім того, буде представлений ряд моделей з класичним компонуванням кузова, таких як Avant і Sportback. Асортимент охопить всі сегменти ринку – від компактного до класу люкс.

Концепт–кар Audi e–tron GT, високо динамічний купе з низькою підлогою, дебютувало на автосалоні в Лос–Анджелесі в 2018 році. Технологія цього автомобіля була розроблена у співпраці з Porsche. Дизайн і характер концепту наповнені безпомилковим характером Audi. У серійне виробництво електрокар планують запустити до кінця 2020 року.

Premium Platform Electric (PPE) – це спільний проект Audi і Porsche. Він послужить основою для декількох модельних сімейств Audi з повністю електричним приводом, що охоплює великі обсяги від B до D.