• A1 Sportback
    A1 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,0-4,6 л/100км

  • A1 Citycarver
    A1 Citycarver

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • A3 Sportback
    A3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,6-3,9 л/100км

  • A3 Sportback g-tron
    A3 Sportback g-tron

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 3,5 л/100км

  • A3 Limousine
    A3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3-3,8 л/100км

  • A3 Cabriolet
    A3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 6,8-5,1 л/100км

  • S3 Sportback
    S3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-6,8 л/100км

  • S3 Limousine
    S3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,9-6,8 л/100км

  • S3 Cabriolet
    S3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 7,3-7,1 л/100км

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • A5 Coupe 2020
    A5 Coupe 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4–3,7 л/100км

  • A5 Sportback 2020
    A5 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,8-3,9 л/100км

  • A5 Sportback g-tron
    A5 Sportback g-tron

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 4,1-3,8 л/100км

  • A5 Cabriolet 2020
    A5 Cabriolet 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4-3,7 л/100км

  • S5 Coupe 2020
    S5 Coupe 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,2-6,1 л/100 км

  • S5 Sportback 2020
    S5 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3–6,2 л/100км

  • S5 Cabriolet
    S5 Cabriolet

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • RS 5 Coupe
    RS 5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1-9,0 л/100км

  • RS 5 Sportback
    RS 5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1 л/100км

  • A6 Limousine
    A6 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,2-4,0 л/100км

  • A6 Avant
    A6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,4-4,1 л/100км

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5-5,6 л/100км

  • S6 Limousine
    S6 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3-6,2 л/100км

  • S6 Avant
    S6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,6-9,4 л/100км

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • A8
    A8

    Ціна: від 2 273 215 грн.

    Середня витрата пального: 7,9-5,6 л/100км

  • A8 L
    A8 L

    Ціна: від 2 412 990 грн.

    Середня витрата пального: 7,9-5,6 л/100км

  • Q2
    Q2

    Ціна: від 819 237 грн.

    Середня витрата пального: 6,7-4,4 л/100км

  • SQ2
    SQ2

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,2-7,0 л/100км

  • Q3
    Q3

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6-4,7 л/100км

  • Q3 Sportback
    Q3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,7-4,7 л/100км

  • Q5
    Q5

    Ціна: від 1 455 122 грн.

    Середня витрата пального: 7,5-5,4 л/100км

  • Q5 TFSI e
    Q5 TFSI e

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 2,4-2,1 л/100км

    Комбіноване енергоспоживання: 19,1-17,5 кВт-год /100 км

  • SQ5 TDI
    SQ5 TDI

    Ціна: від 2 142 378 грн.

    Середня витрата пального: 6,8-6,6 л/100км

  • Q7
    Q7

    Ціна: від 1 627 535 грн.

    Середня витрата пального: 7,0-6,5 л/100км

  • Q7 2019
    Q7 2019

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6-7,2 л/100км

  • SQ7 TDI 2019
    SQ7 TDI 2019

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6-7,4 л/100км

  • Q8
    Q8

    Ціна: від 1 648 448 грн.

    Середня витрата пального: 9,1-6,4 л/100км

  • SQ8
    SQ8

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального:  7,8л/100км

  • TT Coupe
    TT Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0-6,0 л/100км

  • TT Roadster
    TT Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-6,3 л/100км

  • TTS Coupe
    TTS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,1 л/100км

  • TTS Roadster
    TTS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-7,2 л/100км

  • TT RS Coupe
    TT RS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,1-8,0 л/100км

  • TT 20 years
    TT 20 years

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

Audi e-tron

Audi e-tron

З комфортом в майбутнє.

Audi e-tron

Серійний Audi e-tron пропонує найвище задоволення від водіння. Нічого подібного за кермом Ви ще не відчували: в першому електричному кросовері Audi технології автономної мобільності доведені до досконалості. З великим запасом ходу, значним простором усередині, потужним двигуном і продуманою ходовою частиною, а також насиченою системою розваг новий Audi e-tron легко обходиться без палива.

Електромобіль Audi e-tron є найкращим компаньйоном у справах і розвагах, відпочинку і випробуваннях. І в межах міста, і в далекій подорожі новий e-tron 2019 готовий до будь-яких випробувань на міцність. Спортивний, ефективний і практичний в повсякденній експлуатації - таким перший електро-SUV від Audi виходить на ринок. З двома амбіційними електродвигунами та електричним повним приводом quattro автомобіль задає в питаннях продуктивності і маневреності високу планку на багато років вперед. А широкі можливості зарядки e-tron у будинку і в дорозі дозволяють отримувати чисте задоволення від водіння без додаткових труднощів.

Ексклюзивний позашляховий характер

Для Audi e-tron є дванадцять кольорів кузова, включаючи ексклюзивний синій відтінок Antigua Blue. Емблеми e-tron на кришці зарядного роз'єму і гальмівних супортах (опція) виконані в яскраво-помаранчевому кольорі, що вказує на високу напругу. Накладки колісних арок і порогів пофарбовані в контрастний колір, що підкреслює позашляховий характер автомобіля.
Новий автомобіль Audi e-tron вид збоку антигуа
Новий автомобіль Audi e-tron вид збоку галактика
Новий автомобіль Audi e-tron вид збоку сиам
Детальніше про особливості дизайну

Електрифікація у візуальній формі: вид спереду

Традиційно для кросоверів бренду передню частину Audi e-tron прикрашає восьмикутна решітка Singleframe з вертикальними планками. Рамка решітки виконана в сірому кольорі Platinum Grey, що символізує повністю електричний привід моделі. Уздовж нижньої кромки світлодіодних фар Audi Matrix LED розташовуються чотири горизонтальні смужки денних ходових вогнів, утворюючи оригінальну світлову підпис e-tron. Вперше вони інтегровані прямо в фари - ще одна ексклюзивна особливість системи електроприводу. Сам по собі світ перетворився в ключовий дизайнерський елемент автомобіля.

Атлетичний кузов: вид в профіль

Яскравим елементом дизайну є плечова лінія, що бере початок у фар, елегантно проходить уздовж бічних поверхонь до задніх ліхтарів і візуально знижує центр ваги Audi e-tron. Низько розташований дах підкреслює атлетичний кузов, в якому знайшлося місце для всіх притаманних SUV елементів - потужних задніх стійок і протівоподкатного захисту. Характерні колісні арки в стилі quattro свідчать про наявність електричного повного приводу. Окреслений дизайн порогів і чорні вставки на дверях вказують на місце розташування батареї - енергетичного центру Audi e-tron.

Максимум динаміки з мінімумом витрат.

Електричний двигун і привід в Audi e-tron

З двома електродвигунами, які працюють виключно на заряді вбудованої батареї, серійний Audi e-tron демонструє найвищу в класі динаміку. Багато автомобілів з ДВС не здатні видавати настільки високі результати, а електричний Audi впевнено робить це без шкоди для навколишнього середовища. Нульовий показник викидів при приголомшливій швидкості і разюче швидкому розгоні до перших 100 км / ч.

Audi e-tron володіє значним спортивним потенціалом. Електричний повний привід ефективно розподіляє тягове зусилля і забезпечує стабільну динаміку. І це робить кросовер надійним супутником не тільки в місті, а й на бездоріжжі: поза звичних асфальтованих доріг e-tron демонструє завидну моторність і маневреність. У разі необхідності в справу може включитися повний привід quattro, що дозволяє здійснювати розподіл крутного моменту з урахуванням конкретної ситуації на Вашому шляху. З ним Ви гідно пройдете особливо складні і звивисті ділянки дороги, а також отримаєте високе задоволення від водіння в будь-яких умовах. Ви ніколи не будете розчаровані, Вас ніколи не підведуть. Новий серійний e-tron.
Новий автомобіль Audi e-tron бічний поворотник
Детальніше про особливості дизайну

Бездоганне тягове зусилля

У першому електричному кросовері Audi e-tron представлено абсолютно нове покоління повного приводу quattro. Як і обидва двигуни, привід в e-tron є електричним: всі культові переваги технології в цій версії доведені до межі. Електричний quattro чітко відстежує характеристики руху і ідеально розподіляє крутний момент між обома осями. Для цього йому досить якихось часток секунди. В турботі про ефективність руху, новий quattro може залучати до роботи задній електродвигун. Якщо вимагає ситуація, відбувається перерозподіл крутного моменту на передню вісь ще до того моменту, як почалася пробуксовка коліс - таке часто трапляється під час ожеледиці і при швидкому проходженні повороту. Динамічний потенціал Audi e-tron проявляється в повній мірі як раз при низькому коефіцієнті тертя, зокрема при їзді по щільному шару снігу.

Спорт в генах, динаміка в характері

Спортивність характеру і висока динаміка нового Audi e-tron є далеко не рекламними оборотами: вони обумовлені, серед іншого, низьким центром ваги. Елементи приводу розташовуються гранично близько до вертикальної осі обертання кросовера. Система харчування електромережі бездоганно інтегрована в автомобіль, з урахуванням розмірів і ваги. У вигляді плоского широкого блоку батарея e-tron розміщена під підлогою пасажирських сидінь: таким чином, розміщення центру ваги влаштовано аналогічно седанам. Навантаження на вісь розподіляється в оптимальному співвідношенні 50:50.

Потенціал для великих пригод

Інноваційна акумуляторна батарея e-tron зберігає великий запас ходу для Ваших поїздок. З пропонованих потенціалом енергії Ви можете планувати самі тривалі пригоди. Додатково забезпечити економію енергії дозволяє високий рівень рекуперації: тут кросоверу допомагає енергія гальмування. Інноваційна система рекуперації відповідає за проходження до 30% всього відстані.

Завдяки допомозі технологій електродвигуни використовують більше 90% рекуперативної енергії. Audi став першим виробником, який впровадив нову концепцію електрогідравлічного приводу в серійному порядку. Потенціал рекуперації енергії гальмування в e-tron 2019 використовується з найкращого ефективністю.
Новий автомобіль Audi e-tron акустична система

Спонтанні поїздки роблять моє життя яскравішим

Детальніше про інноваційній системі рекуперації

Інтелектуальне використання енергії

Новий автомобіль Audi e-tron рекуперація в системі MMI Система рекуперації в серійному e-tron дозволяє налаштовувати рекуперації енергії гальмування не тільки вручну, але і в автоматичному режимі. Використовуйте підрульові перемикачі для активації автоматичного режиму рекуперації в системі MMI. Відтепер енергія гальмування буде використовуватися максимально ефективно, тепер за це відповідає асистент підвищення ефективності. Використовуючи дані про маршрут і навколишнього оточення, асистент буде коригувати уповільнення для граничної ефективності системи рекуперації. Вибирайте оптимальний рівень рекуперації за допомогою все тих же підрульових перемикачів: він активний до чергового натискання на педаль газу.

Зарядка Audi e-tron: розумні рішення для дому та дороги

З новим серійним e-tron компанія Audi дозволяє по-новому поглянути на автономну мобільність. Для електромобіля пропонується цілий комплекс зручних рішень для зарядки батареї. Відновлення запасу ходу можливо як в домашніх умовах, так і безпосередньо в дорозі.

Більше немає приводу для занепокоєння

Новий автомобіль Audi e-tron зарядка батареї
Дізнайтеся більше про безпечність та якість

Випробування тягової сили

Нова система електричного повного приводу задіє найсучасніші технології підвіски, і як результат видає оптимальне зчеплення з дорогою. Насолоджуйтесь бездоганною керованістю в будь-яких дорожніх ситуаціях і в будь-яку погоду.

Випробування температурою

Продумана система терморегулювання забезпечує оптимальний режим роботи батареї в діапазоні температур від 25 до 35 ° C в будь-яких умовах - це стосується і холодного пуску в морозну погоду, і руху по швидкісній автомагістралі в літню пору.

Ефективна і безпечна робота АКБ

Акумуляторна батарея в Audi e-tron вміє витрачати і відновлювати заряд енергії в широкому температурному діапазоні і тримати Вас в курсі процесу зарядки. Завдяки своєму хімічному складу осередку батареї здатні протистояти високим тепловим навантаженням. Їх хімічна активність менше, ніж у круглих осередків. Все це зводить до мінімуму ризик виникнення пожежі. Навіть при сильному пошкодженні АКБ.

Швидка зарядка

В дорозі Audi e-tron можна легко заряджати на спеціальних станціях, а в домашніх умовах досить звичайної побутової розетки. Можна використовувати і більш ефективні способи зарядки, доступні в якості опції. Однак всі вони надають швидке відновлення запасу енергії електромобіля. У Audi подбали, щоб заряджати автомобіль було не складніше, ніж заряджати смартфон.

Повний контроль дороги на новій Audi virtual cockpit

З цифровою панеллю приладів Audi virtual cockpit Ви завжди в курсі найважливіших даних і можете оцінювати дані від спеціальних сервісів e-tron: у Вашому розпорядженні поточний рівень зарядки акумулятора, залишковий запас ходу, актуальна тривалість поїздки і пройдену відстань. Таким буде майбутнє: в ньому керувати автомобілем - просто і легко.

Всі умови для тривалих поїздок

Електричний SUV Audi e-tron має всі характеристики ідеального сімейного автомобіля, а також автомобіля для подорожей. Оцініть місткість салону, комфорт і зручність в повсякденному використанні - Ви будете в захваті! Панорамний скляний люк в даху наповнює салон світлом, посилюючи відчуття простору і легкості. Замовте чотирьохзонний автоматичну систему кондиціонування повітря і пакет опцій, що відповідає за якість повітря в салоні. Покращений іонізатор і ароматизатор створюють більш здорову атмосферу в автомобілі.
Максимум задоволення в кожній поїздці

Затишний інтер'єр і простір для зберігання речей

Новий автомобіль Audi e-tron багажне відділення Просторий салон електричного кросовера e-tron містить в собі більш ніж достатньо простору для розміщення всіх Ваших цінностей. Велика колісна база дозволяє з комфортом розмістити до 5 пасажирів, а також весь їх багаж. Скористайтеся цією свободою: більше 660 літрів для того, що для Вас важливо.

Перевагу помітно в деталях

У новому Audi e-tron нова мова дизайну Інгольштадта адаптується до вимог майбутнього. Як всередині, так і зовні ми бачимо чітке дотримання кращих традицій Audi. Однак в кожній деталі відчувається, що це електричний автомобіль, автомобіль майбутнього. Насолоджуйтеся особливим світловим малюнком денних ходових вогнів, роз'ємами для підзарядки, витонченим дизайном сидінь. Особливу увагу зверніть на віртуальні зовнішні дзеркала: ця інноваційна опція дозволить зробити їзду і парковку одним з Ваших улюблених занять.
Детальніше про віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду
Audi e-tron - перший серійний автомобіль, оснащений опціональними зовнішніми дзеркалами заднього виду. Їх значення не обмежується лише новими відчуттями, віртуальні дзеркала дарують масу нових практичних переваг, що стосуються Вашого комфорту і безпеки. Компактні камери вбудовано прямо в опори дзеркал: зображення з них Ви бачите на спеціальних OLED-дисплеях з високою роздільною здатністю, встановлених в районі стиків приладової панелі і дверей.

Висококонтрастні дисплеї розміром 7 дюймів кожен мають також датчики наближення. Управління дисплеями здійснюється вкрай просто завдяки сенсорному пристрою: досить лише кількох рухів пальцем, щоб підвищити ефективність огляду під час їзди або паркування.
Новий автомобіль Audi e-tron багатофункціональне рульове колесоv

З новим Audi e-tron кожна нова пригода стає багатообіцяючою

Технології Audi e-tron: продуктивний, інтелектуальний і легкий

У першому серійному Audi e-tron технології та дизайн стають нерозривним єдиним цілим: перед передніми кріслами встановлена ​​велика багаторівнева панель приладів і вражає погляд своїми виразними горизонтальними лініями. Приладова панель e-tron, тягнучись до самих дверей кросовера, гармонійно поєднує все цифрові елементи, від цифрової панелі приладів Audi virtual cockpit до екранів віртуальних зовнішніх дзеркал. Audi e-tron серійно оснащується мультимедійною системою MMI Navigation plus з високошвидкісним стандартом зв'язку LTE Advanced і точкою доступу WLAN для пасажирів в автомобілі. Система навігації аналізує переваги водія на основі інформації про попередні поїздках і пропонує оптимальний маршрут для успішного досягнення призначеної мети.
Детальніше про асистуючі системи

Інтелектуальні асистенти для спокійного водіння

Новий автомобіль Audi e-tron virtual cockpit Численні асистуючі системи, в тому числі базовий асистент ефективності, внесуть в ваш стиль водіння елементи розслабленості. Відображаючи на віртуальній приладовій панелі Audi virtual cockpit прогнозовані дані і активуючи автоматичну рекуперацію, він допомагає вам економно управляти автомобілем. У поєднанні з адаптивним круїз-контролем асистент ефективності здатний заздалегідь сповільнювати і розганяти SUV з урахуванням даних про ситуацію на дорозі. Все, що асистують системи об'єднує центральний контролер (zFAS), який безперервно аналізує ситуацію навколо автомобіля і створює точну модель навколишнього оточення.
Новий автомобіль Audi e-tron панорамний дах