• A1 Sportback
    A1 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,0–4,7 л/100км

  • A1 Citycarver
    A1 Citycarver

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4–5,1 л/100км

  • A3 Sportback
    A3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,6–4,3 л/100км

  • A3 Sportback g-tron
    A3 Sportback g-tron

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального:  3,5 /100км

  • A3 Limousine
    A3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5–4,2 л/100км

  • A3 Cabriolet
    A3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 6,8–5,2 л/100км

  • S3 Sportback
    S3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0–6,8 л/100км

  • S3 Limousine
    S3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,9–6,8 л/100км

  • S3 Cabriolet
    S3 Cabriolet

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 7,3-7,1 л/100км

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • A5 Coupe 2020
    A5 Coupe 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4–3,7 л/100км

  • A5 Sportback 2020
    A5 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4–3,7 л/100км

  • A5 Sportback g-tron
    A5 Sportback g-tron

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 4,1–3,9 л/100км

  • A5 Cabriolet 2020
    A5 Cabriolet 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 5,4-3,7 л/100км

  • S5 Coupe 2020
    S5 Coupe 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,2-6,1 л/100 км

  • S5 Sportback 2020
    S5 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,2–6,1 л/100км

  • S5 Cabriolet
    S5 Cabriolet

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS 5 Coupe
    RS 5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1-9,0 л/100км

  • RS 5 Sportback
    RS 5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1 л/100км

  • A6 Limousine
    A6 Limousine

    від 1 353 328 грн

    Середня витрата пального: 7,4–4,0 л/100км

  • A6 Avant
    A6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6–4,1 л/100км

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6–5,8 л/100км

  • S6 Limousine
    S6 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,3-6,2 л/100км

  • S6 Avant
    S6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5 л/100км

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 11,7–11,5 л/100км

  • A7 Sportback
    A7 Sportback

    Ціна: від 1 756 586 грн.

    Середня витрата пального: 7,2–6,8 л/100км

  • A7 Sportback TFSI e 2020
    A7 Sportback TFSI e 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 2,1–1,9 л/100 км

    Комбіноване енергоспоживання: 18,1–17,5 кВт-год /100 км

  • S7 Sportback
    S7 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 6,5 л/100км

  • RS7 Sportback 2020
    RS7 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 11,6–11,4 л/100 км

  • A8
    A8

    Ціна: від 2 010 716 грн.

    Середня витрата пального: 7,8–5,6 л/100км

  • A8 L
    A8 L

    Ціна: від 2 134 350 грн.

    Середня витрата пального: 7,8-5,6 л/100км

  • Q2
    Q2

    Ціна: від 724 636 грн.

    Середня витрата пального: 5,8–4,1 л/100км

  • SQ2
    SQ2

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0 л/100км

  • Q3
    Q3

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,4-4,9 л/100км

  • Q3 Sportback
    Q3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,7-4,7 л/100км

  • RS Q3
    RS Q3

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,9-8,8 л/100км

  • RS Q3 Sportback
    RS Q3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,9-8,8 л/100км

  • Q5
    Q5

    Ціна: від 1 186 983 грн.

    Середня витрата пального: 7,1–4,9 л/100км

  • Q5 TFSI e
    Q5 TFSI e

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 2,4-2,1 л/100км

    Комбіноване енергоспоживання: 19,1-17,5 кВт-год /100 км

  • SQ5 TDI
    SQ5 TDI

    Ціна: від 1 894 987 грн.

    Середня витрата пального: 6,8-6,6 л/100км

  • Q7
    Q7

    Середня витрата пального: 6,2-5,5 л/100км

  • Q7 2019
    Q7 2019

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI

    Середня витрата пального: 7,5-7,2 л/100км

  • SQ7 TDI 2019
    SQ7 TDI 2019

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,6-7,4 л/100км

  • Q8
    Q8

    Ціна: від 1 458 093 грн.

    Середня витрата пального: 6,6 л/100км

  • SQ8
    SQ8

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального:  7,8 л/100км

  • TT Coupe
    TT Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,0-6,0 л/100км

  • TT Roadster
    TT Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-6,3 л/100км

  • TTS Coupe
    TTS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,1 л/100км

  • TTS Roadster
    TTS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 7,3-7,2 л/100км

  • TT RS Coupe
    TT RS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,1-8,0 л/100км

  • TT 20 years
    TT 20 years

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,5 л/100км

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant

    Інформація для ознайомлення

    Середня витрата пального: 9,2 л/100км

  • RS 5 Coupe
    RS 5 Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1-9,0 л/100км

  • RS 5 Sportback
    RS 5 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 9,1 л/100км

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS7 Sportback 2020
    RS7 Sportback 2020

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS Q3
    RS Q3

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • RS Q3 Sportback
    RS Q3 Sportback

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

  • TT RS Coupe
    TT RS Coupe

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,0-7,9 л/100км

  • TT RS Roadster
    TT RS Roadster

    Тимчасово недоступні до замовлення в Україні

    Середня витрата пального: 8,1-8,0 л/100км

«Срібні стріли»: народження легенди

«Срібні стріли»: народження легенди

Історія Audi. «Срібні стріли» – народження легендарного гоночного автомобілю

75 років тому була відкрита одна з найзахоплюючих сторінок в історії автоспорту: 27 травня 1934 року на гоночній трасі Авус в Берліні вперше стартували німецькі «Срібні стріли». І хоча ні Auto Union, ні Mercedes-benz не змогли стати першими цього дня, обидві марки панували на міжнародних гоночних трасах аж до початку другої Світової війни в 1939 році. Це і сьогодні здається неймовірним: гоночні автомобілі Auto Union в 1936 році на прямих ділянках траси Авус могли прискорюватися до 380 км/год. Так і народилася легенда.

Автомобіль Audi Auto Union

Пилотируемые Хансом Штуком (Hans Stuck), Августом Момбергером (August Momberger) и Германом Принцем Ляйненгенским (Hermann Prinz zu Leiningen), гоночные автомобили с четырьмя кольцами на эмблеме впервые вышли на старт автогонок в Берлине 27 мая 1934 года. Серебряная лакировка кузова и, прежде всего, среднемоторная компоновка, обращали на себя особое внимание.

75 років тому була відкрита одна з найзахоплюючих сторінок в історії автоспорту: 27 травня 1934 року на гоночній трасі Авус в Берліні вперше стартували німецькі «Срібні стріли». І хоча ні Auto Union, ні Mercedes-benz не змогли стати першими цього дня, обидві марки панували на міжнародних гоночних трасах аж до початку другої Світової війни в 1939 році. Це і сьогодні здається неймовірним: гоночні автомобілі Auto Union в 1936 році на прямих ділянках траси Авус могли прискорюватися до 380 км/год. Так і народилася легенда. Пілотовані Хансом Штуком (Hans Stuck), Августом Момбергером (August Momberger) і Германом Принцом Ляйненгенським (Hermann Prinzzu Leiningen), гоночні автомобілі з чотирма кільцями на емблемі вперше вийшли на старт перегонів у Берліні 27 травня 1934 року. Срібне лакування кузова і середньо моторна компоновка, перш за все, звертали на себе особливу увагу. У 1934 році набрала чинності нова гоночна формула, згідно якої чиста вага автомобіля не могла перевищувати 750 кг. Робочий об’єм двигуна при цьому не лімітувався, паливо також можна було обирати самостійно. Хрещеним батьком гоночних автомобілів Auto Union був Фердинанд Порше (Ferdinand Porsche). Він розробляв їх для нового автомобільного концерну, створеного в 1932 році на основі марок Audi, DKW, Horch і Wanderer – Auto Union. З березня 1933 року під його контролем автомобілі збиралися і тестувалися в гоночному підрозділі, що був складовою частиною заводу Horch в Цвікау (місто на сході Німеччини, у Саксанії).

Основною умовою легендарних перегонів була потужність боліда не менше 250 к.с. при 4500 об/хв. Технологічний потенціал моделі, що закладався інженерами, був повністю розкритий в березні 1934 року на трасі Авус, коли пілот Ханс Штук встановив світовий рекорд швидкості. В автоперегонах Авус та всі представлені боліди Auto Union змагалися гідно. Пілот Ханс Штук вже на тренуванні проїхав відрізок кільця із швидкістю 245 км/год і показав, хто тут найшвидший.

Не дивлячись на проливний дощ болід Auto Union встановив кращий час дня (пілот Момбергер зміг розвинути середню швидкість в 225,8 км/год). В ході перегонів майже до десятого кола перевага Штука перед найближчими конкурентами досягала цілої хвилини, але остаточній перемозі пілота перешкодили технічні проблеми. В результаті два перші місця зайняли пілоти з Alfa Romeo, третім же фінішував партнер Штука по команді Момбергер. До сезону 1937 років «Срібні стріли» пройшли три етапи покращень:

  • 1934 рік: Type A: 295 к.с.
  • 1935 рік: Type B: 375 к.с.
  • 1936 – 1937 роки: Type C: 520 к.с.

При цьому основна концепція конструкції залишилася без змін: 16-ти циліндровий V-образний двигун, розташований в центрі кузова, одразу за водієм, зумовив компоновку двигуна в сучасних гоночних автомобілях. Силовий агрегат об’ємом 6 л був настільки еластичним (максимальний крутний момент – 87 кгс/м при 2500 обертів/хвилину), що йому було досить чотириступінчатої коробки передач.

Один єдиний розподільний вал керував 32 клапанами, і спочатку виконаний як одна деталь колінчастий вал поступився місцем валу з окремих сегментів, сполучених один з одним (розробка фахівців Hirth). «Срібними стрілами» управляли найвідоміші пілоти того часу, в числі яких Бернд Роземайер (Bernd Rosemeyer), Ханс Штук (Hans Stuck), Херманн Пауль Мюллер (Hermann Paul Myller), Ернст фон Деліус (Ernst von Delius), Рудольф Хассе (Rudolf Hasse), Акилле Варци (Achille Varzi).

Автомобіль Audi Auto Union Robert von Eberan-Eberhorst

Історія легендарного гоночного автомобіля Audi в 1950-1960 роки

У 1938 році контракт Auto Union з Порше був розірваний і за розробку нового дизайну автомобіля гоночних моделей став відповідати головний інженер Роберт фон Еберан-¬Еберхорст (Robert von Eberan¬Eberhorst).

Фінансові витрати на автоперегони Grand Prix можна полічити з точністю до пфенінга: з першого і до останнього року участі в автоперегонах вони зросли з 1,3 до 2,5 мільйонів рейхсмарок в рік. Гоночний автомобіль коштував в 1935 році близько 50 000 рейхсмарок, а чотири роки потому близько 70 000 рейхсмарок. Персонал заснованого в 1933 році гоночного підрозділу налічував 60 співробітників, включаючи механіків. При цьому йшлося про фахівців найвищого рівня, що переважно були працівниками заводу Horch в Цвікау, де розташовувався даний підрозділ.

З 1334 по 1939 роки для участі в перегонах Grand Prix компанія Auto Union інвестувала близько 13,2 мільйонів рейхсмарок. Близько 2,7 мільйонів рейсхмарок було виділено німецьким урядом, що склало майже 20% щорічних витрат автовиробника. У цей період автомобілі Auto Union взяли участь у 61 кільцевій автогонці, 30 з яких були найвищого світового рівня. Перемоги були взяті в 24 автоперегонах, другий результат був показаний в 23¬х, в 17 команда зайняла третє місце.

Завдяки грандіозним спортивним успіхам компанія Auto Union переконливо продемонструвала найсильніші сторони автомобілів, що випускалися: завидну аеродинаміку та полегшену конструкцію кузова, потужні силові агрегати. Інноваційні гоночні боліди з чотирма кільцями на емблемі одночасно втілювали величезний технічний досвід виробника, доведену до максимуму точність методів обробки, а також високий професіоналізм співробітників Auto Union, що відточили свою майстерність за багато років високоякісної роботи.

Audi Центр Київ Юг

Відділ продажу: +38 044 536 92 92 sales@audi-yug.com.ua
Відділ сервісу: +38 044 536 92 29 service@audi-yug.com.ua
Прокласти маршрут Контакти