Новий Audi RS 4 Avant після глобального оновлення

Новий Audi RS 4 Avant після глобального оновлення

Неповторна комбінація високої продуктивності і функцій комфорту в новому Audi RS 4 Avant. Детальніше про над потужний двигун Twin-turbo V6 і сучасну систему управління MMI читайте в нашому новому матеріалі.

Audi RS 4 Avant унікальне поєднання потужності і комфорту

Знаменитий бренд ексклюзивних автомобілів Audi Sport поліпшив і удосконалив ключові деталі RS 4 Avant. Спеціально розроблений дизайн передньої частини і спортивний інтер'єр з новою операційною системою MMI touch підкреслюють спортивні гени оновленої моделі.
«Гармонійний баланс спортивної потужності з комфортним використанням в повсякденному житті однозначно нестандартне рішення, але для нас високопродуктивний Avant - одна з кращих концепцій за 25 років історії», - каже Олівер Хоффманн, керуючий директор Audi Sport GmbH. «Будучи одним з перших бестселерів, Audi RS 4 Avant робить значний внесок в успіх Audi Sport GmbH».
Модель надійде в продаж у Німеччині та інших європейських країнах до кінця 2019 року. Ціни на RS 4 Avant стартують від 81 400 євро.

Автомобіль Audi RS 4 Avant вид спереду Audi RS 4 Avant вид спереду

Спортивний екстер'єр Audi RS 4 Avant

У Передня частина нового RS 4 Avant отримала ґрунтовний рестайлінг і остаточно здобула вигляд, відмінний від моделі А4. Решітка радіатора Singleframe ширше і масивніше в порівнянні з базовою моделлю. Як і інші моделі сімейства RS, RS 4 Avant має тривимірну стільникову структуру в глянцевому чорному кольорі. Також, була змінена форма світлодіодних фар RS. Опціональні матричні світлодіодні фари з затемненою рамкою стильно доповнюють оновлений зовнішній вигляд RS 4 Avant і виділяють його в лінійці A4.

Глянцевий чорний, матовий алюміній і карбонові пакети для стайлінгу додають оригінальні акценти в дизайн порогів, корпусів зовнішніх дзеркал і бамперів. Рейлінги на даху стандартно виконані в чорному матовому кольорі. Опціональна вихлопна система RS з чорними накладками на вихлопній трубі створює об'ємний спортивний звук. Крім того, за допомогою динамічної системи управління Audi drive select Ви можете зробити звук вихлопу ще голосніше або навпаки.

Автомобіль Audi RS 4 Avant вид збоку Audi RS 4 Avant

Для RS 4 Avant на вибір доступно вісім кольорів фарби, включаючи новий Turbo Blue і металевий колір Tango red. У палітрі Audi exclusive також є безліч інших варіантів забарвлення, наприклад, культовий колір Nogaro blue з перламутровим ефектом.

Audi RS 4 Avant - функціональний інтер'єр

Салон Audi RS 4 Avant стилізований в чорному кольорі. Інноваційне світлодіодне освітлення підсвічує контури дверей і центральної консолі. Вам доступний вибір з 30 різних кольорів в поєднанні з додатковим пакетом зовнішнього освітлення.

Підсвітлені накладки на пороги з логотипом RS 4 створюють ефект привітання для водія і переднього пасажира. Пакет дизайну RS додає інтер'єру яскравих кольорових акцентів, з логотипом RS на центральній консолі, червоною строчкою на підлокітниках, ременях безпеки і килимках. На додаток до червоного, розширений пакет дизайну RS тепер також пропонує акценти в сірому кольорі.

Сучасний 10,1-дюймовий сенсорний дисплей MMI є центром взаємодії нової операційної системи управління. Він розташований на приладовій панелі і злегка нахилений до водія для зручного використання. Сенсорний дисплей MMI забезпечує тактильний зворотній зв'язок і виконує функції центральної кнопки, якою була оснащена попередня модель.

Функціонал монітора пропонує відображення показників температур компонентів системи приводу, максимальних перевантажень та інформації про тиск і температуру шин. На дисплеях Audi Virtual Cockpit відображається інформація про тиск у шинах, крутний момент, вихідну потужність, температуру моторного масла, часу проходження кола, виміри прискорення і перевантаження. Дисплей індикатора перемикання підкаже водієві момент для перемикання на наступну передачу, коли буде досягнута межа оборотів.

Новий Audi RS 4 Avant салон
Автомобіль Audi RS 4 Avant салон
Новий автомобіль Audi RS 4 Avant інтер'єр
Автомобіль Audi RS 4 Avant інтер'єр
Новий автомобіль Audi RS 4 Avant водійське сидіння
Автомобіль Audi RS 4 Avant водійське сидіння
Новий автомобіль Audi RS 4 Avant Sportback задні сидіння
Автомобіль Audi RS 4 Avant задні сидіння

Інтерфейс нової системи управління адаптований для інтуїтивної і простої взаємодії. Крім того, програма здатна розуміти побутове спілкування, і швидко переводить Ваші слова в команди. Нова кнопка «RS MODE» на багатофункціональному спортивному шкіряному кермі RS дозволяє активувати один з режимів RS1 і RS2 в Audi drive select.

Об'єм багажного відділення складає 495 літрів, його можна збільшити до 1 495 склавши задні сидіння і перемістивши частина вантажу на дах. Кришка багажного відділення в стандартному виконанні оснащена електричним приводом. Сенсорне управління відкриттям і закриттям кришки багажника доступно в якості опції.

Розумні помічники, якими оснащений RS 4 допомагають водієві в багатьох ситуаціях: Більше 30 систем допомоги включають в себе адаптивний круїзний асистент з функцією Stop & Go для автоматичного управління відстанню, асистент перетину, попередження про зміну смуги руху або попередження про з'їзд на узбіччя.

Над потужний двигун Audi RS 4 Avant

Перша версія легендарного 2.7-літрового двигуна V6 володіла потужністю 279 кВт, в той час як вдосконалений 2.9 TFSI twin-turbo V6 видає 331 кВт. Така потужність дозволяє RS 4 Avant розганятися з нуля до 100 км/год всього за 4,1 секунди.

Також, була значно скорочена вага двигуна – 182 кг в порівнянні з 213 кг двигуна V8 попередньої моделі 2012 року. Дані зміни дозволили врегулювати розподіл навантаження на вісь і підвищити продуктивність. Опціональний динамічний пакет RS збільшує максимальну швидкість з 250 до 280 км / ч.

Як і у всіх двигунах V6 і V8 від Audi, турбокомпресори встановлені в межах 90-градусного внутрішнього V-подібного ряду циліндрів, і, таким чином, випускна сторона головок циліндрів знаходиться всередині, а сторона впуску - зовні. Така установка забезпечує компактну конструкцію і короткий шлях проходження газу з мінімальними втратами потоку, що дозволяє 2.9 TFSI надзвичайно швидко реагувати на рух педалі акселератора.

Автомобіль Audi RS 4 Avant двигун Автомобіль Audi RS 4 Avant двигун

Високопродуктивний V6 вражає не тільки своїми високими характеристиками, але і чудовим рівнем ефективності. У новому циклі водіння WLTP він споживає всього 9,2 літра палива на 100 кілометрів, що відповідає 208 грамам СО2 на кілометр. Таким чином, витрата палива була знижена на 17 відсотків в порівнянні з попередньою моделлю.

Вирішальним фактором для цього став процес згоряння TFSI від Audi, який відомий як B-цикл. У разі більш високих навантажень і швидкостей обертання двоступенева система Audi valvelift (AVS) пізніше закриває впускні клапани, тим самим збільшуючи тривалість відкриття кута повороту колінчастого вала до 200 градусів. Одночасно підйом клапана збільшується з 6,0 до 10 міліметрів. Відповідно збільшується заряд циліндра - двигун сильно розганяється і видає більшу потужність.

Новий автомобіль Audi RS 4 Avant двигун Автомобіль Audi RS 4 Avant двигун

Потужність 2.9 TFSI надходить в систему постійного повного приводу quattro через спортивний восьмиступінчастий тіптроник. При звичайній їзді система забезпечує велику потужність для задньої осі. Механічний міжосьовий диференціал направляє 60 відсотків крутного моменту на задню вісь і 40 відсотків на передню. Але у випадках коли на одній осі відбувається небажане ковзання, велика частина потужності автоматично перенаправляється на іншу вісь - до 70 відсотків на передню або до 85 відсотків на задню вісь.

Вибірковий контроль крутного моменту коліс активний на всіх типах поверхонь. При русі в спортивному режимі він злегка гальмує колеса з внутрішньої сторони кривої за допомогою електронного регулятора стабілізації (ESC), тим самим збільшуючи крутний момент на колесах із зовнішнього боку кривої з більш високим навантаженням на колеса. Різниця в силі приводу направляє автомобіль в поворот, дозволяючи йому точно слідувати куту повороту керма. В результаті Ви отримуєте точне, моторне і продумане управління.

Модернізована підвіска Audi RS 4 Avant

Інноваційна осьова концепція п'ятиступінчастої підвіски забезпечує оптимальне поглинання поздовжніх і поперечних сил.

Опціональна спортивна підвіска RS plus з Dynamic Ride Control забезпечує ще більш динамічну керованість. Коли транспортний засіб повертає і рухається навколо повороту, відгук демпфера змінюється таким чином, що рухи транспортного засобу навколо поздовжньої осі і навколо поперечної осі значно зменшуються. Кожен з демпферов з'єднаний по діагоналі з центральним клапаном через два окремих маслопроводи.

Коли Ваш автомобіль повертає і рухається навколо повороту, потік масла створюється між протилежними по діагоналі амортизаторами через центральний клапан, створюючи тим самим додаткову демпфуючу силу. При амортизації одного боку характеристики демпфірування змінюються так, що рухи крену практично виключаються. В результаті, дана високочутлива демпфуюча система гарантує чудову маневреність моделей RS 4 Avant.

Автомобіль Audi RS 4 Avant Audi RS 4 Avant

За допомогою системи Audi drive select водій може впливати на реакцію демпфера на трьох рівнях і, таким чином, персоналізувати налаштування водіння. Тому, спортивна підвіска RS з Dynamic Ride Control (DRC) забезпечує помітно більш комфортний рух в режимі «Comfort». У режимі «Dynamic» вона забезпечує спортивну точність водіння і вражаючу маневреність.

Динамічне рульове управління, специфічне для RS, є як альтернатива стандартному електромеханічному рульовому управлінню. Динамічне рульове управління тісно взаємодіє з електронною програмою стабілізації (ESC), забезпечуючи спортивну керованість і безпеку водіння. При гальмуванні на дорожніх поверхнях з різними коефіцієнтами тертя система допомагає стабілізувати корекцію рульового управління.

У стандартній системі управління Audi drive select є п'ять профілів: comfort, auto, dynamic, індивідуальний, і специфічні для RS, режими RS1 і RS2. Система впливає на управління двигуном і коробкою передач, гідропідсилювач керма, підвіску, рульове управління, спортивний диференціал quattro, звук двигуна і кондиціонер. Адаптивний режим RS2 існує спеціально для швидкого впливу на електронне управління стабілізацією (ESC) одним натисканням.

Audi RS 4 Avant задні фари Audi RS 4 Avant задні фари

Легендарна історія Audi RS 4 Avant

Нестандартне але дуже вдале поєднання високої продуктивності і щоденного комфорту є відмінною рисою Audi RS 4 Avant. Історія даної моделі бере свій початок в 1994 році, коли був випущений легендарний RS 2 Avant.

1994 - Audi RS 2 Avant: законодавець моди

Audi RS 2 Avant був першим в світі високопродуктивним спортивним автомобілем з п'ятьма сидіннями і великим багажним відділенням. Оригінальний дизайн екстер'єру і стильний інтер'єр послужили натхненням для створення нових моделей на основі стилістики RS 2 Avant. П'ятициліндровий турбо двигун розганяв Audi RS 2 Avant з місця до 100 км/год за 5,4 секунди і досягав максимальної швидкості 262 км/год

1999 - компактність і висока ефективність першого покоління RS 4 Avant

Cosworth Technology Ltd, була інтегрована в компанію і стала партнером по створенню першої RS 4 Avant. Спільно з quattro GmbH англійська компанія зробила 2,7-літровий Twin-Turbo V6 потужністю 279 кВт ще більш потужним. Ефективність була значно поліпшена завдяки великим інтеркулерам, які були оптимізовані для стабілізації тиску. Таким чином, RS 4 був модернізований для спортивних швидкостей без шкоди для повсякденного комфорту.

Сімейство Audi RS 4 Avant Сімейство Audi RS 4 Avant

2005 - Audi RS 4: ще більше динамічності з двигуном V8

Друге покоління RS 4 було випущено в 2005 році. Вперше автомобіль став доступний в кузові седан і кабріолет Що стосується приводу, він був оснащений недавно розробленим двигуном V8 з робочим об'ємом 4,2 літра. Двигун з прямим вприскуванням мав потужність 309 кВт. Це був перший випадок, коли виробник покладався на спортивне поєднання прямого вприскування бензину та концепції високії швидкості обертання двигуна.

2012 - Audi RS 4 Avant: універсальна динаміка і комфорт

У лютому 2012 року quattro GmbH представила третє покоління RS 4, яке позиціонувалося виключно як Avant, на автосалоні в Женеві. Модель була оснащена 4,8-літровим високооборотним двигуном V8, зі збільшеною потужністю 331 кВт.