Новий Audi RS 7 Sportback яскравий дизайн і ультра продуктивність

Новий Audi RS 7 Sportback яскравий дизайн і ультра продуктивність

Новий високопродуктивний Audi RS 7 Sportback з сучасним і лаконічним дизайном Grand Tourer в стилі купе стане Вашою новою мрією.

Володіючи турбодвигуном V8, неймовірною потужністю і унікальною стилістикою даний автомобіль гарантує комфорт і ефективність в будь-якій ситуації.

На Міжнародному автосалоні (IAA) у Франкфурті Audi Sport GmbH вперше буде представлений RS 7 Sportback у вигляді широкофюзеляжного п'ятимісного автомобіля, продемонструвавши модернізовані характеристики і продуктивність, що забезпечуються м'якою гібридною системою.

«RS 7 Sportback - це наша інтерпретація п'ятидверного високопродуктивного купе з чудовим дизайном», - сказав Олівер Хоффманн, керуючий директор Audi Sport GmbH. «Поліпшення, які роблять автомобіль ще більш зручним для повсякденної їзди, а також його неймовірна потужність, створює сучасний спортивний автомобіль для людей, яким подобаються машини з характером».

RS 7 Sportback з'явиться в дилерських центрах Німеччини та інших європейських країн в кінці 2019 року.

Новий Audi RS 7 Sportback Audi RS 7 Sportback

Audi RS 7 Sportback - екстер'єр

Розширені колісні арки нового Audi RS 7 підкреслюють невпинно спортивний характер високопродуктивної моделі від Audi Sport. Їх екстремальна ширина не тільки видимість - передні крила були збільшені на 40 міліметрів. Новий RS 7 Sportback має подібні з купе лінії кузова базової моделі, але тільки в чотирьох областях: капот, дах, передні і задні двері.

Передня частина нового RS 7 Sportback оснащена широким плоским каркасом без контрастних кордонів. Захисна решітка радіатора з тривимірною стільниковою структурою, характерною для RS, зберегла свій глянцевий чорний вигляд. Великі передні повітрозабірники і вертикальні ребра в чорному глянцевому кольорі додають стилю потужности і агресивності.

Вид збоку на новий Audi RS 7 Sportback показує акценти на лінії вікна, яка піднімається назад, створюючи відчуття динаміки, навіть коли автомобіль знаходиться в абсолютній статиці.

Вигнутий край задньої частини і смуга вогнів, що з'єднують основні задні ліхтарі, доповнюють футуристичний дизайн RS 7 Sportback. Вихлопна система RS з великою овальної вихлопною трубою хромованого кольору з кожного боку розташована під спеціальним бампером RS з заднім дифузором і елементами дизайну в чорному глянцевому кольорі.

Новий RS 7 Sportback поставляється зі світлодіодними фарами, встановленими в стандартній комплектації. Опціональні світлодіодні фари Matrix LED RS з темними рамками і задні світлодіодні ліхтарі оснащені динамічними покажчиками повороту.

Новий RS 7 Sportback у профіль
Audi RS 7 Sportback у профіль
Новий RS 7 Sportback вид спереду
Audi RS 7 Sportback вид спереду
Новий RS 7 Sportback вид ззаду
Audi S5 Sportback вид ззаду
Новий RS 7 Sportback вид збоку
Audi S5 Sportback вид збоку

Інтер'єр майбутнього Audi RS 7

Лаконічність, комфорт та спортивні акценти - ключові стилістичні елементи інтер'єру нового Audi RS 7 Sportback. Так само, як і зовнішній дизайн, стиль салону поєднує в собі звивисті поверхні з чітко окресленими контурами. У розпорядженні водія і пасажирів багато вільного місця, а внутрішня архітектура забезпечує плавний перехід до футуристичного інтерфейсу управління.

Верхній сенсорний дисплей MMI бездоганно інтегрований в салон автомобіля, так що практично неможливо побачити, де закінчується екран і починається декор інтер'єру. Водій може використовувати верхній дисплей монітора RS, щоб відкрити огляд температур компонентів системи приводу, максимальних перевантажень і інформацію про тиск і температуру шин.

На спеціальних дисплеях RS використовується Audi virtual cockpit, система дозволяє отримати інформацію про тиск в шинах, крутний момент, робочі характеристики, температуру масла, тиску наддуву, прискорення і перевантаження.

Новий Audi RS 7 Sportback салон Audi RS 7 Sportback салон

Дисплей індикатора перемикання підкаже водієві вдалий момент для перемикання на наступну передачу, коли буде досягнута верхня межа оборотів. Опціональна м'яка гібридна система (MHEV) також показує спеціальну для RS інформацію.

Перфороване спортивне шкіряне кермо RS з плоскою нижньою дугою і новими великими алюмінієвими важелями RS оснащений багатофункціональними кнопками, які водій може використовувати для включення приводу Audi і вибору режимів RS1 і RS2. Це автоматично відкриває специфічні для RS дисплеї в в Audi virtual cockpit. Логотипи RS і RS 7 гордо прикрашають кермо, сидіння і підсвічування накладок порогів передніх дверей. Проектор логотипу на передніх і задніх дверях проектує емблему Audi Sport на асфальт, коли двері відкриті.

У стандартну комплектацію входять спортивні сидіння RS з оббивкою з чорної перламутрової шкіри Nappa з малюнком ромба і тисненням RS. Ще більш спортивнийваріант доступний в форматі спортивних сидінь RS, покритих шкірою Valcona, з орнаментом сот і тисненням RS.

Дві лінії дизайну RS, доступні в червоному або сірому кольорі, що дозволяє отримати насолоду від глибини кольору, з контрастним простроченням на ободі керма Alcantar. Кожна комплектація також оснащена ременями безпеки з кольоровими краями і підлоговими килимками RS. Опціональні елементи з карбону, натурального сіро-коричневого дерева або матового алюмінію відкривають ряд нових можливостей для оформлення інтер'єру.

Новий RS 7 Sportback інтер'єр RS 7 Sportback інтер'єр

Новий RS 7 Sportback пропонує безліч додаткових функцій, яких не було в попередній моделі. Вперше Audi Sport пропонує п'ятидверний Grand Tourer з тримісним заднім сидінням. Спортивний чотиримісний дизайн з двомісним заднім сидінням також доступний. Багажний відсік має базову місткість 535 літрів, яку можна збільшити до 1390 літрів, склавши спинки задніх сидінь. Довгі задні двері стандартно відкриваються і закриваються електрично, з додатковою зручною клавішею, що дозволяє управляти ними за допомогою жестів ніг.

Оснащення Audi RS 7 – інфотейнмент функції і системи допомоги

Для нового RS 7 Sportback Audi Sport пропонує широкий спектр обладнання для зручності, підтримки і допомоги водієві. Спортивний Grand Tourer поєднує в собі сучасну спортивність з необмеженими можливостями на довгих дистанціях. Автомобіль буде надійним супутником в самих різних ситуаціях. Доступно більше 30 допоміжних систем, в тому числі адаптивний круїзний асистент, асистент перехрестя, попередження про зміну смуги руху, попередження про узбічя і 360–градусні камери.

Діапазон кольорів для нової Audi RS 7 Sportback включає тринадцять стандартних варіантів забарвлення кузова, в тому числі два відтінки Nardo Grey і Sebring Black з ефектом мерехтіння, а також п'ять доступних варіантів забарвлення з матовим ефектом.

Корпуси зовнішніх дзеркал стандартно пофарбовані в чорний глянець, а в якості опції пропонується алюмінієвий матовий або колір автомобіля. Клапани, лопасті, накладки на пороги, накладки віконні і затиск заднього дифузора можуть потрапити під одну з трьох комплектів стайлінгу з матового алюмінію, чорного або карбону. За запитом кільця Audi і логотипи RS спереду і ззаду також доступні в чорному глянцевому кольорі для пакетів з чорним і карбоновим стилем. Різноманітний ексклюзивний асортимент Audi пропонує необмежені можливості для персоналізації.

Новий Audi RS 7 Sportback решітка радіатора Audi RS 7 Sportback у русі

Audi RS 7 продуктивність двигуна V8

4.0 TFSI в новому Audi RS 7 Sportback виробляє 441 кВт і розвиває крутний момент 800 Нм в широкому діапазоні від 2050 до 4500 об / хв. Високопродуктивний Sportback розганяється від 0 до 100 км / год всього за 3,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою до 250 км / год, але може бути збільшена до 280 км / год з пакетом Dynamic і до 305 км / год з пакетом Dynamic plus.

Завдяки м'якому гібриду (MHEV) з 48–вольтовою бортовою електричною системою, TFSI 4.0 поєднує в собі максимальну продуктивність з високою ефективністю. Стартер генератора змінного струму може відновлювати потужність до 12 кВт при невеликому прискоренні і подавати його в літій–іонний акумулятор в якості електрики. Залежно від ситуації і налаштувань, обраних в Audi drive, новий RS 7 Sportback відновить енергію при вимкненому двигуні.

Коли водій натискає на акселератор, стартер генератора ременя знову запускає двигун. Технологія MHEV дозволяє активувати старт–стоп режим на швидкості нижче 22 км / ч. З цією технологією можна знизити витрату палива на 0,8 літра на 100 кілометрів.

Новий Audi RS 7 Sportback двигун V8 4.0 TFSI Audi RS 7 Sportback двигун V8 4.0 TFSI

Система циліндрів на вимогу (COD) є ще однією перевагою в арсеналі автомобіля, коли справа доходить до ефективності. На більш високих передачах при низьких і середніх навантаженнях і частоті обертання двигуна він відключає циліндри 2, 3, 5 і 8, зупиняючи уприскування і запалення та закриваючи впускний і випускний клапани.

У режимі з чотирма циліндрами робочі точки перемикаються на активні циліндри при більш високих навантаженнях, що підвищує ефективність, в той час як деактивовані циліндри продовжують працювати як газові пружини, в основному без втрат. Коли водій натискає педаль акселератора, вони негайно активуються. Кожне перемикання займає всього мілісекунди і практично не помітно для водія і пасажирів.

Чотирьохлітровий двигун виробляє насичений і спортивний звук V8. Динамічна система управління Audi drive select дозволяє регулювати потужне гарчання силового агрегату. Опціональна спортивна вихлопна система RS з чорною обробкою вихлопної труби забезпечує ще більш об'ємний звук. У персоналізованих режимах RS1 і RS2 клієнти можуть самі вирішувати, чи хочуть вони спортивний чи збалансований звук.

Потужність, яку виробляє 4.0 TFSI, передається через стандартну восьмиступінчасту коробку передач tiptronic з оптимізованим часом перемикання і новою функцією управління запуском в систему постійного повного приводу quattro. Сили приводу розподіляються на передню і задню осі в співвідношенні 40:60 через чисто механічний міжосьовий диференціал. Якщо одне колесо прослизає, більший крутний момент автоматично надходить на вісь з кращим зчепленням. До 70 відсотків може надходити до передніх коліс і до 85 відсотків до задніх коліс.

Вибірковий контроль крутного моменту на колесах оптимізує маневреність і впевненість в управлінні новим RS 7 Sportback. Спортивний диференціал quattro, доступний з опціональними пакетами Dynamic і Dynamic plus, зміщує крутний момент між задніми колесами в міру необхідності під час спортивного повороту, тим самим покращуючи тягу, стійкість і динаміку.

Новий Audi RS 7 Sportback гібридна система Audi RS 7 Sportback гібридна система

Підвіска Audi RS 7 Sportback – еталон функціональності

Передня і задня осі з п'ятьма ланками незалежно обробляють поперечні і поздовжні навантаження на новому RS 7 Sportback. Колія становить 1668 міліметрів спереду і 1650 міліметрів ззаду.

Стандартна адаптивна пневматична підвіска RS з регульованим демпфуванням була спеціально налаштована для RS і тепер дозволяє RS 7 Sportback розвивати максимальну швидкість 305 км / год завдяки новому модулю з пневматичною пружиною. Спортивна пневматична підвіска може бути налаштована на три режими і включає в себе автоматичний контроль рівня. У нормальному положенні кузов нового RS 7 Sportback знаходиться на 20 міліметрів нижче, ніж Audi A7 Sportback зі стандартною підвіскою. При швидкості вище 120 км / год він знижується ще на 10 міліметрів і пропонує режим підйому, що дозволяє підняти автомобіль на 20 міліметрів за запитом.

Опціональна спортивна підвіска RS plus з Dynamic Ride Control (DRC) підтримує RS 7 Sportback і ще більш щільно прилягає до дороги та поліпшує керованість. Під час енергійної їзди хитавиця і зайві рухи значно зменшуються. Демпфери нового покоління з вбудованими клапанами забезпечують чіткий розподіл між різними режимами приводу Audi.

Новий Audi RS 7 Sportback передня підвіска
Audi RS 7 Sportback передня підвіска
Новий RS 7 Sportback задня підвіска
Audi RS 7 Sportback задня підвіска

Прогресивне рульове управління зі спортивним передавальним числом є стандартною характеристикою нового RS 7 Sportback. Спортивний Grand Tourer може бути додатково оснащений динамічним повним рульовим керуванням. Це поєднує в собі динамічне рульове управління на передній осі, в якому використовується безступінчасте зубчасте зчеплення, з окремою системою рульового управління для задньої осі.

На низьких швидкостях задні колеса повертаються на п'ять градусів в протилежному напрямку щодо передніх коліс. Це зменшує круговий поворот на цілий один метр, що робить RS 7 Sportback ще більш динамічним в міському потоці і крутих поворотах. На середніх і високих швидкостях задні колеса повертаються на два градуси в одному і тому ж напрямку, утримуючи автомобіль на прямій смузі.

Водій може визначити характер RS 7 Sportback, використовуючи динамічну систему управління Audi drive select. Доступно шість профілів: комфортний, автоматичний, динамічний, ефективний і персональні режими RS1 і RS2, спеціальні для RS, які можна ввшмкнути безпосередньо за допомогою кнопки RS MODE на кермі. Вибір Audi drive впливає на такі фактори, як управління двигуном і трансмісією, допомога в рульовому управлінні, підвіска, динамічне управління всіма колесами, спортивний диференціал quattro, закрилки вихлопних газів і спосіб роботи автоматичного кондиціонера.

Новий RS 7 Sportback стандартно оснащений 21–дюймовими литими алюмінієвими дисками зіркоподібним дизайном 10 спиць і шинами 275/35. Audi Sport пропонує додаткові RS колеса з 22–дюймовими дисками з 5–спицевим дизайном з шинами 285/30 в сріблястому кольорі, матовим титановим покриттям, глянцевою обробкою і антрацитовою чорною обробкою.

Супорти гальмівної системи RS з внутрішніми вентильованими і перфорованими дисками в стандартній комплектації фарбуються в чорний колір або в червоний колір за запитом. На опціональних керамічних гальмах RS супорти можуть бути сірого, червоного або синього кольору. Розмір дисків становить 440 мм спереду і 370 мм ззаду.

Спортивний екстер'єр та комфортний салон з футуристичними елементами управління, доповнені неймовірно потужним двигуном і високопродуктивними характеристиками роблять Audi RS 7 Sportback однією з найбільш вражаючих новинок цієї осені.