Новий Audi SQ5 TDI: миттєва продуктивність завдяки електричному компресору

Новий Audi SQ5 TDI: миттєва продуктивність завдяки електричному компресору

Новий Audi SQ5 TDI, як і його попередник, оснащений двигуном 3.0 V6 потужністю 347 кінських сил (255 кВт). Компресор з електричним приводом забезпечує максимальний крутний момент в 700 Нм у діапазоні від 2500 до 3100 об/хв. Економний розхід палива можливий завдяки технології середнього гібрида.

Двигун 3.0 V6 TDI поєднує в собі потужність та високу ефективність. Спортивний позашляховик розганяється до максимальної швидкості 250 км/год за 5,1 секунди. У режимі NEDC споживання дизельного палива складає 6,6 - 6,8, що відповідає викиду 172 - 177 гр. СО2 на кілометр. Такі показники двигуна відповідають вимогам екологічного стандарту Euro 6d-temp.

Повнорозмірний привід позашляховика SQ7 TDI вдосконалений для нової моделі Audi SQ5 TDI. Головна електрична система на 48 В складається з компресора і гібридної системи. Вироблена енергія накопичується в літій-іонної батареї об'ємом 10 Ач. Перетворювач змінного струму використовується для з'єднання зі звичайною електричною системою з напругою в 12 В.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI

Базова комплектація нового Audi SQ5 TDI

Стандартна комплектація спортивного позашляховика включає в себе 20-дюймові литі алюмінієві диски з п'ятьма здвоєними спицями, світлодіодні фари і підвіску з регульованою жорсткістю. Також автомобіль оснащений восьмиступінчастою коробкою передач Tiptronic, постійним повним приводом quattro, спортивними сидіннями з шкіри і багатофункціональним кермом.

Компресор з електроприводом (ЕРС): надійна допомога для турбокомпресора Електричний компресор включається в роботу, коли потік вихлопних газів генерує недостатню кількість енергії, щоб привести в рух привід турбонагнітача. Завдяки цьому, водієві моментально доступний максимальний крутний момент. Це важливо при старті, виїзді з повороту або під час обгону. Також швидке збільшення крутного моменту забезпечує ощадливий розхид палива.

Компресор розташований у впускному повітроводі за проміжним охолоджувачем, поруч з двигуном. ЕРС підключається до роботи, коли навантаження від акселератора вже високе, але турбонагнітач ще недостатньо розігрівся. Компактний електродвигун потужністю 7 кВт розкручує колесо компресора до 65 000 оборотів за хвилину приблизно за 300 мілісекунд, створюючи відносний тиск наддуву 1,4 бар.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI вигляд збоку

Технологія MHEV: рекуперація, рух накатом і плавний старт

У новому Audi SQ5 TDI система MHEV дозволяє знизити витрату палива на 0,7 літра на кожні 100 км.

Основа системи - генератор змінного струму, з'єднаний з колінчастим валом. Під час гальмування, він може відновити до 12 кВт електроенергії, яка накопичується в літій-іонній батареї і розподіляється серед споживачів системи. Якщо водій зніме ногу з педалі акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, позашляховик Audi SQ5 TDI може здійснювати рекуперацію, обертання на холостому ходу з вимкненим зчепленням або рухатися накатом з вимкненим двигуном до 40 секунд - все залежить від ситуації на дорозі і режиму Audi Drive. При наступному натисканні на педаль акселератора, генератор перезапускає двигун швидше. Також технологія MHEV дозволяє автомобілю рухатися зі швидкістю 22 км/год в режимі "старт-стоп".

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI задні фари

Двигун 3.0 V6 TDI Audi SQ5: створений для граничної силової тяги і максимальної ефективності

Творці Audi SQ5 TDI вдосконалили і без того потужний двигун відповідно до більш суворих вимог. Наприклад, модифікації торкнулися системи подачі мастила - тепер картер і головки циліндрів оснащені контурами охолодження, завдяки чому, моторне масло швидко прогрівається після запуску. При необхідності, охолоджуюча рідина направляється в масляний радіатор, електроприводних компресор, генератор змінного струму і турбокомпресор.

Великий турбонагнітач вихлопних газів зі змінною геометрією турбіни створює відносний тиск наддуву до 2,4 бар. Звуковий привід у вихлопній системі надає мотору потужне звучання справжнього спорткара.

Восьмиступінчастий тіптронік: швидке і плавне перемикання передач

Нижні передачі системи автоматичної коробки передач тіптронік відрізняються по-спортивному короткими числами, а верхній діапазон - довгими, щоб знизити обороти і зменшити витрату палива.

Детально продумані рішення для системи тіптронік дозволяють їй ефективно працювати в парі з технологією малого гібрида. Коли позашляховик їде накатом, а двигун працює на холостому ходу, зчеплення в центральній трансмісії розмикається і перериває подачу живлення. Автоматична коробка передач Audi SQ5 TDI оснащена електричним масляним насосом, що дозволяє включати передачу під час старту, а також це необхідно при перезапуску.

Повний привід quattro і спортивний диференціал

Як і всі автомобілі модельного ряду S, новий Audi SQ5 TDI в стандартній комплектації представлений з постійним повним приводом quattro. У звичайних умовах його центральний диференціал з автоблокуванням розподіляє крутний момент між передньою і задньою віссю в співвідношенні 40:60. Залежно від ситуації, велика частина потужності направляється на вісь з кращим зчепленням - 70% можуть перетікати на передню вісь і 85% - на задню.

Інтелектуальний контроль крутного моменту, яким доповнено привід quattro, спрацьовує на всіх типах поверхонь. Наприклад, під час динамічного повороту, він починає злегка гальмувати на внутрішньому радіусі ще до пробуксовки коліс. У цей момент потужність направляється на колесо з кращим зчепленням, і позашляховик краще минає повороти. Такий алгоритм зберігає маневреність автомобіля, а управління залишається стабільним і точним.

Комплектацію SQ5 TDI можна доповнити спортивним диференціалом задньої осі, щоб рівномірно розподіляти потужність під час крутих поворотів. Він буквально штовхає машину в поворот, прискорюючи обертання заднього колеса для більшої маневреності.

Новий автомобіль Audi TTS Coupe решітка радіатора

Ходова частина SQ5 TDI: спортивність і точність

Основа спортивних характеристик Audi SQ5 TDI - п'ятиступінчаста підвіска на передній і задній осі. Також опціонально доступно динамічне управління кермом в широкому діапазоні, в залежності від умов управління і швидкості повороту керма.

Підвіска з регульованою жорсткістю входить в стандартну комплектацію нового Audi SQ5 TDI. Завдяки цьому, кузов розташований на 30 мм нижче в порівнянні з попередньою моделлю Q5 зі стандартною підвіскою. Ця характеристика дозволяє водієві не вибирати між комфортом і динамікою.

Спортивний диференціал, двигун, автоматична коробка передач і інші системи інтегровані з Audi SQ5 TDI - системою динамічного керування. Завдяки цьому, водій може управляти функціями за допомогою декількох профілів. В якості додаткової опції Audi пропонує S-адаптивну пневматичну підвіску, яка підлаштовує жорсткість амортизаторів і положення кузова під ситуацію на дорозі.

У стандартній комплектації Audi SQ5 TDI представлений з 20-дюймовими литими алюмінієвими дисками і шинами серії 255/45. В якості опції можна встановити 21-дюймові диски, які представлені в трьох варіантах дизайну від Audi Sport GmbH. Алюмінієві шестипоршневі супорти утримують на передній осі сталеві диски діаметром 375 мм. Супорти доступні в чорному і червоному кольорах і доповнені спортивним логотипом "S".

Системи допомоги водієві: все для зручності та безпеки

Новий Audi SQ5 TDI укомплектований корисними системами для допомоги водієві, а також для більшої безпеки водіння. Наприклад, Efficiency Assist підказує, як заощадити паливо, а Audi Active Lane Assist полегшує рух по смузі і рульове управління в умовах повільного трафіку. Також за замовчуванням доступна функція Audi pre sense city. Вона попереджає водія про пішоходів і транспортних засобах, а при виникненні небезпечних ситуацій, автоматично запускає екстрене гальмування.

Додатково доступні такі функції, як попередження про поперечному русі Rear Cross Traffic Assist, система оповіщення про перешкоди при виїзді Exit Warning, асистент для проходження поворотів Turn Assist і інші.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI інтер'єр

Управління мультимедійною системою і Audi connect: простота і логічність

Визначна характеристика системи управління Audi SQ5 TDI - це простота використання. Вона володіє інтелектуальною функцією пошуку тексту, а також розпізнає розмовну мову. Ще один інструмент для управління MMI - це багатофункціональний шкіряне кермо. Він дозволяє управляти інформаційною системою і віртуальною панеллю приладів Audi virtual cockpit. Залежно від налаштувань, панель може працювати в режимі, ексклюзивному для моделей серії S, головне місце в якому посідає тахометр.

Лінійка інформаційно-розважальних систем побудована за модульним принципом. Вона складається з навігаційної системи MMI plus з сенсорним 8,3-дюймовим дисплеєм. Також стандартним компонентом медіасистеми є Audi connect, який здійснює підключення TDI SQ5 до інтернету за стандартом LTE і дозволяє створити точку доступу Wi-Fi на мобільних пристроях пасажирів.

Система Audi phone box дозволяє підключити смартфон до автомобіля, використовуючи технологію NFC, а також заряджати пристрої за допомогою стандарту Qi. Для насолоди відмінним звуком доступна аудіо-система Bang & Olufsen з 3D-звуком.

Стиль і спорт: зовнішній вигляд Audi SQ5 TDI

Помітні акценти в зовнішньому дизайні нового Audi підкреслюють його спортивність. Бампер прикрашають повітрозабірники і вставка дифузора з гратами у вигляді сот. Решітка Singleframe доповнена подвійними алюмінієвими планками і контрастними елементами оздоблення кольору Twilight Gray. Кузов Audi SQ5 TDI виконаний в ексклюзивному кольорі Panther Black.

Елегантність в деталях: інтер'єр Audi SQ5 TDI

Внутрішній дизайн автомобіля виконаний в темних тонах. Підсвічування, матові і алюмінієві вставки, елементи з ексклюзивним логотипом модельного ряду S створюють динамічну і елегантну атмосферу.

Спортивні сидіння Audi SQ5 TDI з натуральної шкіри оснащені функцією пневматичного масажу. Також є можливість доповнити салон автомобіля додатковим заднім сидінням, а стандартний об'єм багажника збільшити з 550 літрів до 1150 літрів.