Новий V8 4.0 TDI – унікальний дизельний двигун від Audi

13.10.2017
У минулому році в рамках Міжнародного автоспортивного симпозіуму в Відні компанією Audi був представлений абсолютно унікальний двигун V8 4.0 TDI. Це новий 8-циліндровий дизельний мотор TDI, здатний на 320 кВт (435 к.с.) потужності і 900 Нм крутного моменту. На даний момент V8 4.0 TDI встановлений тільки на одному автомобілі в світі – Audi SQ7, роблячи його найпотужнішим дизельним кросовером на планеті. З серійних моделей.

Основою для нового V8 4.0 TDI став традиційний турбодизель 4.2 TDI, який довгий час прикрашав седани Audi A8, розвиваючи в їхніх надрах 385 к.с. і 850 Нм крутного моменту. Обсяг доробок настільки великий, що перед нами абсолютно новий двигун, у якого від попередніх агрегатів залишилася лише «сімейна» архітектура блоку циліндрів, в якій присутній розвал в 90º. Крім іншого, у головного дизеля Audi діаметрально змінилося розташування «гарячої» і «холодної» сторони: систему уприскування помістили на зовнішніх сторонах, а випускну систему вмонтували в розвал блоку.



Три компресора замість двох
У двох традиційних компресорів завдання не змінилося — подача повітря в циліндри. Вони пов’язані в єдиній послідовній схемі: один нагнітач включений на низьких і середніх оборотах, а другий підключається тільки при серйозних навантаженнях. Однак є і ще один нагнітач, який зайняв місце між впускними патрубками і інтеркулером: він має привід від компактного електромотора потужністю 7 кВт (9,5 к.с.). Це унікальний компресор з електроприводом, що запобігає затримці при низьких оборотах двигуна. Таким чином, система виключає можливість «турбоями». Цей вузол отримує живлення від спеціального 48-вольта блоку літій-іонних акумуляторів, який поміщений в багажному відсіку. За допомогою перетворювача постійного струму батарея має контакт з 12-вольтової електричної бортовий системою.

Система зміни ходу впускних і випускних клапанів.
Крім того, двигун 4.0 TDI тепер має статус першого в світі дизеля, який має систему зміни ходу впускних і випускних клапанів. Кожен кулачок, що виконує впуск, оснащений двома профілями: для роботи на низьких і високих оборотах. Зокрема, на низьких оборотах, коли задіяний тільки електронагнетатель і один з турбокомпресорів, активність залишається лише за одним випускним клапаном на кожен циліндр. Робота друге клапанів запускається одночасно з другим турбокомпресором, і їх потоки вихлопних газів спрямовані тільки на крильчатку другого турбокомпресора.



Супертехнологічний силова установка з легкістю розганяє кросовер SQ7 до «сотні» за якихось 4,8 секунд. Приголомшливий результат як для такого габаритного автомобіля. Згідно з паспортом SQ7, двигун вимагає 7,4 літра палива на 100 кілометрів шляху. Для зниження обсягу шкідливих речовин у вихлопі в новому дизелі встановлена система уприскування сечовини в випускний колектор.
Поширити






Выберите себе язык

Русский Украинский