План розвитку E: Audi мають намір стати світовим лідером в області електричної мобільності до 2025 року

План розвитку E: Audi мають намір стати світовим лідером в області електричної мобільності до 2025 року

Компанія Audi опублікувала свої плани на майбутнє, звідки стає зрозуміло, що бренд має всі шанси стати лідером в сфері електричної мобільності. Вже до 2025 року на ринку з'явиться не менше 30 моделей з повноцінною електричною установкою, а також широка лінія супутнього обладнання. Електрокари складуть не менше 40% від загального обсягу продажів Audi.

Все починалося з Audi e–tron

На початку 2019 компанія Audi почала нову главу в історії автомобільної промисловості, випустивши на ринок свою першу електричну модель. В рамках прем'єри в аеропорту Мюнхена була відкрита багатоповерхова інсталяція, що нагадує метеорит. За кілька тижнів прем'єри було проведено було 20 тисяч тест–драйвів електричного e–tron. Публіка з великим інтересом прийняла новинку, а компанія Audi активно працює в бізнес–середовищі з широким просуванням технології e–tron: з цією метою протягом декількох місяців йде активний розвиток відповідної "електричної" інфраструктури, що дозволяє клієнтам легко і швидко заряджати свої електромобілі. Усередині компанії Audi була проведена підготовка та навчання майже 10 тисяч співробітників дилерських центрів по всьому світу, завданням яких стає презентація Audi e–tron на ринку. В рамках цієї місії буде активно використовуватися технології віртуальної реальності VR: для співробітників був створений спеціальний навчальний курс віртуальної реальності, що дозволяє вивчити всі особливості роботи акумулятора e–tron і інші нюанси нової технології.

Новий Audi e–tron Audi e–tron

Екосистема: які можливості підзарядки пропонує Audi

Інфраструктура відіграє вирішальну роль, коли мова йде про електричні автомобілі. Якщо у машин з класичним дизельним або бензиновим двигуном інфраструктура давно налагоджена, і вона зрозуміла для клієнта, то у електрокарів такої екосистеми ще немає. Однак Audi її активно будує і розвиває: вже зараз наші клієнти можуть використовувати більше 110 000 відкритих пунктів зарядки, розкиданих по 20 країнах Європи. На цих станціях автомобіль можна зарядити змінним і постійним струмом, потужністю 11 або 150 кВт – для цього буде потрібно лише одна картка. Рахунки за зарядку виставляються на особистий аккаунт клієнта. У самому найближчому майбутньому на станціях зарядки буде працювати нова функція Plug & Charge, завдяки якій власники Audi e–tron зможуть проходити аутентифікацію через криптографічні процеси.

Для зарядки електрокарів в домашніх умовах компанія Audi пропонує спеціальний прилад Volkswagen Naturstrom: через нього Ви отримуєте електроенергію виключно з відновлюваних джерел. Пристрій можна розмістити в своєму будинку або гаражі: якщо хочете, сертифікований фахівець прийде до Вас в гості і перевірить електроживлення, налаштує підключення для підзарядки і проведе консультації. Пристрій Volkswagen Naturstrom заряджає батарею Audi e–tron всього за 4 години, він має інтелектуальні функції і взаємодіє з домашньою системою управління споживанням енергії. Все це забезпечує зарядку електромобіля e–tron з високою потужністю, проте з урахуванням потреб інших споживачів електроенергії – таким чином, виключені перевантаження в системі електроживлення будинку. Крім того, можливі й індивідуальні пріоритети в зарядці: наприклад, можна заряджати електрокар в той час, коли електроенергія дешевша – вночі. Якщо в будинку є сонячна фотоелектрична система, електромобіль може заряджатися виключно отриманою через неї електроенергією, при цьому система управління зарядкою буде завжди орієнтуватися на прогноз погоди.

Мета на майбутнє: всебічна інфраструктура підзарядки

Якщо проаналізувати результати роботи над екосистемою електричної мобільності, то можна побачити приголомшливе зростання і розвиток в цій сфері. У 2017 році концерн Volkswagen створив мережу станцій швидкої підзарядки постійним струмом по всій Європі: в проекті взяли участь Audi, Porsche, BMW, Daimler і Ford. Вже до кінця наступного року по всій Європі країнах з'явиться не менше 400 нових станцій підзарядки високої потужності, відстань між ними буде не більше 120 км. Також Audi працює над тим, щоб нашим клієнтам, які хочуть перейти на електричний транспорт, не довелося займатися будь–якою організацією цих процесів самостійно. Ми хочемо дати клієнтам повну інфраструктуру: купуючи Audi e–tron або будь–яку іншу електричну модель, наш клієнт просто сідає в автомобіль і з комфортом насолоджується екологічною мобільністю.

Новий Audi e–tron екстер'єр Audi e–tron

Турбота про екологію і збереження ресурсів

У Audi є чіткий план розвитку ресурсозбереження: не тільки самі електрокари, а й перш за все виробництво електромобілів має бути безпечним для екології. В рамках цієї ідеї компанія планує поступово декарбонізувати весь виробничий цикл, тобто відмовитися від традиційних джерел енергії – нафти, кам'яного вугілля, газу і торфу, щоб скоротити викид в атмосферу парникових газів.

Також компанія Audi бере участь в загальнодержавній програмі по досягненню балансу в нейтральності вуглецю до 2050 року. Audi веде успішні переговори і укладає домовленості зі своїми партнерами по спільному зниженню викидів вуглекислого газу на кожному етапі доставки електромобіля з заводу до гаража клієнта. Наприклад, в кінці 2018 року була запущена програма зниження СО2 в сфері закупівель і проведено понад 30 лекцій про зменшення викидів вуглекислого газу з постачальниками. Уже перші результати програми демонструють досить високу ефективність у цьому процесі: ми бачимо, що викиди можна помітно знизити шляхом підвищення замкнутості циклів обробки матеріалів, використання екологічної електроенергії і більшої кількості вторинних і перероблених матеріалів. Особливо увага приділяється сфері, де спостерігається особливо енергоємне виробництво – ми говоримо про акумулятори високого струму і алюмінієві компоненти. Компанія Audi контролює, щоб виробництво акумуляторів грунтувалося на екологічній електроенергії, а також щоб ця вимога вказувалася в їх технічних характеристиках. Також ми активно заохочуємо ресурсосберегаючу обробку алюмінію.

З метою забезпечення стабільності ланцюга поставок і підвищення ефективності, компанією Audi був ініційований рейтинг ресурсозбереження в 2017 році. За допомогою нього ми оцінює тих, хто дотримується соціальних та екологічни стандартів – ці постачальники отримують більше привілеїв з нашого боку.

Крім того, ми активно беремо участь в різних ініціативах, де можемо впливати на збереження прав людини і навколишнього середовища. Зокрема, Audi є членом Міжнародного альянсу в сфері акумуляторних батарей. Альянс займається захистом прав людини та соціальними стандартами в рамках видобутку сировини для акумуляторів і проектує рішення для вторинного використання літій–іонних акумуляторів.

Audi e–tron Audi e–tron

Безвуглецеве виробництво Audi

В Audi вважають безвуглецеве виробництво електромобілів важливою частиною всієї стійкої мобільності. І не тільки на словах: наш завод в Брюсселі був безвуглецевим ще до початку виробництва моделі e–tron. Нам вдалося забезпечити це за допомогою переходу виключно на екологічну електроенергію, що було зроблено ще в 2012 році. Також цьому сприяла установка на заводі фотоелектричної системи – найбільшої в регіоні. Для опалення на брюссельському заводі Audi ми використовуємо лише біогаз.

В цілому, завдяки відновлювальним джерелам енергії, нам вдається знизити на нашому заводі в Брюсселі викиди СО2 на 40 тисяч метричних тонн в рік. Така ж доля чекає до 2025 року всі заводи Audi в світі.

Майбутнє: як досвід роботи над Audi e–tron використовується в нових проектах

Бренд Audi зустрів еру електричної мобільності з запуском виробництва першої електричної моделі e–tron на заводі в Брюсселі. Будучи спочатку стандартною базовою площадкою, цей завод був значно модернізований і зараз являє собою один з найсучасніших заводів з виробництва електрокарів в Європі. Також в Брюсселі створюють акумулятори для Audi e–tron, в той час як двигуни для окремо виробляють на заводі в місті Дьйор.

Досвід виробництва e–tron в Брюсселі в даний час застосовується в нових проектах розробки автомобілів з повністю електричним приводом. Майбутні моделі електрокарів Audi будуть створюватися з високим рівнем гнучкості і синергії в рамках концерну. Наприклад, разом з Porsche була розроблена платформа PPE (Premium Platform Electric) для моделей з електричним приводом – вона буде активно використовуватися в створенні нових електрокарів на діючих заводу Audi у всьому світі. Також зараз йде розробка синергетичних ефектів для компактних моделей автомобілів з використанням модульної електричної платформи (MEB) – мова йде, наприклад, про Audi Q4 e–tron concept, електричний компактний позашляховик, який буде випущений на заводі в Цвіккау. Багатофункціональне використання виробничих платформ дає можливість створювати більше моделей електромобілів, домагаючись високої ефективності, так і зниження викидів СО2.

В кінці 2020 року вийде концепт–кар Audi e–tron GT, який зараз розробляється на заводі Böllinger Höfe.

Як Audi навчає персонал основам електричної мобільності

Компанія Audi вкладає значні кошти в навчання своїх співробітників особливостям роботи з електричними автомобілями. Активно запрошуються експерти і одночасно готуються власні фахівці Audi, які вміють працювати в цій важливій галузі майбутнього. Зараз бюджет компанії на подальшу освіту персоналу становить 80000000 євро в рік.

Варто відзначити і той факт, що разом з Технічним університетом Інгольштадта (THI) компанія Audi розробила навчальний курс по електромобільності, призначений для розробників силових агрегатів. Інженери Audi активно вивчають електромобільніcnm в аудиторії університету. Також Audi також наполегливо і всебічно просуває ідеї електромобільності в своїх програмах для обдарованої молоді.

Ми переконані, що наші зусилля з розвитку електричної мобільності принесуть відмінні результати. Ми дбаємо як про наших клієнтів, так і майбутне наших дітей і онуків в цілому. Обіцяємо, що в самий найближчий час Ви почуєте ще чимало хороших новин по темі екологічного транспорту від Audi.