Порівняльний тест-драйв Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63

Порівняльний тест-драйв Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63

Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63 – трійка найвідоміших топових купе класу D.

Нехай концепції у цих моделей і різні, але їх гучний статус робить обов’язковим нескінченне порівняння і пошук «переможця». Саме цим ми і займемося – порівняємо можливості Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63 в повноцінному тест-драйві.

Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63

Для нашого тест-драйву ми маємо значний обсяг технічної сили і динаміки – сумарна потужність трьох автомобілів становить 1 376 к.с. Кожен з трьох купе має в своєму активі близько 450 к.с., два турбонаддува і бездоганні характеристики керованості.

Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63 вид ззаду

Почнемо з огляду шикарного спорткара Audi RS 5. Авто оснащене надзвичайно вимогливим двигуном V6 biturbo, дуже продуктивним і ефективним. Завдяки такому «зарядженому» двигуну як V6 biturbo Audi RS 5 впевнено домінує на трасі. Його не бентежать нерівності дороги, канавки і дрібні перешкоди.

Audi RS 5 вид спереду Audi RS 5 задні фари Audi RS 5 диски Audi RS 5 решітка радіатора Audi RS 5 двигун

У вас може виникнути питання: «А чому ж V6 biturbo краще попередника V8?». У останнього було на 170 Нм крутного моменту менше і на 31 кг більше ваги. Відповідно, новий двигун RS5 став більш легким і потужним. V6 biturbo розроблений на базі трилітрового двигуна. Сторони впуску та випуску звернені назад, два турбонаддува – по одному на кожен циліндр – можуть, таким чином швидше і ефективніше працювати. При тиску 1,5 бар вони подають повітря в камери згоряння.

Audi RS 5 тачпад Audi RS 5 салон Audi RS 5 вид на кокпіт

Крім приголомшливого двигуна в Audi RS5 є достатній внутрішній простір, багато систем допомоги, високий комфорт і повноцінне обслуговування.

Mercedes-AMG C 63 вид збоку Mercedes-AMG C 63 вид спереду

Mercedes-AMG C 63 начебто не менш гарний в питаннях комфорту, потужності і керованості, але ось, наприклад, адаптивність амортизаторів обмежена варіантами незручної інтенсивності жорсткості. Занадто високі спортивні сидіння також важкі, а рівень шуму всередині салону надто високий, що призводить до низького рівня комфорту. Також важливо відзначити, що C 63 ніколи не зможе їхати так само швидко як Audi – занадто слабка тяга, занадто забориста підвіска. Ще ми помітили злегка мляве рульове управління, в якому немає нічого схожого на відгуки про Audi RS5.

BMW M4 вид збоку BMW M4 вид спереду

BMW M4 ні за що б не зміг перемогти в цьому тесті – він видався надто жорстким і гучним, а крім того автомобіль має явно недостатньо систем допомоги. Однак не можна не відзначити великий та внутрішній простір, розумну розважальну програму і багате обладнання. Ні, M4 досить моторний, сильний. Шасі оснащене натяжними пружинами і стабілізаторами, а також більш динамічним програмованим адаптивним амортизатором. В кабіні стоять приголомшливі спортивні сидіння у формі ковша, які значно підвищують комфорт в динамічній поїздці.

Audi RS 5, BMW M4 і Mercedes-AMG C 63 задні фари

Важливу перевагу Audi RS5 було помічено в даному тест-драйві: повний привід і спортивний диференціал цієї моделі зуміє згладити всі нерівності і слабкості управління. З представлених трьох купе тільки у Audi є повний задній привід, і він багато в чому забезпечує лідерство RS5 в цій найсильнішої трійці.

BMW M4 передня частина

На відміну від попередніх поколінь, нинішня конструкція Audi RS5 була радикально переглянута. Про шість циліндрів проти восьми ми вже писали вище: завдяки цьому обсяг двигуна без наддуву має всього 2,9 літрів. По-друге, потужність цієї моделі дорівнює 444 кінським силам при 6700 об. / Хв. завдяки двом турбонагнітачам. Крім того, коробка передач автоматична восьмиступінчастого типу Tiptronic, яка відповідає за подвійне зчеплення. А ще, максимальна швидкість дорівнює 250 км / ч.

BMW M4 передня частина

У новій Audi RS5 такі важливі потенціали як потужність, комфорт, керованість і динаміка суміщені воістину бездоганно. А ось в BMW M4 і Mercedes-AMG C 63, незважаючи на всі їхні амбіції, ще є над чим попрацювати.

Отже, результати тесту такі:

1 місце. Audi RS 5 Coupe

Абсолютно чесна і заслужена перемога, яка заснована виключно на показаній ефективності в швидкості, комфорті і тязі.

2 місце. BMW M4

Купе BMW проявило себе як гідна пропозиція, щось середнє між спортивним і гоночним автомобілем. BMW хорош, але хорош в чомусь одному, а від купе такого класу потрібна все-таки збалансована сума характеристик переможця.

3 місце. Mercedes-AMG C 63

Mercedes в кузові купе продемонстрував приголомшливі результати. Його головною перевагою є блискучий V8-двигун, який наповнює C 63 воістину домінуючою потужністю. Однак навіть найбільш вражаючу потужність потрібно вміти приборкувати, а з цим до Mercedes є деякі питання. Тому лише 3 місце.