Прогресивна розкіш і ефективність: Audi Q7 TFSI e quattro

Прогресивна розкіш і ефективність: Audi Q7 TFSI e quattro

Програма електрифікації Audi вражає своїми результатами - до нових плагін-гібридів Q5, A8, A6 і A7 Sportback приєднався унікальний Q7 TFSI e quattro. Новий позашляховик пропонує інтелектуальне управління, високий рівень ефективності та задоволення від водіння .

Потужність Audi Q7 TFSI e quattro – привід і трансмісія

Новий Audi Q7 оснащений потужним двигуном 3.0 TFSI. Вдосконалений V6 з турбонаддувом забезпечує потужність 250 кВт і крутний момент 450 Нм. Інноваційний двигун сертифікований відповідно до стандартів Euro 6d-TEMP і стандартно обладнаний фільтром сажі. У той час як ефективна і компактна конструкція електричного двигуна PSM, забезпечує пікову потужність 94 кВт і крутний момент 350 Нм.

Електродвигун живиться від літій-іонної батареї з рідинним охолодженням, яка розташована під підлогою багажного відділення і забезпечує потужність 17,3 кВт / год при напрузі 308 вольт. Також, при необхідності його можна підключити до контуру охолоджувальної рідини для системи кондиціонування повітря або до другого низькотемпературного контуру, який охолоджує електродвигун і силову електроніку.

Восьмиступінчастий тіптронік швидко і плавно передає продуктивність двох двигунів через трансмісію quattro на всі чотири колеса позашляховика. Основою постійного повного приводу quattro є міжосьовий диференціал з чисто механічним регулюванням, який розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями в співвідношенні 40:60 при стандартній ситуації водіння.

Крім того, новий позашляховик Audi надає вибір між двома рівнями продуктивності. Модифікація Q7 60 TFSI e quattro досягає системної потужності 335 кВт і має крутний момент 700 Нм. У той час як Q7 55 TFSI e quattro видає потужність 280 кВт і крутний момент 600 Нм, а час прискорення до 100 км / год займає 5,9 секунди. Коли обидва двигуни працюють разом в режимі прискорення, автомобіль розганяється від 0 до 100 км / год всього за 5,7 секунди і досягає максимальної швидкості 240 км / год.

Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro привід і трансмісія Audi Q7 TFSI e quattro двигун

Стратегія прогнозування - максимальна ефективність гібридного позашляховика Audi

Функціональна кнопка «EV» на нижньому дисплеї MMI дозволяє в будь-який час запустити позашляховик в повністю електричному режимі. Гучномовець в правій колісної арці видає штучний електронний звук, щоб попередити пішоходів і велосипедистів про початок руху. У відповідності з сучасними принципами ЄС, дану акустичну систему оповіщення транспортного засобу (AVAS) може бути чітко чути до 20 км/год і поступово затухати при збільшенні швидкості. Бензиновий двигун вмикається тільки тоді, коли водій натискає праву педаль, «активну педаль акселератора», вище певного рівня опору.

«Гібридний» режим пропонує два варіанти роботи: «Авто» і «Утримання». У режимі «Авто» стратегія прогнозування активується автоматично, коли навігація по маршруту запускається в стандартній навігації MMI plus. Заряд батареї оптимально розподіляється на увесь час шляху, залишаючи великі електричні ділянками в місті. У більшості випадків двигун TFSI прискорює транспортний засіб, а електродвигун забезпечує необхідну підтримку.

Новий автомобіль-Audi Q7 TFSI e quattro передня частина Audi Q7 TFSI e quattro вид збоку

У режимі «Утримання» використовується інша стратегія руху - стан заряду акумулятора підтримується на поточному рівні з мінімальними відхиленнями. Такий ефект досягається завдяки відновленню енергії під час гальмування, за допомогою процесу рекуперації і зміщення точки навантаження.

Продумана стратегія прогнозування використовує різні дані з метою оптимізації комфорту і зниження споживання енергії та викидів CO2. Коли мова йде про планування далеких подорожей, система враховує тривалість і особливості маршруту, а також інформацію про дорожній рух онлйан і стиль водіння водія. У короткостроковому прогнозі, який виконується паралельно, стандартна система прогнозування ефективності надає інформацію з безпосереднього оточення, взяту з навігаційних даних, наприклад, обмежень швидкості, типів доріг.

Програми водіння нового Audi Q7

На додаток до функціональної клавіші «EV» водій Audi Q7 TFSI e quattro також може впливати на параметри поїздки завдяки системі вибору приводу Audi. Система надає на вибір режими водіння «Комфорт», «Ефективність», «Авто», «Динамічний», «Індивідуальний», «Універсальний» і «Бездоріжжя». У «Динамічному» профілі Audi drive select і в режимі трансмісії «S» електродвигун підтримує 3.0 TFSI для високого рівня спортивності і маневреності. Коли Ви знімаєте ногу з педалі акселератора, вільний рух в цьому налаштуванні блокується і таким чином, електродвигун відновлюється.

Автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro програма водіння
Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro програма водіння
Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro програма водіння
Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro програма водіння
Новий Audi Q7 TFSI e quattro програма водіння
Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro Програми водіння
Автомобіль Audi S8 система зарядки Audi S8 вид сбоку

Система зарядки плагін-гібрида

Роз'єм для зарядки нових плагін-гібридів розташований в задній частині лівої бокової стінки, навпроти заливної горловини бака. Audi Q7 TFSI e quattro можна зручно заряджати на громадських зарядних станціях, використовуючи стандартний кабель режиму 3 з роз'ємом типу 2. Офіційна служба зарядки Audi e-tron, забезпечує доступ до більш ніж 110 000 пунктах зарядки в Європі.

Можливості додатку myAudi

Додаток myAudi дозволяє користуватися різними послугами Audi connect прямо на своєму смартфоні. Завдяки інноваційному додатку Ви можете перевіряти стан акумулятора і запас ходу, запускати процес зарядки, програмувати таймер зарядки і переглядати статистику заряду і споживання.
Ще одна функція додатку myAudi - попередній клімат-контроль. Для цієї функції компресор системи кондиціонування повітря і стандартний підсилювач термоелектричного нагрівача в автомобілі використовують живлення від високовольтної батареї або розетки. Ви самостійно можете визначити, як слід обігрівати або охолоджувати салон, поки позашляховик припаркований або акумулятор заряджається.

Автомобіль Audi S8 можливості додатку myAudi Audi S8 вид спереди

Спортивний дизайн кросовера Q7 TFSI e quattro

Audi Q7 60 TFSI e quattro забезпечує системну потужність 335 кВт і 700 Нм крутного моменту. Спортивна привабливість позашляховика посилена стандартним екстер'єром S line з яскравими деталями дизайну на передній і задній частинах автомобіля. Потужний зовнішній вигляд доповнений чорним пакетом стайлінгу і світлодіодними фарами Matrix LED. Разом з 20-дюймовими колесами ходове оснащення включає червоні гальмівні супорти і адаптивну пневматичну підвіска, яка забезпечує широкий діапазон від жорсткої керованості до комфортної їзди.

Інтер'єр гібридного позашляховика Q7 60 TFSI e quattro також виконаний в стилі спортивної комплектацією S line. Оснащення включає в себе спортивні сидіння з тисненням емблеми S line, чорними накладками і алюмінієвими вставками.

Новий автомобіль Audi Q7 TFSI e quattro вид ззади Audi Q7 TFSI e quattro вид ззади