Надвисока напруга: прототип Audi e-tron в клітці Фарадея

Надвисока напруга: прототип Audi e-tron в клітці Фарадея

24.04.2018

Audi представила прототип самого очікуваного електричного кросовера сучасності Audi e-tron в досить несподіваній локації – клітці Фарадея, високовольтному випробувальному стенді Siemens на території великого заводу Siemens в Берліні. Запас ходу в 400 кілометрів, широкі можливості для зарядки акумулятора вдома і в дорозі, а також можливість вкрай швидко відновлювати запас батареї – ключові переваги електричного кросовера Audi e-tron.



Новітній прототип Audi e-tron оголошує про початок нової ери для бренду з чотирма кільцями: компанія перетворюється з класичного автовиробника в постачальника інноваційних мобільних транспортних засобів, пропонуючи своїм клієнтам індивідуальні ефективні рішення для зарядки, будь то вдома чи в русі. Прототип Audi e-tron – перший автомобіль на ринку, здатний заряджатися на спеціальних зарядних станціях до 150 кВт. Зарядити кросовер можна буде на одній з численних станцій зарядки IONITY (компанії, створеної найбільшими світовими автовиробниками автовиробники – BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company і Volkswagen Group, включаючи підрозділи Audi і Porsche.



Передні фари та диски Audi e-tron

Всього 30 хвилин – і електричний позашляховик готовий відправитися на наступний довгий етап своєї подорожі. Його велика літій-іонна батарея на 95 Квт-год забезпечує запас ходу понад 400 кілометрів (248,5 милі) в циклі водіння WLTP (європейська процедура тестування).



Диски Audi e-tron

Показ Audi e-tron prototype в клітці Фарадея: спалахи блискавок і пульсуючі розряди над дахом автомобіля



Прототип Audi e-tron був продемонстрований в так званій «клітці Фарадея» на високовольтному випробувальному стенді Siemens, встановленому на найбільшому заводі з випуску комутаційної апаратури в Берліні – його розміри складають 42 × 32 × 25 м. У 1958 році на території заводу було створено параболічний зал, в якому зараз знаходиться генератор імпульсної напруги розміром з приватний будинок. Прототип Audi e-tron був поміщений в самий центр цього унікального приміщення. На автомобіль подавалися розряди пробивної напруги, створюючи блискавки і пульсуючі звуки до самої стелі. Мета експерименту – спробувати використовувати енергію блискавки для харчування автомобіля. Про таке люди мріяли завжди. Незважаючи на те, що зарядити акумулятор електромобіля за допомогою блискавки неможливо навіть в наші дні, інженери вже зробили крок до реалізації концепції блискавичної зарядки. Серійна версія прототипу Audi e-tron – це перший автомобіль на ринку, який можна заряджати струмом потужністю до 150 кВт.



Передні фари Audi e-tron

Зарядка в дорозі: струмом до 150 кВт на надпотужних станціях



Зарядка прототипу Audi e-tron для нового подорожі на потужних зарядних станціях, що працюють по євростандарту CSS (наприклад, мережі Ionity), займає менше півгодини. Настільки швидка зарядка можлива завдяки передовій системі терморегулювання літій-іонної акумуляторної батареї. Розташований під підлогою автомобіля акумулятор здатний накопичувати енергію 95 кВт • ч, забезпечуючи запас ходу до 400 км. Завдяки цьому кросовер повністю пристосований для щоденних поїздок. Очікується, що до кінця 2018 року відкрито майже 200 потужних зарядних станцій (HPC) з шістьма зарядними колонками на кожній. До 2020 року вздовж основних магістралей і шосе планується зведення вже 400 подібних станцій, розміщених через кожні 120 км шляху.



Зарядка нового Audi e-tron

Крім швидкої підживлення постійним струмом, заряд акумуляторної батареї електричного кросовера можна поповнити в шляху від зарядних пристроїв змінного струму потужністю до 11 кВт (в стандартній версії) або 22 кВт (опціонально). В цілому в розпорядженні клієнтів знаходиться більше 65 000 зарядних станцій по всій Європі, і в найближчі роки їх кількість буде тільки зростати. До моменту виходу моделі на ринок виробник з Інгольштадта запропонує покупцям Audi e-tron власний платіжний сервіс, що спрощує зарядку на приблизно 80% обладнаних станцій. Власникам автомобілів Audi досить лише однієї карти, щоб зарядитися на будь-який обладнаній «заправці» (з постійним або змінним струмом і потужністю 11 кВт або 150 кВт). Для отримання карти потрібно зареєструватися на порталі myAudi і укласти індивідуальний договір. Оплата здійснюється автоматично без будь-яких дій з боку власника. Підвищенню зручності процесу зарядки сприятиме і впровадження в 2019 році функції Plug & Charge. Тут не потрібно навіть карта: авторизація автомобіля і розблокування зарядної станції будуть відбуватися в автоматичному режимі.



Фари та зарядка Audi e-tron

Розпланувати тривалі поїздки водій зможе за допомогою програми myAudi або безпосередньо в автомобілі. В обох випадках йому буде запропоновано оптимальний маршрут з точки зору розташування зарядних станцій. Навігаційна система прийме до уваги не тільки рівень зарядки акумуляторної батареї, а й завантаженість доріг, а при розрахунку тривалості поїздки – також врахує час, необхідний для зарядки акумулятора. У базі навігаційної системи відзначені зарядні станції постійного струму і більшість зарядних станцій змінного струму.



Зарядка в домашніх умовах: струмом потужністю 11 кВт (стандарт) або 22 кВт (опціонально)



Компанія Audi пропонує відразу кілька варіантів зарядки акумуляторної батареї в домашніх умовах. За бажанням клієнта сертифікований електрик, офіційний представник Audi, проведе оцінку гаража власника автомобіля на предмет можливих рішень і встановить відповідне обладнання. Стандартна мобільна система зарядки передбачає два варіанти використання: зарядка потужністю до 2,3 кВт від побутової розетки з напругою 230 В і до 11 кВт від трифазної розетки з напругою 400 В. В останньому випадку повна зарядка займає приблизно 8,5 години. Завдяки системі підключається зарядки, доступною в якості опції, потужність може бути подвоєна до 22 кВт, за умови оснащення електричного кросовера другим зарядним пристроєм.



У поєднанні з домашньою системою енергоуправління, що підключається система зарядки також пропонує інтелектуальні функції. Наприклад, акумулятор прототипу Audi e-tron буде заряджатися на максимально можливої потужності, допустимої в конкретної домашньої електромережі, з урахуванням інших потреб мешканців в електроенергії.



Завдяки цьому виключається ймовірність перевантаження домашньої електромережі. Крім того, власники можуть встановлювати пріоритети. Наприклад, заряджати автомобіль в той час, коли застосовується мінімальний тариф на електроенергію. Якщо будинок оснащений сонячними батареями, зарядку акумулятора електромобіля можна виробляти переважно електрикою, одержуваної від цієї системи. Причому технологія здатна враховувати навіть прогноз сонячних періодів дня.



Додаток myAudi дозволяє управляти системою зарядки без зайвих зусиль. З його допомогою також можна планувати зарядку акумуляторної батареї і попередній прогрів / охолодження салону електричного кросовера, управляти цими функціями і відстежувати їх. Більш того, власники можуть задати час від’їзду, до якого акумуляторна батарея електромобіля Audi e-tron повинна бути заряджена, а салон – прогрітий або охолоджений. Додаток також відображає дані про зарядку і інформацію про маршрут.



Серійне виробництво Audi e-tron планується організувати вже в поточному році.



Новий Audi e-tron
Поширити






Выберите себе язык

Русский Украинский