Двигун
Тип двигуна: 3-циліндровий бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива з непрямим проміжним охолодженням
Система управління двигуном: bosch med
Емісія система управління: керамічний каталізатор підпільного з функцією katalysatorheiz подвійної інжекції (однорідна split)
Потужність
Обсяг: 999 см3
Пікова потужність: 60 квт (82 к.с.) при 3500-5500 хв-1
Максимальний крутний момент: 160/1500 – 3500 нм при хв-1
Передача електроенергії
Привід: передній привід
Зчеплення: з гідравлічним управлінням однодисковое сухе зчеплення з безазбестових накладками
Коробка передач: 5-ступінчаста механічна коробка передач
Шасі
Фронт: макферсон вісь доріжка стабілізуючий з більш низькими важелями, стабілізатором, шворінь, зміщеними став підрамник
Ззаду: твіст-балка заднього моста з окремим пристроєм пружинно-демпферного
Гальмівна система
Гальмівна система: двоконтурна, по діагоналі розкол. Esc з електронним розподілом гальмівного зусилля ebd, електронним блокуванням диференціалу, abs, електронним блокуванням диференціалу edl, гідравлічні гальма допомагають; передні: вентильовані диски, задні: диски
Рульове управління
Рульове управління: електромеханічна система рульового управління з електропідсилювачем в залежності від швидкості; діаметр розвороту: близько 10,6 м
Вага
Споряджена маса *: 1110 кг
Хімічна завивка загальна вага: тисячі чотиреста вісімдесят п’ять кг
Хімічна завивка навантаження даху/переду: 75/50 кг
Хімічна завивка anhängerlast
Неприборкані: 550 кг
12% нахил: 1000 кг
8% нахил: 1200 кг
Обсяг
Ємність багажного відсіку: 270 л
Обсяг паливного бака: 45 л
Пробіг
Максимальна швидкість: 177 км/год
Розгін 0-100 км/год: 12,4 сек
Споживання
Паливо: сірка з октановим числом 95
Витрата палива (1999/100 / EC)
Міський: 5,2-5,0 л / 100 км
Позаміський: 3,9-3,7 л / 100 км
Разом: 4,4-4,2 л / 100 км
Викиди CO2 **: 102-97 г / км
Клас викидів (94/12 / EC): EU6
Ефективність: A
Класи страхування
Відповідальність: 15
Всебічне: 17
Часткове покриття: 17
Примітки
* Вага транспортного засобу з водієм 68 кг, багаж 7 кг і паливний бак заповнені на 90%, визначені відповідно до Директиви ЄС 92/21 / EEC з внесеними до нього поправками. Спеціальне обладнання може збільшити вагу порожнього і коефіцієнт опору транспортного засобу, тим самим відповідним чином зменшуючи можливу корисне навантаження або максимальну швидкість.
** Додаткова інформація про офіційному витраті палива і офіційному питомій викиді СО2 нових легкових автомобілів приведена в «Керівництві по споживанню палива та викиди CO2 для нових автомобілів», які доступні у всіх торгових точках і в «Deutsche Automobil Treuhand» GmbH “на www. Dat .de надається безкоштовно.