Ще більш ефективні: двигуни з технологією MHEV

09.08.2017

При вступі на ринок в Європі новий A8 почне роботу з двома широко реінжинірингового турбодвигунами V6, 3.0 TDI з потужністю 210 кВт (286 к.с.) і 3.0 TFSI з потужністю 250 кВт (340 к.с.).



Дві версії V8 будуть слідувати: 4.0 TDI розвиває 320 кВт (435 к.с.), а 4.0 TFSI має потужність 338 кВт (460 к.с.). Пізніше з’являться W12 для A8 L, що розвиває 430 кВт (585 к.с.). (Ці транспортні засоби ще не продані, але вони ще не мають офіційного затвердження типу і тому не підпадають під дію Директиви 1999/94 / EC.) Всі двигуни забезпечують чудову витонченість, достатню продуктивність і високу ефективність. Нова м’яка гібридна технологія (MHEV, м’який гібридний електричний автомобіль) ще більше знижує споживання палива – на 0,7 літра (0,3 US галона) палива на 100 кілометрів (62,1 милі) в реальних умовах руху. Фільтри для твердих частинок для бензинових двигунів будуть представлені в 2018 році.

Спочатку Audi A8 буде пропонуватися з бензиновою і дизельною шістками об’ємом три літри, що розвивають 286 і 340 сил відповідно. Потім з’являться чотирьохлітрові вісімки потужністю 435 (дизель) і 460 (бензин) сил. Слідом седан отримає 585-сильний мотор W12 і 449-сильну гібридну силову установку mild hybrid (MHEV), де застосовано 48-вольта мережу. Гібрид зможе розганятися на електротязі до 135 кілометрів на годину і проїжджати без підзарядки до 50 кілометрів. Сотню така машина набере за 4,9 секунди.

Технологія MHEV від Audi заснована на недавньо розробленій первинній електричній системі на 48 вольт – вона забезпечує 12-вольтову систему, яка тепер стає електричною підсистемою. 48-вольтна система живиться приводом від генератора змінного струму (BAS), сполученим з колінчастим валом двигуна ремінним приводом. Літієво-іонна батарея, розташована безпечно під підлогою багажного відділення, служить в якості сховища.



Новий привід поєднує в собі ефективність з комфортом особливим чином: завдяки більш високій напрузі новий A8 може спокійно рухатися в діапазоні швидкостей від 55 до 160 км / год (від 34,2 до 99,4 миль / год). Потім автомобіль переходить до нульових викидів протягом 40 секунд з вимкненим двигуном. Як тільки водій знову натисне на газ, стартер з генератором змінного струму запросить швидкий, але м’який перезапуск. Крім того, запуск / зупинка фактично активна з 22 км / год (13,7 миль / год). Коли гальма застосовуються, BAS може відновити потужність до 12 кВт, що також допомагає знизити витрату палива.

Потужність і спонтанність: 3.0 TDI і 3.0 TFSI



Обидва двигуни V6 є високотехнологічними пристроями. 3.0 TDI розвиває 210 кВт (286 к.с.) від зсуву 2967 см³. При обертаючому моменті 600 Нм (442,5 фунт-фут) в діапазоні оборотів від 1250 до 3250 об / хв він розвиває здорову тягу. 3.0 TFSI зі зміщенням 2,995 см³ розвиває 250 кВт (340 к.с.), а також досягає максимального піку в 500 Нм (368,8 фунт-фут), надзвичайно низького значення в діапазоні оборотів, від 1370 до 4500 об / хв. Його вихлопна труба розташована всередині під 90 °, тому короткі газові доріжки і зарядний пристрій з двома прокрутки забезпечують відповідну реакцію. Його принцип горіння робить бензиновий двигун V6 особливо ефективним. Щоб підтримати це, система Audi valvelift (AVS) регулює час відкриття впускного клапана і хід в два етапи в залежності від попиту.



Продуктивність і культура: 4.0 TDI і 4.0 TFSI



Ще більш висока продуктивність – це два чотирьохлітрових восьмициліндрових двигуна, які повинні з’явитися в 2018 році – 4.0 TDI з 320 кВт (435 к.с.) і 4.0 TFSI з потужністю 338 кВт (460 к.с.). Вони поділяють фундаментальні технічні принципи, такі як технологія biturbo і система Audi valvelift (AVS). Коли бензиновий двигун приводиться в рух з обмеженням, AVS відключає циліндри 2, 3, 5 і 8, закриваючи їх впускні і випускні клапани. Це знижує витрату палива і підвищує ефективність. На дизелі AVS управляє одним випускним клапаном в кожному циліндрі. Тому він управляє двома турбонагнітачами, які – на відміну від TFSI – перемикаються послідовно. Для кращого наповнення камер згоряння є також приймач AVS на TDI.

Під навантаженням 4.0 TFSI розвиває характерно спортивний звук, який повністю вільний від заважаючих частот. На бензиновому двигуні V8 e-tron і W12, Active Noise Cancellation (ANC) знищують їх. Система посилає спеціальні шумові перешкоди в гучномовці звукової системи. Крім того, V8, W12 і 3.0 TDI оснащені активними кріпленнями двигуна, які перешкоджають передачі вібрацій корпусу автомобіля. Вони також генерують несиметричні зустрічні імпульси – їх ефект особливо помітний при холостому ходу.
Поширити






Выберите себе язык

Русский Украинский