Водій Audi Лукас ді Грассі тримає натовп в напрузі

Водій Audi Лукас ді Грассі тримає натовп в напрузі

Пілот Audi Лукас ді Грассі підтвердив результати ще одного подіуму в гоночному етапі Formula E на скороченній трасі Формули-1 в Монако, в його країні, яка взяла участь в змаганнях, а в п'ятому раунді сезону глядачі залишалися в напрузі до самого кінця.

Водій Audi Лукас ді Грассі

Бразилець заклав основу для свого сильного другого місця в кваліфікації. Ді Грассі кваліфікувався на індивідуальні тимчасові випробування швидких п'яти з невеликим відривом і, незважаючи на контакт з огорожею в останньому повороті перед фінішем, зафіксував положення два на сітці. На початку команда Team ABT Schaeffler Audi Sport захищала своє друге місце і, як і всі пілоти, використовувала період безпеки автомобіля незадовго до середини гонки до піт-стопа. Згодом, ді Грассі продовжував переслідувати лідера, Себастьєн Буемі, наздогнав його і перетнув фінішну лінію на другому місці в фініші з дефіцитом всього 0,320 секунди.

Його товариш по команді, Даніель Абт, стартував з дев'ятої позиції. Німець практикував розумні маневреності, в свою чергу один, спочатку був у положенні одинадцяти і в сильній гонці згодом просунувся за очками. Втретє поспіль Abt посів сьоме місце.

Перед наступними шестьмі раундами Формули-E в Парижі в наступну суботу Лукас ді Грассі без будь-яких змін в турнірній таблиці продовжує перемагати в Монако переможця Себастьяна Буемі з дефіцитом в 15 очок на другому місці. Даніель Абт посідає дев'яте місце. У класифікації команд, ABT Schaeffler Audi Sport зберіг положення два.

Audi Formula E

Коментарі пілота Audi Лукаса ді Грассі

До цього уїк-енду ви очікували, що будете боротися за перемогу в Монако? Лукас ді Грассі: «Після першої вільної практики в суботу вранці моя мета була результатом п'ятірки. Я ледве встиг потрапити в суперполя з п'яти найшвидших. Те, що мені вдався хороший коло, було дуже важливим, тому що обгін в Монако майже неможливий. Гонка пройшла добре, на жаль, Себ (Себастьян Буемі) не допустив помилок. В іншому випадку я б спробував атакувати. Наша машина добре працювала в Монако, і команда зробила ще одну фантастичну роботу по установці. Я дуже задоволений уїк-ендом і задоволений 18 очками ».

Audi Formula E

Дуель з Себастьяном Буемі на останніх колах захопила глядачів ...

«Спочатку Себ був трохи швидше. Перша машина виглядала не так добре. Я зосередився на економії енергії. Грип прийшов з другої машиною. Я зміг піти за Себом і чинити на нього тиск в кінці. У мене було на один відсоток більше енергії, ніж у нього. Природно, я спробував все, щоб виграти гонку. Зрештою, у мене було 0.0 енергії. Але, як я вже говорив, обгін на цьому треку практично неможливо, навіть якщо ви явно швидше ».

Ти тому не намагався його обігнати?

«Як хороший, досвідчений водій, ви знаєте, як закрити двері в Монако. Себ просто не залишив для мене ніяких дверей. Також я ніколи не зміг би поставити хороший результат гонки під загрозу, намагаючись наздогнати в секції, де це просто неможливо. Якби ми були на трасі, де стріт довше 360 метрів, я б, без сумніву, пробував, тому що моя машина була хорошою і швидкої ».

У Монако були використані нові диски, що забезпечують аеродинамічні переваги. Це окупилося?

«В автоспорті це не один аспект, який змушує вас рухатися вперед, але це завжди сума багатьох невеликих поліпшень. Я дуже радий, що Audi тепер повністю віддана Формулі E і допомагає нам по-різному. Але, через жорстких правил, на даний момент ми можемо робити тільки невеликі кроки. Renault був на сітці Формули E з першого дня і дуже сильний. У другому сезоні у нас був дефіцит. Розрив в цьому сезоні став трохи менше, і я сподіваюся, що ця тенденція збережеться і в майбутньому. Ясно також і те, що мені довелося багато ризикувати в Монако і постійно їздити на 100 відсотків ».

Наступної суботи в Парижі пройде наступна гонка Формули E. Твої очікування?

«Я виграв в Парижі в минулому році. Я збираюся спробувати виграти там знову. "

Новый Audi Formula E