Як це було: конкурс фільмів про новий Audi A6

Як це було: конкурс фільмів про новий Audi A6

На початку року компанія Audi в рамках конкурсу «Reveal the A6» запропонувала молодим кінематографістам зняти власний ролик про новий седан Audi A6 Limousine. Три кращих відеороботи були показані на Женевському автосалоні 2018.

Відеоконкурс «Reveal the A6» був організований у зв’язку з важливою подією для німецької преміум-марки – виходом нового покоління бізнес-седана Audi A6. Відмовившись від звичної в таких випадках професійної команди кінематографістів, Audi запропонували спробувати свої сили молодим діячам відеоіндустрії. Необхідно було написати оригінальний сценарій відеофільму про новий Audi A6, орієнтуючись на заданий формат. Головне правило свідчило: в сценарії не повинен бути присутнім опис моделі. Ключові теми для фільму – «спортивність», «комфорт» і «еволюція в цифрову епоху». Незважаючи на те, що автомобіль A6 – «головний герой» майбутнього фільму, показувати у фільмі його не можна.

Новий автомобіль Audi A6

Reveal the A6 Contest як відмінний досвід для обох сторін проекту

На конкурс було надіслано більше 120 заявок. В цілому було відібрано 6 кращих сценаріїв в рамках «Reveal the A6 Contest». Автори були запрошені в Інгольштадт, де молоді кінематографісти познайомилися з автомобілем і навіть встигли покататися на ньому. Ці шість щасливчиків були першими людьми із зовнішнього світу, яким вдалося побачити новий седан Audi A6 2018. І наскільки їм було цікаво споглядати шикарний бізнес-седан задовго до прем’єри, настільки співробітникам Audi Communications хотілося швидше познайомитися з шістьма обраними сценаріями фільму.

Екстер'єр нового Audi A6

Близькість з Audi A6

Шість фіналістів «Reveal the A6 Contest» приїхали в Інгольштадт з Німеччини, Румунії та Хорватії. У деяких вже є свої власні виробничі кінокомпанії, а інші тільки закінчили кіношколу. Незважаючи на відмінність в їх професійному рівні, між учасниками конкурсу не відчувалося загостреної конкуренції: вони розповідали один одному про свої проекти, обмінювалися номерами телефонів і створювали перші чати в WhatsApp.

Коли фіналістам конкурсу вдалося опинитися з новим Audi A6 досить близько, посипалися перші питання до експертів Audi: «Чи всі кнопки в салоні замінені сенсорним екраном?», «Наскільки велике схожість з Audi A8 в плані інтер’єру?», «Які технології роблять новий A6 ще більш зручним? ». Вони використовують цю можливість, щоб отримати більше інформації про основні характеристики автомобіля, «зрозуміти його». Основна увага приділяється темам «спортивність», «комфорт» і «цифрові технології».

Найважливішою місією конкурсу «Reveal the A6» було показувати сильні сторони нового Audi A6. Наскільки переможцям вдалося домогтися поставлених цілей, ми зможемо побачити в самий найближчий час.

Диски нової Audi A6

Два слова про новий седан Audi A6 Limousine

Нагадаємо, що в рамках Женевського автосалону німецький бренд показав публіці новий Audi A6 – восьме покоління культового седана бізнес-класу, впевненого лідера своєї категорії. У новітньому поколінні Audi A6 пропонується багато можливостей для власника, а також маса нововведень як для самого сегмента «бізнес-автомобіля».

З точки зору електризації, комфорту і спортивності – розкішний Audi A6 є зразковим гравцем престижного класу. Багатофункціональна цифрова система MMI з сенсорним управлінням забезпечує ефективну і інтуїтивно зрозумілу роботу всього автомобіля. Широкі можливості підключення будь-яких пристроїв і продумані системи для комфорту водія і пасажирів у величезній кількості.

Інтер’єр седана A6 став ще більш цифровим, чим заслужив виправданий статус «піонера» і еталона для свого сегменту. Підвіска ж поєднує в собі плавний комфорт і високу стійкість при підвищеній спортивності. Всі двигуни мають гнучку гібридну систему в якості стандартної опції – все налаштовано для більшої зручності та ефективності.

Зовнішній вигляд нової Audi A6