Ювілейна виставка в музеї Audi mobile

Ювілейна виставка в музеї Audi mobile

Цікава частина технологічної історії демонструється в музеї Audi mobile в Інгольштадті в рамках нової спеціальної виставки під назвою «Революція - 60 років двигуна НГУ / Ванкеля». Особливим випадком є ​​60-річчя цієї революційної концепції роторного двигуна. Попередник марки Ауді NSU прийняв на озброєння нові технології на ранніх етапах в таких автомобілях, як прототип «Prinz 3». Виставка проходить з 20 травня по 5 листопада 2017 року і демонструє цю та інші моделі з двигуном Ванкеля. Більш того, човни, літаки і мотоциклетні двигуни, а також ті, які використовуються в газонокосарках і мотопилами різних виробників, також демонструють багату історію цієї прогресивної технології.

Музей Audi mobile

Музей Audi mobile

«Обертання замість штампування» - ця ідея для двигуна внутрішнього згоряння з обертовими поршнями зачарувала Фелікса Ванкеля з кінця 1920-х років. Розробка концепції готовності до серійного виробництва зайняла більше 30 років. В рамках своєї дослідницької роботи Ванкеля став експертом в печатках, але поставив перед собою мету створити машину з обертовими поршнями, яка була б на очах. Наприкінці 1953 р методичний аналіз можливих роторів і комбінацій корпусів спонукав Ванкеля більш уважно розглянути ідею обертового овального поршня в майже круглому корпусі, який також обертається. Принцип пробудив інтерес керівництва НГУ. У березні 1954 року Ванкель розробив базову форму двигуна. Три роки по тому, 1 лютого 1957 року народження, двигун вперше запустив свою власну міць на випробувальній установці на заводі NSU.

У Неккарзульмі д-р Вальтер Фроде, керівник відділу розвитку НГУ, і його команда спростили технологічно складну структуру, яка спочатку використовувала два компонента, які обертаються один всередині іншого. Вперше використання KKM (Kreiskolbenmotor) двигуна з інвертованою кінематикою було здійснено в 1962 році, коли він був встановлений в так званому «Ski-Craft». Це буксирний пристрій для водних лиж представлено в музеї Audi mobile. Всього через рік, в вересні 1963 року, NSU / Wankel Spider відсвяткували свою прем'єру в IAA у Франкфурті. Як перший в світі серійний автомобіль з двигуном NSU / Wankel, він викликав ейфорію навколо двигуна Ванкеля. У наступні роки практично всі відомі виробники автомобілів, мотоциклів або двигунів стали частиною великої групи ліцензіатів NSU / Wankel.

Музей Audi mobile фото

Відвідувачі виставки «Revolution - 60 років роботи двигуна NSU / Ванкеля» можуть розраховувати побачити не тільки NSU / Wankel Spider, але також і інші експонати, такі як перший прототип NSK «Принц 3» Ванкеля з 1959 року і NSU Ro 80. 1967 ця модель з її інноваційними технологіями і поза тимчасовим дизайном була удостоєна звання «Автомобіль року». Також представлені дві моделі Audi: прототип Audi 200 KKM з 1979 року і Audi A1 e-tron з 2012 року. Також буде представлений справжній спортивний автомобіль Italdesign Namir з 2009 року. Подальші найголовніші з них Mazda Cosmo 110S, Citroën M35, а також гоночний автомобіль Malibu Virage.

Двигун Ванкеля використовувався не тільки в автомобілях, але і в снігоходах, пожежних, мотопили, моторних човнах і мотоциклах. Виставка показує цілий ряд цих продуктів, а також автономні двигуни і моделі з вирізами.

Музей Audi відкритий щодня з 9 до 18 годин. З 1 червня години роботи будуть змінюватися з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 годин по суботах, неділях і святкових днях з 10 до 16 годин.