З акцентом на потужність: Audi вводить нову систему назв моделей

З акцентом на потужність: Audi вводить нову систему назв моделей

Німецький преміум-бренд впроваджує абсолютно новий підхід в позначенні моделей своїх автомобілів. Відтепер в назві кожної нової модифікації з'являться дві цифри, що повідомляють потужність мотора. Традиційно ж на табличці вказують робочий об'єм двигуна.

В Інгольштадті вважають, що клас потужності - більш універсальний ідентифікатор, ніж робочий об'єм ДВС. Адже все більше застосування в автопромисловості отримують нові технології, здатні перетворювати звичні авто в гібриди і електрокари. Новий цифровий індекс буде йти в назві після основного позначення моделі, наприклад, Audi Q2 30 TFSI. Слідом після нього вказується тип силової установки, скажімо, TFSI, TDI, g-tron або e-tron - так що кардинально в системі назв нічого не змінюється.

Audi A8 вид спереди

Варто сказати, що нова система назв у Audi схожа з індексами 43, 45, 63 і 65, які мають всі «заряджені» моделі від Mercedes-Benz. Однак в Інгольштадті придумали більш розвинену систему позначень, та й новий індекс буде поширюватися абсолютно на всі моделі виробника. Всі машини потужністю від 81 до 96 кВт (110-130 к.с.) обзаведуться індексом 30, від 110-120 кВт (150-163 к.с.) - індексом 35, 125-150 кВт - 40, 169-185 кВт - 45, 210-230 кВт - 50, 245-275 кВт - 55, 320-340 кВт - 60, а моделі потужністю від 400 кВт отримають індекс 70.

Audi A8 салон

Новий флагманський седан A8 четвертого покоління - перший серійний автомобіль, на якому буде красуватися новий шильдик із зазначенням потужності двигуна. Модифікація надійде восени 2017 року в продаж під назвою Audi А8 50 TDI.

Між іншим, ідея із зазначенням потужності мотора в назві не нова. Audi давно використовує подібну систему на території Китаю, але відповідність цифр і потужності там трохи інша. Ймовірно, тепер система буде єдиною по всьому світу і для всього асортименту машин.

Цікаво, що в німецькій пресі з'явилися повідомлення, ніби нова система назв була придумана Дитмаром Фоггенрайтером - главою з продажу Audi, а сам він буквально кілька днів тому звільнений з посади. Офіційного підтвердження цьому немає, та й інсайдери пов'язують відсторонення Фоггенрайтера швидше з поганими продажами на китайському ринку, а не з неприйняттям нового нейминга. Але в будь-якому випадку терміни цих подій збіглися досить незвично.