Audi на Берлінському міжнародному кінофестивалі: діалог мистецтва та сучасних технологій

08.02.2017
67-й Берлінський кінофестиваль, який відбувся з 9 по 19 лютого 2017 року, вкотре продемонстрував різноманітність сучасного світу кіно. Віртуальна реальність наряду з іншими новітніми технологіями уже давно активно застосовуються в кінематографі. Компанія Ауді виступила головним партнером Берлінале – в рамках заходів дискусійного клубу Berlinale Open House особлива увага приділялась діалогу між мистецтвом та досягненнями промисловості. Також до заслуг компанії відноситься новітня програма з досліджень та інновацій під назвою HORIZON, що також була представлена на Берлінале.

Павільйон Audi Berlinale Lounge пропонував усім бажаючим обговорити представлені фільми, відвідати цікаві концерти та насолодитися найкращим виглядом на червону доріжку кінофестивалю. Щовечора після восьмої години організатори пропонували відвідувачам павільйону насолодитися виступами діджеїв та музикантів. З розкладом можна було ознайомитися на офіційному сайті Берлінського кінофестивалю.  

Берлінський кінофестиваль – це сполучна ланка між мистецтвом та технологічними досягненнями: у часи, коли цифрові технології розвиваються з величезною швидкістю, ці дві галузі тісно і плідно співпрацюють. Інновації дозволяють по-новому виражати ідеї та емоції у кінострічках – таку головну думку висловив Джейсон Ласті, який займає пост керівника відділу маркетингу AUDI AG. Одною з головних дискусійних тем, що розглядалися у павільйоні Audi Berlinale Lounge, була вірогідність прийняття суспільством новітніх технологій. Серед інших важливих тем активного обговорення – експертні думки стосовно застосування штучного інтелекту в майбутньому.  

EFM (Європейський кіноринок) з часом став одним із найважливіших заходів у світовій кіноіндустрії. В рамках EFM вперше була проведена інноваційна програма HORIZON, офіційним партнером якої стала компанія Ауді. Бренд з чотирма кільцями активно підтримує прогресивний розвиток діджиталізації індустрії кіно. Зокрема, це технології віртуальної та доповненої реальності, сервіси потокового мультимедійного контенту, хмарні технології. І саме ці нововведення змінюють як кіноіндустрію, так і автомобільний ринок у цілому світі. Обмін досвідом спонукає до розвитку інновацій і створює сприятливі умови для подальшої співпраці.

Компанія Audi виявляє неабияку цікавість до розвитку кіно. Зокрема, німецький автомобільний бренд з чотирма кільцями на логотипі у 2015 році став ініціатором премії Audi Short Film Award, що видається короткометражним фільмам, які найкраще проявили себе в творчих експериментах. На 67-ому Берлінале, окрім основних премій для короткометражок, Золотого та Срібного ведмедів, конкурсні роботи змагалися й за спеціальну премію у розмірі 20 тисяч євро від Ауді. У 2017 це були 23 кінострічки, привезені з 19 країн. У складі міжнародного журі – Крістіан Янковські, Карлос Нуньєс і Кімберлі Дрю. Саме на них у була покладена честь обирати переможців Audi Short Film Award.  

Джейсон Ласті від імені Audi зазначив, що короткометражне кіно є чудовою платформою для експериментів: за декілька хвилин у глядача можна викликати неймовірні емоції, і завдяки таким кінострічкам можна зруйнувати стереотипи і змінити перспективи. У короткому метрі вдається простестувати нові формати і дослідити кордони звичного.  

Доступ до павільйону Audi Berlinale Lounge був відкритий для усіх бажаючих. Це була прекрасна нагода помилуватися дефіле зірок на червоній доріжці, а також взяти участь у дискусійних заходах, в яких свою думку висловлювали й відомі експерти. Це дозволило зазирнути у серце Берлінале і ближче ознайомитися з багатьма аспектами кіноіндустрії.



Выберите себе язык

Русский Украинский